**Kesämassut 2009 Tammikuussa**

Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Eli mä en laita Levoton Strutsi sun kohdallesi tyttöä :whistle:
ei, älä laita.
Niin paljon menee noita veikkauksia mitä ilmeisemmin pieleen. Vaikka se ultran tehnyt kätilö ei sanonut mitään "ehkä" lauseita, niin silti odotellaan sinne vauvan syntymään asti, että saadaan varmuus.
Tosin asia saattaa selvitä jo aikaisemminkin, mulla on yleensä tehty loppuraskaudesta kokoarvio ultria. jos sellaiseen pääsen niin saatan kysäistä uudestaan että miltä näyttää =)

Ensimmäisestä meille veikattiin just tuolloin tyttöä ja sitten kun kokoarvioultra oli loppupuolella, niin lääkäri paukautti että poikahan tuo ja ei kuulemma tytöksi enää muutu :LOL: Että parempi kun ei ainakaan lähe vaaleanpunaista suin päin ostaan :LOL:

Täällä -27 :eek: pakkasta

Itellä oli neuvola tänään ja sykkeet 140-150 ja kovasti itellä poikaolo :) Aiotaan pitää sukupuoli itsellemmekin salaisuutena loppuun asti. Rakenneultra olis 29 pv ja sitä kovasti odotetaan, mies tulee mukaan :)


peipi+pikkuinen 19+1 :heart:

 
mä vetäydyn taustalle äippälomaan asti,käyn kyl lukeen jos on aikaa,mut nyt kun on leppoisammat oltavat opiskelun puolesta,niin haluun vaan olla perheen kanssa,tietäen et kohta tahti kiristyy taas ja aika ei riitä mihinkään.

Vasta nyt kun koulukiireet on helpottanut,on ollut ihanaa kun on ollut aikaa keskittyä itse odotukseenkin.

Mul on kans rakenneultra ens ma,eli 19 pvä ja 10.2 mennään sinne 4d ultraan.

A-mam ja Mimmi rv 20+2 :heart:
 
:hug: kaikille kellä veemäinen anoppi! Ne on välillä aika uskomattomia..

Sizzler Tervetuloa mukaan! :wave:

Sisu Meillä on samana päivänä rakenneultra! Mä en vieläkään tiedä kysynkö kumpi tulee, vaikka koko suku painostaa, että pitäs kysyä niin tietää mitä voi vauvalle ostaa valmiiksi :LOL:

Omaan napaan ei mitään uutta.

MiNiMaM ja masuasukki 19+5
 
HS, ootko koittanut rennietä erimakuisina? Ainakin jotan "minttua" oli, eihän sekään nyt hyvää oo, mutta edes erimakuista. Mua toi närästys myös välillä kiusaa.
SISU, tai sitten jos on rauhallinen 5v, niin otatte vaikka kuuntelukirjan mukaan ja kuulokkeet ja pussin karkkia ja jätätte odottamaan oven ulkopuolelle, vaikka ovi raolleen ja tulee sitten sinne jos iskee paniikki, sit pääsis isäkin mukaan. Meillä noi koululaiset oli viimeksi mukana, eikä ainakaan kukaan sanonyt mitään, tosin olivat jo isoja ja käyttäytyivät nätisti joten mitä haittaa niistä oliskaan. Ymmärrän ettei mukaan voi olla neljää alle 6 vuotiasta, johan siinä laitteetkin särkyy kun ne juoksee ympäri, mutta luulis että yhdestä kiltistä ja reippaasta mitään haittaa olis =)
Nyt kun mennään kahden viikon päästä yksityiselle 4d niin otan kyllä koko perheen (no kissat ja koira saa jäädä kotiin) mutta tietysti vähän eri juttu kun kunnallinen.
ULTRA, olin tänään siis rakenneultrassa jonka teki lääkäri, kaikki oli oikein hyvin ja vastas viikkoja jne. En mäkään oikein mitään lukuja saanut 4.8 oli ainoa, olisko se sitten se kuupan läpimitta, ihan sama oli kuopuksella samoissa viikoissa =) Sukupuolta ei tuolla/täällä suostuta katsomaan, no eihän se tietysti tärkeysjärjestyksessä eka olekaan. Maksoihan tuo lysty kunnallisellakin melkein 30e.

Juu, eli kaikki hyvin, jotenkin tän ultran ja jokapäiväisten liikkeiden ansiota on huojentunut ja onnellinen olo. Helpottaa heti kun liikkeitä tulee niin paljon, jotenkin tulee sellainen omanlainen yhteys toiseen, voidaan tökkiä toisiamme=)

Nyt pitää mennä ja koitas AUGUSTMAN aina joskus kuitenkin lyhyt viesti itsestäsi laittaa =)

kekkeri - viikoilla 21
 
Minimam, me päätettiin miehen kans, et kysytään sukupuoli. Se ei tietty ole 100% varma tieto, ja en tiedä, paljastanko sitä edes täällä teille, mutta se on varma, ettei suvuille ja kaveripiirille asiasta puhuta mitään. Säilyköön salaisuutena vauvan syntymään asti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Minimam, me päätettiin miehen kans, et kysytään sukupuoli. Se ei tietty ole 100% varma tieto, ja en tiedä, paljastanko sitä edes täällä teille, mutta se on varma, ettei suvuille ja kaveripiirille asiasta puhuta mitään. Säilyköön salaisuutena vauvan syntymään asti.
Me tosiaan kysytään 4d sukupuoli ja koska lapset on mukana niin todennäköisesti sen tietää sitten viikon sisällä kaikki =) Lapset nyt on muutenkin niin huonoja "valehtelemaan" että ei varmaan pysyiskään pokka jos joku kysyis että kumpi tulee (vaikka sovittais ettei kerrota muille) Mustakin olis kiva pitää salassa muilta. Tosin tänne kyllä kerron koska eihän mua täällä kukaan tunne joten muille on ihan sama kumpi meille tulee =)
 
Heipatihei...

meillä tuo kuopus aiheuttaa mulle harmaita hiuksia kun kieltäytyy menemästä päikkäreille ja tähän aikaan alkuillasta on sitten ihan kiukkunen pienen väsyn painaessa päälle.
Me vieläkin pähkitään, että mennäänkö 4D ultraan...jotenkin kiinnostais nähdä pikkuinen hieman tarkemmin. Se on vähän niin kuin varaslähtö ennen syntymää.

Juups mut nyt menen jatkaa tuon pikku kiukkuilijan kanssa =)
 
Iso :hug: kaikille mahdottoman anopin "omistajille"!! ;) Mua on siunattu sellaisella joka ei puutu mihinkään meidän asioihin,on kuitenkin tarvittaessa avuksi.
Neuvolassa tuli käytyä ja eihän niitä sydänääniä löytynyt. :/ Täti lohdutti että vauva on nukkumassa perällä. Kun liikkeet tuntuu,en ole ihan hirrrrveeen huolissaan,mutta.... Kyllähän se mietityttää. Me kyllä asutaan ns maalla,joten laitteetkaan ei ole ihan vimosen päälle.
Hb 118,ei kuulemma välttämättä rautalisää. Alotin kuitenkin,kun väsyttääkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Minimam, me päätettiin miehen kans, et kysytään sukupuoli. Se ei tietty ole 100% varma tieto, ja en tiedä, paljastanko sitä edes täällä teille, mutta se on varma, ettei suvuille ja kaveripiirille asiasta puhuta mitään. Säilyköön salaisuutena vauvan syntymään asti.
Lapsen isä haluaisi sukupuolen tietää, mutta mä en tiedä haluanko itse.. :D
Esikon aikaan en käynyt missään rakenne ym. ultrissa, mutta pari kertaa jouduin käymään äitipolilla ongelmien vuoksi ja siellä ultrasivat niin kysyivät, että haluatko tietää kumpiko siellä on kun tekivät ultraa, sanoin sitten että no joo, ei tullut sillon yllärinä etää poika kun oli koko ajan poika olo :D Kerroin silloin kyllä kaikille kysyjille kumpiko se on, en jaksanut asiaa salailla ja saivat sukulaiset mielenrauhan ostoksia tehtäessä B)
 
Hei! Onnittelut useille ultrissa käyneille hyvistä uutisista :D

Eilen oli neuvola. Taas eri täti... Harmittaa kun aina on joku sijaisen sijaisen sijainen... Olis ollut vihdoinkin kiva tavata se oma neuvolan täti vaikka ei noissa sijaisissa mitään vikaa ole. Tosi mukava tyttö mut eilen otti vastaan, kertoi paljon juttuja esim ruokavaliosta ym. Se oli ihan tohkeissaan mun kaikista arvoista kun ne on niin hyvät ja muutenkin oli tosi positiivinen :)

Nyt ei sit kannata syödä vadelmia mitkä tulee jostain maasta en muista mistä... mut joku euroopan maa se oli. Tai jos syö, kannattaa ne valmistaa keittäen tai muuten.

Arvot olivat siis kaikki hyviä. Painoa on tullut n.500g viikossa viime käynnistä, minusta se tuntuu hurjalta (ja näyttää) mut täti oli sitä mieltä että hyvä tahti on, et pitääkin saada vararavintoa jne... Rautaakaan ei tarvitse vielä ottaa ja kehuikin että syön varmaan monipuolisesti kun kaikki on niin hyvin. En tiedä, ehkä sitä tulee syötyä monipuolisesti mut ei sitä itse välttämättä tajua kun aina on syönyt näin. Vihanneksia, hedelmiä ja lämminruoka joka päivä (aina ei tietystikään kerkeä/jaksa laittaa lämmintä). Sit tulee mussutettua herkkujakin ihan liikaa... :) Sykkeet oli taas sitä samaa 130-150.

Näin yöllä unta tyttövauvasta. Ensin se oli ihan pieni ja mies laittoi sen syöttötuoliin vaikkei vielä olisi saanut edes "istuttaa" sen ikäistä, sit hain tuon uuden turvaistuimen mihin pistin vauvan syömään.... mut joo eihän sen ikäinen vauva mikä ei istu, syö vielä edes kai kiinteää :) hassuja unia... Mut sit se tyttö kasvoin siinä unessa ihan hetkessä vähän isommaksi. Sillä oli vaaleat lunnonkihartavat hiukset ja se oli niin suloinen :)

Täälläkin muuten toisinaan närästää. Mua on kerran elämässä näitä närästyksiä ennen närästänyt. Eli yhteyttä on varmaan raskauteen.

Kävi tänään katsomassa käytettyä valkoista laatikollista hoitopöytää. Ensi viikolla pitää hakea se sieltä muiden nurkista lojumasta :) JEE meille tulee hoitopöytä.

Mutta höpö höpö taas....

Lissuli ja mustikka 20+2
 
Tehdäänkö siinä rakenneultran yhteydessä sisätutkimusta? Siis katsotaan kohdunsuun tilaa tms?

Täällä ultraäänikuvat vauvasta maksaa 4e kpl!!!!! Jos siis haluaa rakenneultrasta niitä! Muuten jos ei halua maksaa, voi mies näpsiä kännyllä ja videokuvata sitä monitoria..

Mua jännittää jo nyt synnytys.. Luen siitä paljon.. Esikoisen kun sain sektiolla vajaat 8 vuotta sitten.. Siitäkin huonot muistot kun menetin verta liikaa ja olin tajuttomana ekat kolme päivää vauvan syntymän jälkeen :'(

Jospa tällä kertaa kaikki menisi paremmin.. kun ei oo enää synnytyspelkoa.. ainakaan niin kamalaa että sektioon pitäisi turvautua.. ennemmin sektiopelko on :LOL:

kleo ja vaavveli 18+0
 
Mahatauti :x :x jippii :headwall:
Pienempi alko oksentaa nukkumaanmenon jälkeen. Toivotaan, et isompi oottais vähän, ettei tarttis ens yönä kaksi oksennuksia siivoilla :|

Kyllä mun alkaa tehdä mieli tietää se sukupuoli, kun noita teidän ultrajuttuja lukee. =) Pari viikkoa vielä omaan rakenneultraan.

sankofa niin se taitaa mennä, ettei ole lapsikohtaista tuo sairasloma, mutta kyllä siinä tapauksessa, jos oisit ite sairastunut, niin sun pitäis saada palkallista saikkua. Mut siihen tarttisit lääkärintodistuksen itselles.


Tasaisen rauhallista: supistelee, närästää, liitoskivut kiukuttelee - mut otan rauhallisesti ja nautiskelen. :heart:
 
Mä kävin tänään rakenneultrassa ja kaikki oli hyvin!! :) Sukupuolikin kuulemma lääkärille selvis, muttei haluttu tietää. Tosi helpottunu olo, kun vauvalla kaikki kunnossa. :heart: Tänään viikkoja tasan 20. Lääkäri katsoi varalta myös kohdunsuun tilanteen ja kiinni oli. Seuraava käyntti äitiyspolilla kolmen viikon päästä ja sitten siirryn varmaankin neuvolan seurantaan, jos kaikki olis hyvin sittenkin... Tarvii sinne varmaan soitella tässä jossain vaiheessa. Nyt nukkumaan. Hyvää yötä! :wave:
 
Jihaa, perjantai on täällä. Se tietää aina mun kohdalla et vapaat on alkanu, teen siis 4 päivästä työviikkoa (ma-to).

Onnitteluja kaikille ketkä ultrassa ovat jo käyneet. Täällä pitää vielä odotella torstaihin niin olisi yksityisellä puolella se 3D/4D =) Hippasen jännittää kun yksin joudun sinne menemään että mitäs jos ei olekaan vauvalla kaikki hyvin. Mies ei pysty töidensä takia tulemaan mukaan ja toinen tukipylväs, äitini on Tallinnassa juuri tuolloin :(

Pakko täällä hehkuttaa että meidän esikoinen täyttää huomenna 4 vuotta :heart: Kuinka se aika menee niin nopeasti, 4 vuotta sitten olin tähän aikaan hieman PAKSUMMASSA kunnossa kun nyt vaikka masua nytkin löytyy :p Menimme silloin 4 vuotta sitten illalla seiskan aikaan sairaalaan sisään ja Nea syntyi klo 00.40 eli ei paljoa mennyt tuon 17pvän puolelle.

Jessus miten sitä synnytystä voikaan taas odottaa innolla, kai oon jonkun sortin masokisti :LOL:

Joku sanoi että kuinka vaunujen hankkiminen onkin hankalaa. Älä muuta sano, olin jo muka tehnyt päätöksen että vauvalle tulee Brio Sing:it mutta nyt asialle enemmän miettimisaikaa antaneena totesin että kyllä taidan sittenkin hankkia vielä jotkut näppärät kaksostenrattaat. Ainakin alkuun, tuon meidän erittäin vilkkaan juniorimme vuoksi. Asutaa veden äärellä ja kesällä voisin ihan hyvin kuvitella että työnnän vaunuja , tyttö fillaroisi niin tää meidän jäpikkä sais päähänsä lähteä kirmaamaan jonnekin muualle..siinähän sitten olisin joten kaksosten kärryt meille tulee. Ajattelin käydä jossain livenä katsomassa niitä Carena Double Swing kaksostenrattaita. Ottasin vauvalle sen kovan kopan niin saisin pojan istumaan naama menosuuntaan ja vauvan kopan taas työntäjään päin.

Täällä neuvolaan seuraavan kerran helmikuun alussa jolloin saan täytettäväksi kaikki kelan laput, ihanaa. Saan palkanlaskijalle laitettua ne menemään ja samalla haen sitä äitiyspakkausta. Mulla on sopparia 30.4 asti mut äippäloma alkaa 27.4 niin kun 3 päivää menee työnantajan piikkiin niin pitää tuonne palkanlaskentaan laittaa ne laput.


Jaahas, oiskos taas aika lopettaa kirjoittaminen ja antaa muillekin tilaa:D Vauhtis 20+2
 
Onnea utrakuulumisista! Moni onki jo päässy käymään, itsehän maksan sen yksityisen, josko se kertos kumpi tulossa.. :D

( . ) Niin kipee, niin kipee! Luulin, jo et tää helpottaa ni paskat. Pari yötä sain nukuttua niin, etten heränny ku 2 kertaa, nyt taas niin kipeä ettei voi sängyssä olla. Nuo kepit on vähän niinku varalla, pitäs vissiin käyttää enemmän. Jotenki vaan tuntuu, et jos niitä oikeen ahkerasti käyttää ni tuo jalka heittää kokonaan toimimasta.. :/

&00mg Buranoita menee, muttei sillä tahdilla mitä suositeltiin, ei uskalla.

Isommat lapset lähtee tänään isän luo, sielläki on syntyny vauva KE.. :D
Meinas, ettei kotiin pääse kuiten viikonloppuna ja halus tytöt sinne. Koitin sanoa, et jos on haipakkaa ni onnistuu toki siirtää. Voi olla, et iskällä on siellä yksinäistä.. :D

Itsehän vietän lapsivapaan viikonlopun, kipeä mut ihan sama! :LOL:
Mitään kummempia suunnitelmia ei oo, jos kävis lätkää kattoon lauantaina ja kavereiden kaa ulkona syömässä. Pakko yrittää päästä "ulos" täältä, seinät kaatuu kohta päälle. :headwall:

Maanantaina siis neuvola ja tiistaina se ultra, ei millään jaksais oottaa! Miks nuihin on aina niin kova kiire..? :D
itsellä on poika-olo, kaikki "testitki" sitä povaa ja keskiviikkona tehtiin sormustesti ja seki sano et poikaa pukkaa. Ja et viimeiseksi jää.. :whistle:

Katellaan, oli vähä omanapainen kirjotus.. :snotty:

Lisbet ja Turo 20+3
 
c81
(.) Viime yönä ei tullut oikein nukuttua kun esikoinen nukkui tosi levottomasti, ja heräsi vähän väliä. Nyt pyörryttää ihan peevelisti! tekeeköhän unen puute vai alhainen hb sitä?
Onko muilla ollut HB alhaalla, miten ootte reagoineet siihen? Mie vaan nukuin eilisillan sohvalla, ja nyt töissä maailma pyörii silmissä, ja tuntuu kuin maa vetäisi puoleensa entistä kovemmin :S Muilla samaa?
 
Mulla Hb ollu alimmillaan tässä raskaudessa 96 ja nukuin lähes pystyyn koko ajan. :whistle: Siis olin ihan poikki aamusta iltaan. Nyt se on varmaan jotain 110 ja olo on paljo parempi. Kauheen korkee mulla ei oo koskaan ollukaan..

Aina piti levätä, kaikki paikat kelpas. Silmissä välillä sumeni, vähän samanlai ku jos on oikeen kauhee nälkä. :D
Sellanen kokovaisvaltainen heikotus. Mulla ei nostanu Hb:tä ku nestemäinen rautavalmiste..
 
c81..tuumasit tuolla jossain vaiheessa et gracon turvakaukalo käy Emman matkarattaisiin. Meillä on Emman Mico matkarattaat, esikoisen vanhat. Käykö noihin joku Gracon turvakaukalo? Mulla on muuten myös hb alhaalla..ja niin oli esikoista odottaessakin jo tässä vaiheessa ja pysyi 125 vasta kun söin kahta rautatablettia ja Floradixiä. Huimaa, väsyttää, hengästyttää ja on päänsärkyä..mut eikö se taas pian lähde nousuun kun aloitin rautakuurin.
 
Onnittelut taas loistavista ultrakuulumisista! :D

Tänään ois yhdeltä neuvola, ja mullakin on taas eri neuvolan täti. Oon yhde kerran nähny "oman tädin", ja muut on täälläkin ollu jotain sijaistajien sijaistajia. Tämä tämänki päivän aika peruttiin multa kolme kertaa :LOL: Jännittää kaikki arvot, etenkin pissanäyte :| Viime käynnistä laskin itse painoa tulleen n. 450g viikossa. Pistän edelleen kyllä ison osan joulumässäilyille. Onko teiltä muilta otettu vielä sf-mittaa ja mitäs se oli, sekin kun kai mitataan tänään multa ekan kerran.

Löysin eilen sattumalta sellaset yhdistelmävaunut, jotka sopi mun käteen kuin valettu. Niitä kun liikeessä testailin, tuli heti sellanen olo, että nää mulle ja heti :D Mistään muista ei oo vielä tullu sellasta fiilistä, et nää on mun. Huono puoli niissä vaan on se, ettei niistä tahdo löytää mitään tietoa mistään. Ne on merkiltään Jedo Pati, ja niitä ei ilm. tuo maahan kuin tuo yksi liike täällä tampereella. Myyjä nyt toki kehui ne ;)

Täälläkin alkoi eilen närästää tai ainakin luulen, et se oli närästystä :D Täytyy hakea jotain Rennietä varuiksi kaappiin, jos toistuu, kun ei meinannut sen takia saada nukutuksi illalla.

Pojan liikkeet tuntuivat täällä ekan kerran eilen pitkin päivää, ja ne on jatkunut tänään. Potkuissa taitaa siis olla jo tarpeeksi poweria, että tuntuvat tuon istukankin läpi, joka mulla on tuossa etuseinämässä.

Palailen neuvolakuulumisten kanssa myöhemmin...

MM ja Pepe 20+4
 
eilen sain ajan sitten neuvolaan ja oman mielenrauhan jälleen aloilleen... :) sydänäänet kuului ja terkkari pisti mut sit vielä myös neuvolalääkärille kun sattui olemaan paikalla..nyt sitten viikon sairasloma ja pitäis itteään lepuuttaa.. kaikki oli kunnossa mutta ihan vaan varmuuden vuoksi kirjotti tota saikkua kun oon suht raskaassa työssä kuitenkii...

mulla varmaan alkaa pikkuhiljaa olla aika kertoa lähimmälle esimiehelle tästä raskaudesta nimittäin jos joudun vielä enemmän olemaan saikulla tms.., työkaverit omassa vuorossa jo tietääkin... jännittää vaan aika paljon kertoa... :) mietin että jos vaikka sitten rakenne ultran jälkeen kertoisin..

ootteko muut jo kertonu pomolle? miten te asian ootte esittäny?
 
Mä kerroin esimiehelle jo varmaan marraskuussa.. :whistle:
Itsekin kun niin innossaan olin, ja työ ku on mitä on. Sanoin vaan, et ootan muuten sitte vauvaa! :D Eli paukautin vaan. Jokunen työkaveri tiesi, ennen ku kerroin esimiehelle..

Mun ex ( tyttöjen isä ) ja hänen avokkinsa sai keskiviikkona pojan. Onnea heille! Isän kanssa tosi hyvät välit, tätä avokkia oon nähny ehkä jotain 2-3 kertaa, 4 vuoden aikana.. :whistle: Hällä ei oikeen tunnu koskaan olevan mitään hyvää sanottavaa musta, tai lasten kasvatuksesta. Eli millon teen mitäkin väärin.. Ja kuulen sitte nämä lasten kautta..
No mut kuiten, tytöt menee siis tänään sinne ja kävin kaupasta ostaan pienen lahjan; pikkusia sinisiä Ainun tutteja ja sinisen Ainun tuttipullon... Onko tää nyt ihan hullua!? Tai siis oonko täyspäinen!? ( Tiedän jo vastuksen muuten tohon jälkimmäiseen.. :D )
Onhan tämä uusi vauva tyttöjeni velipuoli ja isän kanssa siis toimii oikeen hyvin. Voi kyllä olla, että kerrotaanko koko totuutta lahjasta tai antajasta.. :snotty:

Olen siis aidosti onnellinen heidän puolestaan! Siitä, että vauva on terve ja kaikki sujui hyvin.

Miten muilla, teillä joilla ex:ä kuvioissa..?

Hieman omituinen Lisbet :p
 
MM83... jos olen oikein ymmätyänyt niin eikös tuolla SF-mitalla tarkoiteta kohdun mittaa ulkopuolelta? Tämä taitaapi olla se jota tullaan sit jatkossa mittaileen joka neuvola kerta ja selvitellään minkä kokinen naapero sieltä on tulossa.

mansikka-maija..... mie laitoin pomolle "reilusti" sähköpostia ;) Periaatteenvastaista kait, mut pelkäsin et se saa sydärin jos soitan :LOL: Pisti postia seuraavana päivänä et, luonnollinen asiahan tuo. Thats it, eipä edes onnitellut... noh, se nyt sattuu olemaan "erilainen?" pomo.

Täytyy kyllä ihmetellä kuinka suuria eroja voi kuntien välillä olla neuvola palveluissa ja niiden sisällössä!! Toiset joutuu maksaan ultra kuvista, toiset ei saa toista ultraa ollenkaan jne....
Luulin et kaikille tarjotaan samat palvelut, mut näköjään ei. Huomaan olevani todella onnekkaassa asemassa.

Maanantaina olisi neuvola (klo 10) kanssa, jossa sf-mittaillaan myös meikeläistä. Noita arvoja pelkään, viimeksi ei voitu ottaa näytettä ku oli kamala vatsatauti :(
Olo on kyl ollut ihan ok, mut eihän näistä koskaan tiedä!

Sizzler + Doris (tuleva potkunyrkkeilijä?)
 
Heippa!

Onpa teillä joillakin kamalia anoppeja :eek: :eek: , onneksi itselläni on aivan ihana yksilö.

Rakenneultrassa TYKS;ssä eilen käyty. 1.5h tutkittiin että saatiin kaikki mitattua ja katottua. Onneksi ei ollut meillä esikoinen tällä kertaa mukana. Hieman oli vauveli viikkoihin nähden pieni, todennäköisesti laskettu aika on hiukan myöhemmin mutta ei sitä alettu muuttelemaan kuitenkaan... Rakenteet oli normaalit.
Sukupuolikin nähtiin, ja POIKAHAN siellä näyttäsi olevan niinkuin epäilinkin.
Istukka etuseinämässä joka selittää ettei liikkeitä kamalasti ole tuntunut.
:heart: :heart:

Huomenna poksuu 20vk.

Hyvää viikonloppua!

Anni ja Reino 19+6 :heart:
 
Heips!

Täällä huutelee pitkään jo sivusta seuraillut esikoistaan odotteleva mamma, onks nyt sit numero 102 :) Keski-Suomessa asustellaan isännän ja tessukan kanssa. Laskettu aika on 17.6. ja paikkana K-SKS. Kaikki hyvin, rakenneultra aikaa koitan saada mutta kun ajat tuntuu olevan tiukassa joka paikassa, pöh.

Himpsu ja Kyytiläinen 18+2 :heart:
 

Yhteistyössä