voi kun ikävää lukea taas menetyksistä :|
:'( :hug:
mä näin la-su välisenä yönä että sain keskenmenon :/ jotain vain tipahti pönttöön ja vuosin verta. Oli aika ihmeellinen olo kun heräsi. Takana on lapsivapaa viikonloppu, olivat mummilassa pe-su
Mukavaa olla ihan rauhassa.
Mulle tulee oksetusaaltoja :$ olo voi olla hyvä mutta jos erehdyn syömään jotain niin hetken päästä se saattaa tulla ulos. Jostain syystä illat on vaikeimpia. Paleltaa, oksettaa ja haukotuttaa |O haukottelen varmasti vartin ennenkuin rauhotun nukkumaan
Tänään on pakko mennä ostamaan uudet liivit, molemmissa rinnoissa on sivuilla kovat kipeät patit kun liivien kaarituki painaa sinne :ashamed: Mua oikeesti ärsyttää tää tissien kasvattaminen. Ne ei taas mahdu mihinkään, eikä näytä saatika tunnu kivalta :snotty: JA lihaa en pysty syömään ollenkaan. Paitsi tietty jauheliha eri muodoissa mut siihen se jääkin.
Kiloja on tännekin tullut jo pelkästään tissien takia pari :kieh:
ja turvotus on oikeesti pyllystä, kiva kun pitäis joka viikkoa uimahallissa kehdata käydä :ashamed:
Söin puoli tuntia sitten saarioisten lättyjauhelihapitsan ja arvon tässä et pysyykö se mahassa vaiko ei
Meillä miehen sisko kyselee ihan jatkuvasti että joko meille on tulossa vauva, hän synnytti juuri syyskuun alussa yllärivauva. ja kyllähän sen nyt sokeakin minusta näkee että olen lihonut hieman. mut ei tätä asiaa ole ääneen vielä sanottu kenellekään. Mut oikeesti rasittaa tollaset kyselyt, mitäs sitten vaikka onkin? :headwall: ei paljoa tee mieli hehkuttaa sukulaisille kun eivät kuitenkaan osaa iloita asiasta.
jep. mä edelleen odottelen npultra-aikaa, pitäis pikkuhiljaa postiluukusta tipahtaa kutsu naisten klinikalle
en mitenkään malttamaton ole... :xmas:
No, mennään tässä sentään jo uutta viikkoa.
Mä olen muuten tosi ärsyyntynyt kaikesta koko ajan.
Ls ja 9+0 :heart:
Uusille lämpimästi tervetuloa :wave: