K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No minäpä kaivelen! En kyllä muista onko josubs kääntänyt sitä vai oonko mennyt ihan vaan translaterilla, mutta luin sen ihan vastikään joten pitäisi löytyä.
Kiva! 😌 Nythän B on sanonut että biisi tehdään sillä kielellä millä hänelle idea ensimmäisenä syntyy ja Krisin puheiden perusteella sain kuvan että Bluza työstettiin alusta loppuun serbiaksi, niin kiinnostaa lukea Bojanin vanhempia ajatuksia asiasta. Muistelen myös lukeneeni tuosta käännöstjutusta.

vierailija
Kiva! 😌 Nythän B on sanonut että biisi tehdään sillä kielellä millä hänelle idea ensimmäisenä syntyy ja Krisin puheiden perusteella sain kuvan että Bluza työstettiin alusta loppuun serbiaksi, niin kiinnostaa lukea Bojanin vanhempia ajatuksia asiasta. Muistelen myös lukeneeni tuosta käännöstjutusta.
Näähän voi olla totta samanaikaisestikin, eli vaikka se käyttäisi sitä rallatteluenkkua siinä sävellysvaiheessa, se sanoitusvaihe voi olla kuitenkin sellainen että enää bojanilla ei ole tarvetta tai painetta saada jokaista tarinaa vain yhdelle kielelle. Senkin puitteissa olisi hyvinkin mahdollista että stephanie ei sopinut demonille, jos se ei vaan toiminut sloveeniksi (tai serbiaksi).

vierailija
No niin, löytyi yllättävän kivuttomasti! Tässä oli vähän myös siitä miten jan osallistui ne bi smelin sanoituksiin, kun siitä oli just yks päivä täällä puhetta. Mutta sitä ihmettelen että miksi tuossa vaiheessa on vielä Martin mukana haastattelussa vaikka se oli jo ilmoittanut lähdöstään eikä se edes soita bassoa Demonilla.

vierailija
No niin, löytyi yllättävän kivuttomasti! Tässä oli vähän myös siitä miten jan osallistui ne bi smelin sanoituksiin, kun siitä oli just yks päivä täällä puhetta. Mutta sitä ihmettelen että miksi tuossa vaiheessa on vielä Martin mukana haastattelussa vaikka se oli jo ilmoittanut lähdöstään eikä se edes soita bassoa Demonilla.

Aika p*aska.

vierailija
Tätä välillä kieltämättä täytyy ihmetellä, vaikka tuossa alkuperäisessä viestissä olikin varmaan lievästi liioiteltu tuota väkisin kuuntelua. Mutta tuntuu kyllä että jotkut ihan tosissaan kuuntelevat väkisin vaikka eivät yhtään tykkää, tai sietävät tyyliin kahta kappaletta. Saahan sitä tykätä vaikka vaan bändin tyypeistä tai shipata jotakin paria tms, vaikkei varsinainen musafani olisikaan.
Täältä perästä pakko kommentoida tähän. Itse olen se K fani, joka kertoi tykkäävänsä lähinnä näistä Joksujen parista uudesta biisistä, mut mä tykkään heistä tosi paljon just tyyppeinä ja mielenkiinnolla seuraan, että mitä kaikkea he puuhaavat. Liveä seuraan jonkin verran ja aina mun katse porautuu Janiin. Kai jokainen artisti ja bändi toivoisi, että fanit ensisijaisesti löytäisi heidän musiikin, koska se on se millä he elää ja tässä suhteessa mä olen varmaan tosi huono fani.😬

vierailija

Kiitos! 🫶 En ehdi juuri nyt lukea mutta illemmalla sitten.

vierailija
Viimeisimmässä JoSubsin käännöksessä B kertoo, että heillä oli jo keikka varattu New Yorkiin, mutta joutuivat perumaan visa-juttujen takia. Alkaa pikku hiljaa mennä pohja siltä "Amerikkaan Sadien perässä" -teorialtakin. Ihan mahdollista, että oli siellä etupäässä työasioissa. Uskon, että vielä selviää joku syy miksi S oli käymässä Sloveniassa, ja näistä kahdesta tapaamiskerrastahan vain on todisteet.

vierailija
Viimeisimmässä JoSubsin käännöksessä B kertoo, että heillä oli jo keikka varattu New Yorkiin, mutta joutuivat perumaan visa-juttujen takia. Alkaa pikku hiljaa mennä pohja siltä "Amerikkaan Sadien perässä" -teorialtakin. Ihan mahdollista, että oli siellä etupäässä työasioissa. Uskon, että vielä selviää joku syy miksi S oli käymässä Sloveniassa, ja näistä kahdesta tapaamiskerrastahan vain on todisteet.
Ei Bojan tai kukaan muukaan laulaja käy Nycissä paikanpäällä mitään keikkapaikkoja varaamassa, sellaiset hoitaa ihan muut henkilöt.

vierailija
Täältä perästä pakko kommentoida tähän. Itse olen se K fani, joka kertoi tykkäävänsä lähinnä näistä Joksujen parista uudesta biisistä, mut mä tykkään heistä tosi paljon just tyyppeinä ja mielenkiinnolla seuraan, että mitä kaikkea he puuhaavat. Liveä seuraan jonkin verran ja aina mun katse porautuu Janiin. Kai jokainen artisti ja bändi toivoisi, että fanit ensisijaisesti löytäisi heidän musiikin, koska se on se millä he elää ja tässä suhteessa mä olen varmaan tosi huono fani.
Mä olen myös huono fani. Parista biisistä tykkään, mutta persoonina yhdessä ovat aivan ihania ja se heidän yhteisfiilis on parasta. Oispa omat työkaverit edes murto-osan siitä.

vierailija
Visa.jutut = visat muusikoille on niin kalliita että keikan heittämisen hintalapuksi tulee jo pelkästään siitä kymppitonni. Lisäksi parikymmentä tuhatta kaikkien lentoihin ees-taas ja majoituksiin ym, niin siinä tyhjenee bändin rahakirstu.

Yhteistyössä