vierailija
Ei kun ei mitään, luulin että luki DamoninMikäs julkaisu tämä oli? On tainnut mennä multa ohi tai sit en vaan muista.
Ei kun ei mitään, luulin että luki DamoninMikäs julkaisu tämä oli? On tainnut mennä multa ohi tai sit en vaan muista.
Just meinasin ruveta kaivelemaan sitä haastattelua jostainEi kun ei mitään, luulin että luki Damonin
Jos sulla on se jossain helposti saatavilla niin kaiva vaan, olisi kiinnostavaa lukea se uudelleen.Just meinasin ruveta kaivelemaan sitä haastattelua jostain
No minäpä kaivelen! En kyllä muista onko josubs kääntänyt sitä vai oonko mennyt ihan vaan translaterilla, mutta luin sen ihan vastikään joten pitäisi löytyä.Jos sulla on se jossain helposti saatavilla niin kaiva vaan, olisi kiinnostavaa lukea se uudelleen.
Kiva! Nythän B on sanonut että biisi tehdään sillä kielellä millä hänelle idea ensimmäisenä syntyy ja Krisin puheiden perusteella sain kuvan että Bluza työstettiin alusta loppuun serbiaksi, niin kiinnostaa lukea Bojanin vanhempia ajatuksia asiasta. Muistelen myös lukeneeni tuosta käännöstjutusta.No minäpä kaivelen! En kyllä muista onko josubs kääntänyt sitä vai oonko mennyt ihan vaan translaterilla, mutta luin sen ihan vastikään joten pitäisi löytyä.
Näähän voi olla totta samanaikaisestikin, eli vaikka se käyttäisi sitä rallatteluenkkua siinä sävellysvaiheessa, se sanoitusvaihe voi olla kuitenkin sellainen että enää bojanilla ei ole tarvetta tai painetta saada jokaista tarinaa vain yhdelle kielelle. Senkin puitteissa olisi hyvinkin mahdollista että stephanie ei sopinut demonille, jos se ei vaan toiminut sloveeniksi (tai serbiaksi).Kiva! Nythän B on sanonut että biisi tehdään sillä kielellä millä hänelle idea ensimmäisenä syntyy ja Krisin puheiden perusteella sain kuvan että Bluza työstettiin alusta loppuun serbiaksi, niin kiinnostaa lukea Bojanin vanhempia ajatuksia asiasta. Muistelen myös lukeneeni tuosta käännöstjutusta.
Lips ranskaksi laulettuna saattais olla mulle aikaTuon uuden lehtijutun mukaan Lips on se toukokuussa nähty ”Je t’taime” ja sen piti aluksi olla sloveenia ja ranskaa, mutta sitten bändi tajusi, ettei heistä kukaan osaa ranskaa.
Nace on kyl säveltämisen lahjakkuus.Mä niin toivon että Nace ottaa biisien teossa aktiivista roolia jatkossakin jos siltä syntyy tollasta kuin Lips
Aika p*aska.No niin, löytyi yllättävän kivuttomasti! Tässä oli vähän myös siitä miten jan osallistui ne bi smelin sanoituksiin, kun siitä oli just yks päivä täällä puhetta. Mutta sitä ihmettelen että miksi tuossa vaiheessa on vielä Martin mukana haastattelussa vaikka se oli jo ilmoittanut lähdöstään eikä se edes soita bassoa Demonilla.
Spoznajte skupino Joker Out od blizu: "Želeli smo šokirati ljudi, a se bomo morali bolj potruditi"
Obiskala jih je naša novinarka. Preverite, kaj vse so ji fantje zaupaligovorise.metropolitan.si
Täältä perästä pakko kommentoida tähän. Itse olen se K fani, joka kertoi tykkäävänsä lähinnä näistä Joksujen parista uudesta biisistä, mut mä tykkään heistä tosi paljon just tyyppeinä ja mielenkiinnolla seuraan, että mitä kaikkea he puuhaavat. Liveä seuraan jonkin verran ja aina mun katse porautuu Janiin. Kai jokainen artisti ja bändi toivoisi, että fanit ensisijaisesti löytäisi heidän musiikin, koska se on se millä he elää ja tässä suhteessa mä olen varmaan tosi huono fani.Tätä välillä kieltämättä täytyy ihmetellä, vaikka tuossa alkuperäisessä viestissä olikin varmaan lievästi liioiteltu tuota väkisin kuuntelua. Mutta tuntuu kyllä että jotkut ihan tosissaan kuuntelevat väkisin vaikka eivät yhtään tykkää, tai sietävät tyyliin kahta kappaletta. Saahan sitä tykätä vaikka vaan bändin tyypeistä tai shipata jotakin paria tms, vaikkei varsinainen musafani olisikaan.
Samaa toivon minäMä niin toivon että Nace ottaa biisien teossa aktiivista roolia jatkossakin jos siltä syntyy tollasta kuin Lips
Kiitos! 🫶 En ehdi juuri nyt lukea mutta illemmalla sitten.No niin, löytyi yllättävän kivuttomasti! Tässä oli vähän myös siitä miten jan osallistui ne bi smelin sanoituksiin, kun siitä oli just yks päivä täällä puhetta. Mutta sitä ihmettelen että miksi tuossa vaiheessa on vielä Martin mukana haastattelussa vaikka se oli jo ilmoittanut lähdöstään eikä se edes soita bassoa Demonilla.
Spoznajte skupino Joker Out od blizu: "Želeli smo šokirati ljudi, a se bomo morali bolj potruditi"
Obiskala jih je naša novinarka. Preverite, kaj vse so ji fantje zaupaligovorise.metropolitan.si
Ei Bojan tai kukaan muukaan laulaja käy Nycissä paikanpäällä mitään keikkapaikkoja varaamassa, sellaiset hoitaa ihan muut henkilöt.Viimeisimmässä JoSubsin käännöksessä B kertoo, että heillä oli jo keikka varattu New Yorkiin, mutta joutuivat perumaan visa-juttujen takia. Alkaa pikku hiljaa mennä pohja siltä "Amerikkaan Sadien perässä" -teorialtakin. Ihan mahdollista, että oli siellä etupäässä työasioissa. Uskon, että vielä selviää joku syy miksi S oli käymässä Sloveniassa, ja näistä kahdesta tapaamiskerrastahan vain on todisteet.
Todellakin!!Mä niin toivon että Nace ottaa biisien teossa aktiivista roolia jatkossakin jos siltä syntyy tollasta kuin Lips
Sillähän on muuta menoa noihin aikoihin, onneksi.Mitenkähän Kärden Pipolätkä, elätän toivoa, että käy piipahtamassa....Kärden jalkafetissistä saikin siellä jo vahvaa esimakua: "Peksin pohkeet on paksummat kuin mun reidet"
Voi silti liittyä johonkin työjuttuun ja uskonkin niin.Ei Bojan tai kukaan muukaan laulaja käy Nycissä paikanpäällä mitään keikkapaikkoja varaamassa, sellaiset hoitaa ihan muut henkilöt.
Mä olen myös huono fani. Parista biisistä tykkään, mutta persoonina yhdessä ovat aivan ihania ja se heidän yhteisfiilis on parasta. Oispa omat työkaverit edes murto-osan siitä.Täältä perästä pakko kommentoida tähän. Itse olen se K fani, joka kertoi tykkäävänsä lähinnä näistä Joksujen parista uudesta biisistä, mut mä tykkään heistä tosi paljon just tyyppeinä ja mielenkiinnolla seuraan, että mitä kaikkea he puuhaavat. Liveä seuraan jonkin verran ja aina mun katse porautuu Janiin. Kai jokainen artisti ja bändi toivoisi, että fanit ensisijaisesti löytäisi heidän musiikin, koska se on se millä he elää ja tässä suhteessa mä olen varmaan tosi huono fani.
Visa.jutut = visat muusikoille on niin kalliita että keikan heittämisen hintalapuksi tulee jo pelkästään siitä kymppitonni. Lisäksi parikymmentä tuhatta kaikkien lentoihin ees-taas ja majoituksiin ym, niin siinä tyhjenee bändin rahakirstu.Viimeisimmässä JoSubsin käännöksessä B kertoo, että heillä oli jo keikka varattu New Yorkiin, mutta joutuivat perumaan visa-juttujen takia. Alkaa pikku hiljaa mennä pohja siltä "Amerikkaan Sadien perässä" -teorialtakin. Ihan mahdollista, että oli siellä etupäässä työasioissa. Uskon, että vielä selviää joku syy miksi S oli käymässä Sloveniassa, ja näistä kahdesta tapaamiskerrastahan vain on todisteet.
Voit uskoa, mutta mitään todisteita siitä ei ole.Voi silti liittyä johonkin työjuttuun ja uskonkin niin.
Niin, kuten Suomessakin käy vaan työjuttujen takia...Voi silti liittyä johonkin työjuttuun ja uskonkin niin.