Phalaenopsis ja Alexandria :hug: ja voimia! Ikävä lukea näistä keskenmenoista, vaikka tottahan se on, että se on tilastollinen todennäköisyys, että niitä tulee tietty määrä. En siis tarkoita, että tämän tiedon pitäisi lohduttaa ketään, tottakai se on rankka asia kun omalle kohdalle osuu!! Kun näitä keskenmenoja on ollut tuttavapiirissäkin niin paljon, sitä huomaa kuinka onnekas itse on ollut. Kummatkin aiemmat raskaudet on päättyneet hyvin, enkä tietääkseni ole koskaa vielä keskenmenoa kokenut (ellei sitten hyvin aikaista, jota ei ole itse edes tiedostanut).
Johanna83 Hormonit nyt aiheuttaa kaikenlaista mielialan vaihtelua, mutta mä olen sitä mieltä, että ahdistus tulevasta jotenkin kuuluu raskaana olevaan. Tarkotan sillä sitä, että se on niiden äitiyteen liittyvien kysymysten miettimistä ja tulevaan valmistautumista ja kun siitä pääsee yli, on paljon levollisempi olo. Näin siis ainakin omalla kohdalla. Itellä on aina iskeny jossain vaiheessa raskautta ihan järjetön synnytyspelko, mutta kun siitä on selvinny niin olo on ollut parempi ja voinut lähteä levollisin mielin synnyttämään.
hyvähän se on, että tuleva mietityttää - ei se ole mikään pikku-juttu kuiteskaan =)
Babsi Minä odotan kolmatta, enkä voi pahoin ollenkaan. En ole aiemmissakaan raskauksissa oksentanut koskaan, pahoinvointi on ollu sellasta pientä etomista vaan. Mä tiedän aiempien perusteella, että luultavasti kohta alkaa ihan järkky närästys ja sitten tulee ne liitoskivut, jotka nekin olleet aika :$ joten ihan onnellinen olen, jos tämä yks vaiva munt edes jättää väliin. Toisaalta täs on se, että kun ei ole oireita niin tää raskaanaolo on ihan epätodellista.... :kieh:
Minmam olipas jänniä ultrauutisia! =) odotan mielenkiinnolla, miten tarina jatkuu...
Uusille tervetuloa joukkoon pyöristyvään :flower: Lisbet toi on NIIN tota mitä sanot isäksi tulemisesta - tosi kurjaa että teillä kävin noin kun on kuitenkin pitkästä suhteesta kyse :| :hug:
marakoona toi on vähän tollasta... riskiraskauksissa tietysti annetaan helpommin sairaslomaa. Itellä on kummassakin edellisessä raskaudessa ollut ennenaikaisen synnytyksen vaara: on supistellut paljon, paikat on auennu turhan aikasin ja vauvat laskeutuneet tosi aikasessa vaiheessa. Viime raskaudessa menin lääkäriin supistusten takia joskus rv20 ja sain lääkityksen, mutta en sairaslomaa, koska "en ollut vielä joutunut kertaakaan lähtemään töistä kesken pois" :headwall: Pari viikkoo olin sitten vielä töissä, mutta kohdunsuu oli alkanu aukeemaan, joten olin sitten loppuajan saikulle...