Joo,ei oo mitään haittaa,saa taas ite huilahtaa päivittäjän roolistaAlkuperäinen kirjoittaja umayya:onnittelut taas ultrista kaikille siellä käyneille :heart:
BV mulla on vähän "huonosti" töitä kun la, su ja ma ilta niin en kerkee sitten muulloin kunnolla, että ihan sen takia niin ajoissa, muuten menee sit taas jo yli
Voi kökkö Jos sitten ne ei kaikki osaa sitä laitetta käyttää? Mun kaverille oli kanssa näytetty (pari kk sitten ) nassu kuvat, ja silloin sanoivat että ovat saaneet luvan käyttää kasvojen ultraan sen kitahalkion tarkistamiseen, muttei muuhun. Jos se on sitten ultraajasta kiinni. Voi harmiAlkuperäinen kirjoittaja johanna83:No niin mäkin ja erikseen asiasta kysyinAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mä olin siinä huoneessaAlkuperäinen kirjoittaja c81:Jos istut odotushuoneessa nassu telkkaria kohti, niin oikealla puolellaAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Missä se yksi huone siellä on,kiinnostaa tietää B)Alkuperäinen kirjoittaja c81:Onnea ultraan! Se 4d on yhdessä huoneessa, ja ne näyttää sen ihan 'yhtäkkiä' enempiä mainostamatta Mutta otti monta kuvaa sitten . Toivottvasti teidänkin pieni pitää kätöset pois nassun edestä niin saatte kuvia!Alkuperäinen kirjoittaja johanna83:Huomenna kauan odotettu rakenneultra :heart:
hienot ultrauutiset oli c81 ja ihan innostuin tuosta sun 4-d kasvokuva paljastuksesta!