~~~KESÄMASUT 2009 huhtikuussa~~~

Halit kaikille niitä tarvitseville, Sisulle ja A-mamille ainakin :hug: Ja onnea jälkimmäiselle valmistumisesta, on se hieno tunne :)

Täällä pyörii pesukone :) Aika isoja oli ne yhden koon vaipat mitä tilailin, kun vertas niihin äippäpakkauksen minivaippoihin. Mun minimieshän hukkuu niihin isoihin :)
Ihanaa oli saada vaipat koneeseen ja nyt sit lajittelin muutenkin vaatteet että voi sitten jossain vaiheessa laittaa toisen koneellisen pyörimään :heart:
Voi kun olis toinen viikko lomaa perään, mut onnekshan kohta alkaa äippäri....

Meidän ammeessa on kans tulppa ja tosiaan kirpparilta semmoinen oikeen tukevan tuntuinen amme ostettiin eikä maksanut paljoa.

Ai että liikkuuko vauva. No kyllä liikkuu! Eilenkin kun katsotiin ukkelin kans telkkaria niin yks jylläs mahassa ihan älyttömästi. Ilmeisesti pyöri siellä ihan kunnolla kun monesti oikeen tuntui ilkeältä tosta navan kohdilta. Muuten se liikkuminen on tosi ihanaa, mut välillä kun jyllää oikeen urakalla niin jo vähän sattuukin. Semmoisen vajaan tunnin sillä tais olla se kunnon meno päällä, kun taas rauhoittui hieman. Yöllä kuitenkin olen pystynyt nukkumaan eli taitaa poikakin nukkua yöt aika hyvin.
Ai pitääkö liikkeitäkin alkaa laskemaan jossain vaiheessa, varmaan tarviin helmitaulun kun laskupää on niin kehno...

Hauskaa ajatella miten vähän aikaa tätä odotusta enää on. Voi viimeiset viikot olla aika tuskaa kun nyt oon jo niin halukas näkemään tuon palleron.

L&jäppinen 30(31)+1
 
Aurinkoista kevätpäivää kaikille B)
Onpas täällä monella nyt rankkoja aikoja, jaksamista kaikille teille :hug:

Mulla ois sitte tänään 1. äippälomapäivä :D Jotenkin on tosi helpottunut ja ilonen olo, toisaalta ressaa ihan kamalasti. Kai tähän totutteluun menee muutamia päiviä. Hommaa olisi vaikka muille jakaa.

Tänään oli neuvola ja sain lähetteen lääkärille huomiseksi tarkistuttamaan kohdunsuun tilanteen. Mullakin on viimisen viikon aikana alkanut supistella toistuvasti ja lisäksi tunnen myöskin ns. porautumisen tunnetta ja paikat on tosi kipeenä. Kävely on aika tukalaa kun tuntuu, että pikkusen pää tulee läpi. Toivottavasti kaikki olisi kumminkin nyt ok ja että nuo supparitkin helpottaisi nyt kun jäin pois töistä. Mulle on töissä yks työkaveri jo pitempään manaillu, että "tuo vauva kyllä syntyy ihan pian, kun on niin jo laskeutunu maha jne. jne." niin oon jo itekin alkanu uskomaan, että ennenaikasestihan se tulee. Tyhmää ottaa tommosista sanomisista ressiä, mutta jotenkin se jää vaan painamaan mieltä. :(

Liikkeistä: Pepe liikuskelee aktiivisesti, mutta välillä on rauhallisempia aikoja. Olen myöskin huomannut, että yöllä on rauhallisempaa, ja että Pepe herää kun meilläkin kello soi aamulla. Töissä kun olen kanniskellut lapsia, niin siitä Pepe ei oo tykänny yhtään, vaan on potkinu toisia minkä kerkee. :heart:

Äippälomalainen MM ja Pepe 31+2

 
Vieläkö mahtuu joukkoon? Olen keskustelua seurannut jo useamman kuukauden mutta nyt vasta jaksoin itse rekisteröityä :D

Meillä laskettuaika 21.6. ja tyttö olisi tulossa :heart: ja ensimmäinen lapsi, ikää mulla on 21v
 
onkohan tää ihan normaalia?
Aamulla heräsin niin ei turvottanu. Söin aamupalaksi puuroa ja join kupin kahvia, ei turvottanut.
Mutta päivällä söin 2 palaa ruisleipää jossa oli päällä kinkkua ja juustoa. ja kyllä turvottaa |O
Enkö mä oikeesti voi syödä enää mitään joka sisältää vähääkään suolaa????
Vai mitäs hittoa tälle nyt tekis? olokin on ihan pöhöttynyt, saamaton ja vetämätön.
Niin ja siis tarkemmin mun neuvola onkin vasta huomenna, ei tänään :ashamed:
Mietin vaan että miten saan jätettyä sinne taas heti aamulla sen pissanäytteen? Mun aika on 8.15 ja jos käyn kotona 7 aikaa vessassa ni ei mua pissata ku vasta parin tunnin päästä, ehkä, jos juon oikein paljon ennen sitä :snotty:
jep, ongelmat ne minullakin :ashamed:

Eilen illalla olin totaalisen kypsä koko raskauteen. Närästi ja oli tosi vaikeaa olla. minunkin hermoja alkaa pikkuhiljaa kiristää seksittömyys, vaikka yleensä meistä minä olen tullut toimeen vähemmällä. Nyt koko asia sapettaa jo ihan huolella.

Vauvan vaatteita en ole vielä pessyt kun ei ole paikkaa minne laittaa :whistle: Vaunut on varastossa enkä niitäkään huoli tänne sisälle pyörimään, hermostun kuitenkin kun kissat kuvittelee että he saavat uuden pedin niistä :headwall: :headwall:
Nyt on jo keskiviikko ja päivät jotenki vaan valuu hukkaan :snotty:

Koska se energinen keskiraskausaika pitikään alkaa? :attn:

Ls 30+2
 
Sisu ja a-mam jaksut molemmille :hug:
Ja onnittelut a-mamille valmistumisen johdosta :flower:

umayya toukokuun jos mä sitten vielä päivittelen,tosin sitten jos loppukuusta näyttää toukokuussa että alkaa olla synnärikeikka lähellä niin homma siirtyy sitten sulle.
Mutta toivottavasti tää mun baby pysyy vielä monta viikkoa masussa :heart:

Kuukauden päästä suunnilleen pääsen vielä kurkistamaan Papricaa ultrassa,saa nähdä minkälainen möhkäle siellä sitten majailee

Maikkku tervetuloa mukaan :flower:

Liikkeiden laskennasta ei mulla todellakaan 10 liikkettä tunnissa tunnu :eek:
Enkä ole todellakaan siitä huolestunut,senkin takia kun toi istukka on tossa edessä ja vauva nukkuu paljon.
Illlalla sänkyyn mentäessä,niinkuin eilenkin niitä liikkeitä tulee sellaiset ainakin 60 tunnissa :LOL: :heart:
Ja sitä kestää sellaiset tunti pari ennenkuin paprica asettuu yöunille =)
Ja onhan mulla toi doppleri jos sattuis oikein huolestuttamaan,tosin sitä en ole käyttänyt kuin viimeksi viikolla 20+jotain
 
Kiitos kaikille haleista... jospa tämä appiukon asia ei nyt tässä heti pahenis, ainakaan paljon. Mutta kyllähän tuommonen diagnoosia aina pistää miettii.

Meillähän esikoinen lakkasi liikkumasta rv 37 lopussa, ja sillon sain liikkeiden laskemiseksi semmosen ohjeen, että ILLALLA tunniksi VASEMMALLE kyljelle pitkälleen, ja sen tunnin aikana pitäis tuntua 10 liikettä, ja jos sarjassa potkii pitkään (useita minuutteja ), niin sit voi jättää laskemisen sikseen. Jos ei tule 10 täyteen, niin pitää käydä juomassa vettä, vessassa ja sit maataan heti perään toinen tunti, ja jos ei edelleenkään tunnu 10 liikettä, niin sit piti soittaa synnärille. Mä sain sillon ekan tunnin aikana 6 liikettä, ja toisen tunnin aikana 4. Samalle illalle pääsin vielä sit käyrään synnärille, kun soitin vaan sinne. Mun käsityksen mukaan näillä meidän viikoilla aikasintaan voi tuota ruveta käyttää. Mulla kyllä tuntuu mihin vuorokauden aikaan tahansa se 10 liikeittä tunnissa, kun vaan menee pitkälleen.

Maikkku vielä mahtuu joukkoon!! Teretulemast! :wave: =)

LS, mä kans tässä totesin äidille ja tädilleni maanantaina, että vaikka kuinka tämä vauva on toivottu ja tervetullu, niin ei rämä raskaus ole mitenkään hehkeetä aikaa... En vaan varmaan ole luotu raskaana olemaan, niin kun jotkut kaverit, jotka on elämänsä kunnossa aina raskausaikana :hug: Onneksi tämä ei ole pysyvä olotila ;) Koittakaamme siis jaksaa loppuun asti!

Tänään on kyllä taas liitoskivut jotain aivan sietämätöntä!! :( Käy ihan sairaan kipeetä, istu, makas, käveli, tai seiso... :x Sängystä noustessa saa kyllä miettiä tarkkaan, et miten päin sitä nousis, että kävis kaikista vähiten kipeetä...
 
En ookkaan pitkään aikaan kirjotellu tänne, mut sivusta oon seurannu teiän juttuja. Ekaks tsempit kaikille, joilla on raskasta :hug: ja hs : ikävää, et sun ukkos ajattelee tollai, mut luulis, et sit ku vauva syntyy niin olis toinen ääni kellossa. sit ku oikeesti näkee sen oman pikkusen.. ainaki toivottavasti asenne muuttuu. Nää viimeset kuukaudet matelee ihan sietämättömän hitaasti, mä en kestä :kieh: suonen vedot vaivaa ja si-nivel. Oisko kellään muulla ollu ongelmaa ton si-nivelen kanssa?
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Liikkeiden laskennasta ei mulla todellakaan 10 liikkettä tunnissa tunnu :eek:
Enkä ole todellakaan siitä huolestunut,senkin takia kun toi istukka on tossa edessä ja vauva nukkuu paljon.
Illlalla sänkyyn mentäessä,niinkuin eilenkin niitä liikkeitä tulee sellaiset ainakin 60 tunnissa :LOL: :heart:
Ja sitä kestää sellaiset tunti pari ennenkuin paprica asettuu yöunille =)
Ja onhan mulla toi doppleri jos sattuis oikein huolestuttamaan,tosin sitä en ole käyttänyt kuin viimeksi viikolla 20+jotain
ei niitä liikkeitä tarvii koko ajan tuntea vaan sillon kun tuntee niin pitäis tulla 10 tunnissa. oisko näin? en muista...en oo vissin kertaakaan varsinaisesti laskenu. ehdottomasti menisin käymään jos olis koko päivä tuntematta. sen verran vilkkaita vauvoja koko lauma ollu ettei oo ollu aihetta laskea eikä huolestua. :heart:

Maikku
; tervetuloa ja onnea loppuodotukseen! :flower:

HS ja Iines rv 30+6
 
Ei vi**u...

Mikä siinä on ettei viikkoa voi mennä ettei jotain huonoa uutista tännekin suunnalle tule?!?! Just tossa aamulla lueskelin kun Raffelilla on ongelma sen kissojen kanssa... Vähän sama vika rahikaisella, että ei oo helppoo nyt ton hevosen ylläpidonkaan kanssa!!! Tyttö soitti ja sanoi että voi pitää toukokuun alkuun sitä, ei pidempään ainakaan varmasti, eli 80% varmuudella se sitä ei voi pitää... TÄMÄ TÄSTÄ VIELÄ PUUTTUI!! Mieskin jo juohautti sen myymisestä, vaikka tietää hyvin ettei sen tarvii mulle semmosia puhua, sen ajatteleminenkin tekee jo niin kipeetä sydämeen, vaikka olen siitä itsekin puhunut jo ääneen, mut silti....
Mulla ei ole mitenkään varaa ottaa sitä nyt takas kun tuli se kylppäriremppa ja lainaa on jouduttu ottamaan n.10000 ja niitä pitää maksella + kaikkee muutakin mukavaa... Usko loppuu. Kokoajan tulee jostain paskaa niskaan ja kun yhden asian saat ajateltua päässäs jotenkin ees voiton puolelle, tulee toinen ja kolmas ja sit neljäs... Jos tämä huono tuuri vaan jatkuu en ees uskalla mennä 7.4 sinne äitiyspolille kuulemaan uutisia... Joop... kyllä elämä voittaa....
 
:hug: Kiitos kaikille onnitteluista ja jaksu toivotuksista.

Kyl itketti tänään melkein kokoajan mummon luona ollessa.

Lissuli-81:Toivottavasti keksitte jonkun ratkaisun,ettette joutuis hepasta luopumaan.Oliko se nyt siis vuokralla jollakin?

Mä hiljennyn kohta palstailun osalta...Meil tulee n. 1,5 viikon päästä uudet keittiötasot ja kaapit keittiöön, tai osaan teetettiin uudet rungotkin,osaan riitti pelkät ovet ja aloitan sit sitä silmällä pitäen suursiivouksen koko huusholliin viikonloppuna.


Tääl on nyt hartiat niin jumissa,et varasin ajan hierontaan tänään ja sain jo perjantaille ajan...Tosin vain puolen tunnin hierontaan,mut parempi sekin kun ei mitään.Tilaan uuden ajan tunnin hierontaan heti samantien.

Mä ootan niin jo kesää ja vauvan syntymää ja isompien kesälomaa koulusta :heart: Ja et saadaan talo loppuun maalatuksi ja mökki viimeisen kerran valtatuksi =) Sit päästään tekemään mökin sisähommia....



A-mam ja Mimmi rv 31+2 :heart:

Ainiin HelloShitty:Tosi kurjaa,ettei miehes tue sua yhtään,pidän niin peukkuja,et hän on aivan toisenlainen,kun näkee teidän uuden tulokkaan :heart:
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja augustmam:
Sisu: :hug: Voi kyl sullakin on kestämistä :|

Täälläkin on mieli maassa,mummo huonontunut nyt niin et toivotaan et selviäis huomiseen,jolloin pappi menossa siunaamaan mummoa :'( Sain luvan mennä aamulla kesken työpäivän heittämään hyvästit.

Ei oo kyl helppoa :/

A-Mam
:hug: :hug: :hug:
voi sitä päivää kun mullakin on toi edessä. :'(
 
Iltapäivällä lääkäri sitten soitteli ja sain saikkua, mikä nyt oli aika selvä juttu vaikka hiukan jännittikin etukäteen (kun kuitenkin vain puhelimen kautta asioin). En vielä tosin tiedä, kirjoittiko ihan äitiysloman alkuun saakka vai ei. Enpä itse usko työkykyiseksi enää tulevani..

Tiedättekö mikä on käytäntö: eli ottaako äitipoli jo vastaan näillä (28)raskausviikoilla jos supistelee kovasti? Lääkärin kanssa sovittiin, että olen yhteydessä äitipoliin jos supistelut muuttuvat sellaisiksi, joista ihan tosissaan jo huolestun. Kaksi synnytystä kun on kuitenkin alkaneet hyvissä ajoin ja tiedän, miltä supistelu tuntuu.. En siis saanut mitään lähetettä tms. vaan näin sovittiin puhelimitse tk:n omalääkärin kanssa.

Sanattomaksi vetää teidän muutaman tilanteet... Jaksamisia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja augustmam:
Lissuli-81:Toivottavasti keksitte jonkun ratkaisun,ettette joutuis hepasta luopumaan.Oliko se nyt siis vuokralla jollakin?
Juu se on ollut Lapualla tammikuusta ylläpidossa. Toivottavasti löytyy pian uusi pidempiaikainen hoitopaikka sille.
Mukavaa keittiöremonttia!!
 
Heips!
Tsemppiä ongelmien kanssa painiville.
Täällä kaikki oikein jees, työpäiviä enää reilu kymmenen, oon kyllä onnellinen, että oon jaksanut ja voinut näin hyvin =) Muutenkin hyvä fiilis, saatiin nyt meidän perheeseen 7-paikkainen auto, kun ollaan murehdittu että miten oikeasti mahdutaan kun tulee neljäs lapsi, ei millään mene kaksi koululaista ja kaksi istuinipanaa takapenkille. Nyt sitten mahdutaan ja ihmeiden kaupalla toikin kävi, ei tarvinnut ottaa lainaa... No tiukilla on oltu ja tiukilla vedetään, mutta selvitään kyllä.

Masussa oleva on ihme jumppaa taas pitänyt, ihan älyttömästi siellä venkoo joka suuntaan. Viikot menee äkkiä, kohta on 32 täynnä. Kirppiksellä taas kävin ja kassillisen tytön vaatteita löysin tosi edullisesti, varmaan alkaa toi vaatepuoli olemaan aikalailla ok. Riippuu paljon kanssa kesästä millä vaatteilla pärjää, joskus esim. kesäkuussa on ollut niin kylmä että lapsilla on ollu toppapuku ja joskus niin helle että suurinpiirtein nakuna voinut olla. Toivottavasti tulee hyvä kesä =) Ai niin yhden kestovaipankin (äippäpakkauksessa oli, uusi) ostin kahdella eurolla, eipä se yksi vaippa nyt "kesää" tee, mutta ehkäpä tulee muutama muu edullisesti vastaan, niin voisihan sitä ainakin käyttää sillon kun ei ole koneessa/likaisena. Pesen kumminkin usein pyykkiä, kun meitä on kohta sitten jo kuusi.

Nyt en kommentoi muille, pitää jatkaa touhuja, auttelen lapsia tekemään virpomisoksia, sunnuntainahan on taas se päivä, ostin juuri kaappiin noidille annettavaa (Kunhan en itte niitä söisi... joskus tai aika useinkin niin on käynyt, hih)

kekkeri, hyvällä tuulella 31+3
 
hmm.. Mites paljon teillä noita vaatteita oikeen on, jos vaikka ajatellaan bobyjä? Mulla on jotain 15 ja tuntuu et ois riittävästi mut toisaalta taas ei niitä taida riittävästi olla kun on eri kokojakin seassa. Pitää varmaan lähteä tästä taas kirpparikierrokselle :)
 
HelloShitty
"juteltiin" vähän ukon kaa päivällä. eli oli 3. maailmansota. mutta pääasia oli että sain pointin perille. :xmas: nyt se ainakin tietää mitä mun päässä liikkuu. :kieh: ja ehkä tiiän mitä sen.

nimiasiakin etenee. etunimeks näyttää tulevan Juliet. :heart:

bodyja..hmm..emmä tiiä kui paljon tarvitaan..yleensä kun tulee automaattisesti hommattua liikaa. :D jos nyt lasketaan semmonen about 3-5 bodyy päivässä riippuen iästä. :whistle:
 
Pikaisesti tulin lukasee pinoa ja kirjoittelee kuulumisia.

Jaksamista kaikille joita elämä potkii päähän jollain osa-alueella :hug: Uskotaan että paistaa se aurinko meille möhömahoillekin joskus :D

Huomenna ois pitkästä aikaa neuvola. Painoa on tullu ihan varmasti ja nyt on sitä turvotustakin tullu sit koko raskauden edestä.

Viimeset 2 päivää ollu kävely tosi vaikeaa ja kivuliasta. Tää kipu ei oo liitoskipuja (niitä ollu edellisissä raskauksissa) vaan alamaha on koko ajan arka, joskus jopa niin arka ettei siihen voi koskea tai liikkua ilman että vedet tulee silmiin ja sattuu niin saa**** !!!! Supistelujakin on tullut ehkä enemmän kuin normaalisti. Yhtäkään askelta ei voi ottaa niin ettei se tuntuisi epämukavalta.

Joten odotan huomista ja klo 11 kuin kuuta nousevaa niin josko saisin hieman lisätietoa että mitä helkkaria tää meinaa. Jos en tän kumpuni kanssa ollu vaikeuksissa jo aiemmin mitä tulee lasten hoitoon niin nyt rassukat eivät saa äidistä sitäkään vähää irti :(

Ikäerosta oli puhetta, meille tulee nyt vauvan ja nuorimman välille 3 vuotta ikäeroa ja esikoisen kohdalla taas 4,5 vuotta. Vaikka nyt sitten lapsia on 3 kun vauva syntyy, en huolehdi asiasta niin paljoa kuin edellisessä kerralla kun esikoinen oli kakkosen syntyessä vajaa 1,5 vuotias.

Vanttuko se sanoi saaneensa Kelasta päätöksen viikossa (asutaa samassa kaupungissa), mun hakemus menny sinne 25.2 ja edelleenkään päätöstä ei ole tehty => hakemus käsiteltävänä. Ja tänään pitäis tosiaan olla se eka virallinen äippälomapäivä :D

Ei passaa jäädä pidemmäksi aikaa istumaan tai en pääse tästä tuolista enää ylös. Vaakataso kylkiasennossa ollut paras nämä 2 päivää.

Vauhtis ihmevaivoineen rv 31 POKS
 
Jaahas, joskohan minäkin vielä mahdun kyytiin tähän porukkaan..? Kolmatta lasta odotellessa olen seurannut keskustelujanne kk:n verran täällä taustalla ja nyt jos hyppäisi mukaan...

Meillä siis la 15.6. ja synnäri tays. Kotosalla jo masua hoidan, olen ollut saikulla pian neljä viikkoa kun työ lasten parissa kävi turhan rankaksi (=supistelua, kohdunsuun aukeamista ja lisäksi vielä sain riesakseni nivusvaivoja...). Nyt tilanne melko hyvin rauhoittunut, kun nuo meidän "isot" pojat (06/05 ja 07/07) kuitenkin saa päivällä hoitoon ja voi ottaa itse levon kannalta tuon ajan.

Ikäeroja kartoitettiin... Meillä tulee 4v tasan ja 1v 11kk eroiksi, jos nyt tämä tulokas malttaa pysyä tuolla yksiössään

:)

Ph ja Mainio 29+2
 
HelloShitty
Phoca hispida:lle kans tervetuloa ja onnea loppuodotukseen! :flower:
kivaa kun tulee lisää porukkaa. nyt kun ihmiset alkaa olla lomilla niin keskustelu vaan kiihtyy. :D

tsemppiä ja lepoa jos on mahollista (oiskin niin helppoa). :flower:

HS ja Iines rv 30+6..kohta poksuu taas.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lissuli-81:
hmm.. Mites paljon teillä noita vaatteita oikeen on, jos vaikka ajatellaan bobyjä? Mulla on jotain 15 ja tuntuu et ois riittävästi mut toisaalta taas ei niitä taida riittävästi olla kun on eri kokojakin seassa. Pitää varmaan lähteä tästä taas kirpparikierrokselle :)
Mulla on bodyja 10-15 joka kokoa, puolipotkareita ja potkareita, sukkahousuja noin 10 joka kokoa+ colitsipukuja, fleeceasuja ym.. unihaalareita muutama joka kokoa, niitä pitää lisää hommata..

Tsihhihhii, ne kun on niiiin ihania ne vauvan vaatteet :heart:

kleo ja saravauva 28+6
 
Kleopatra84: O_O Kauhee määrä!! :D Mut toisaalta tuo on sitä mitä HS sanoi, et 3-5 päivä ja sit jos ei joka päivä pese pyykkiä... helpostihan se menee... Ja mä ajattelin et mun vaatteet saattais ehkä riittää :) Eipä oo sit mullakaan tekemisen puutetta lauantaina kun lähden kiertää kirppareita. Mut tosiaan mäkin aina hamuilen niitä ihania tyttöjen vaatteita, vaiks pitäis vaan katella jotain jalkapallokuvioo....
 
Hei taas pitkasta aikaa!

Jos joku viela muistaa niin aikoja sitten tuolta aasiasta kirjoittelin. Olen kylla seurannut kirjoituksia, mutta jostain syysta oma kirjoittaminen jaanyt kokonaan. Ihana on ollut lukea teidan kokemuksianne ja elamastanne, monesti kun on niin lahelta liipannut omaa elamaa.

Iso :hug: kaikille jotka talla hetkella ongelmien/kipujen keskella pyorii. Itse olen onnekkaasti ollut aikalailla kivuton, lukuunottamatta rasituksesta johtuvia suppareita. Ne ei nyt varsinaisesti kivuliaita ole, mutta erittain epamukavia.

Muutimme USA:han muutama kuukausi sitten ja taalla nyt sitten asutaan vauvan syntymaan asti, eli alkuajan toivo etta olisin suomeen paassyt synnyttamaan ei nyt toteudukkaan :( Siis niille jotka eivat muista niin ensimmaista odottelen ja kaikki on niin uutta, etta olisi ihanaa ollut olla suomessa. Mutta kiitos teidan, moni asia on selkiintynyt teidan juttujanne lueskellessa.

Moni teista on tuosta painosta puhuneet ja pelanneet neuvolan vaakaa. No taalla minulle on tullut jo se 10 kg lisaa ja neuvolan tati on ihan innoissaan miten hyvin olen pitanyt painoni kurissa (siis eiko siella ole tiukemmat nuo painoasiat?). Mutta taalla kun muita odottajia nakee niin voi kuule kanssa sisaret teilla ei kenellakaan ole mitaan tarvetta tuntea alemmuuden tunnetta tai kokea olevansa liian lihava, kylla taman maan odottajat vievat voiton teista kaikista :p

Mutta ei kai sen enempaa talla kertaa. En viitsi romaania alkaa kirjoittaa, etta jaa muillekkin tilaa :) Niin ja muuten nyt sekin on varmistunut etta tyttoa taallakin odotellaan, saa lisata paivityksiin. Ja nimikin on paatetty, tytosta tulee Ava. Jotenkin ihastuin siihen heti ja muita nimia katsellessani ei mikaan enaa tuntunut yhta hyvalta (ja mieskin hyvaksyi sen nimen).

Traveler ja Ava 30+jotain.....
 

Yhteistyössä