Heippa kaikki!
En ole viitsinyt kirjoitella, koska niin kuin ed kirjoituksessa mainitsin, nuo vatsakivut ovat olleet aivan kauheita... Jouduin sitten ajan sinne yks. ultraan varaamaan, ja tänään siellä käyty. Pieni ponteva sydän siellä jyskytti oikeassa paikassa ja minä parahdin vollottamaan :heart: :'( Esikkoa kun odotan niin en tietysti tiedä minkälaiset kivut tähän alkuun kuuluvat, mutta siis minulla on TODELLA kovia ja pitkään jatkuvia kipuja ollut, ja niiden vuoksi oon ollut erittäin huolissani. Lääkäri epäili että kohtu on johonkin suuntaan kallistunut "liikaa" ja yrittää nyt kovasti etsiä sitä oikeaa asentoa... :/
Huoli helpotti noin 5min, nyt jo muut huolet mielessä... :ashamed: En osaa nauttia yhtään, mutta onhan tässä vielä viikkoja...
Ensimmäinen neuvola on vasta ensi viikolla, ja eka virallinen ultra ties koska, en olisi ikinä jaksanut odottaa.
Pahoinvointi on täällä ollut myös jo kaksi viikkoa 24/7. Ostin ne Sea-band -rannekkeet, vielä en ole eroa huomannut, mutta katsellaan nyt kun muutaman päivän käyttää että onko niistä hyötyä. Jotain on keksittävä, koska mulla ei auta pahoinvointiin nyt tällähetkellä kuin oksentaminen. Ei mehujäät, jäät eikä hedelmät eikä mitkään muutkaan, kaikki kokeiltu. Olen sitten yrittänyt juoda sitäkin enemmän ettei tarvitse tyhjää kakoa. Toivottavasti pian helpottaa! :headwall:
Olen niin pahoillani kaikkien menetyksen kokeneiden puolesta...
Sen vuoksi en ole pystynyt lukemaan viestejänne, kun itsellä niin pelokas olo ollut. Nyt sitten luin ja liian moni on joutunut kokemaan pahaa... :'( :hug:
Mutta voimia kaikille muillekin ja ilmeisesti suurimmalla osalla on ihan yhtä huono olo! Ei se paljon lohduta, mutta kuitenkin...
Ilmatar ja Armas 8+4 :heart:
Ps. Madam Mamma ennusti meille tyttöä, niin kuin minäkin, ja syntyväksi 6.6. Lisäksi kaksoset (jotka minulle jo 3ennustajaa ennustanut!) vuonna 2013.