Nyt sitte, ku aikasemmin tossa "hehkuttelin" ku ei oo oloja, ni nyt en sitte nahtunu enää omiin työvaatteisiin! Miten tää voi "yhessä" yössä näin muuttua!?
Multa ei oo kuunneltu ääniä, ultra-aika annettiin 27.11. On vähä orpo olo.. Täti tuumas vaan, et ei syytä huoleen, kyllä siellä jotain on.. Joo, on mut missä?!
Sano, et jos pistosoireet jatkuu (mulla niitä oik. alavatsassa, TOSI kipeitä..), ni käydä päivystyksessä tai omalääkärillä.. Ja samaan hengenvetoon sano, et onhan tää sun 3. raskaus.. NI MITÄ SITTE?! Viimesestä on aika 9 vuotta! Hittoako mä siitä mitään muistan!
Tuntuu, et täällä Oulun suunnilla/ lähikunnissa kaikki toimii ihan omalla tyylillä. Ei minkäänlaista suunnitelmallisuutta..
Alkaa jo vähä kyrsiin.. :kieh: Anteeksi purkautumiseni..
Sit ku tätä huushollia ym. hoitaa yksin! Ois kiva, jos joku ois välillä käyny kaupassa, ois kiva välillä tulla valmiille ruualle, ois kiva et joku ois pessy pyykkiä ja imuroinu ku tuun töistä.. Ei, sama paska oottaa minkä ite oon tänne jättäny..
Tiiä onko minkä syytä, mut nyt -tällä hetkellä- v****a olla yksin. Mä tosin sen luontosta miestä tähän kaipaakaan, joka tolleen jättää ja jättää vastuunsa kantamatta. Ennemmin kait sitte yksin..
Sitä vaan kaipaa toista.. Vaikka siihen sohvan toiseen nurkkaan piereen ja röyhtäileen, olemaan hiljaa.. Mut tietää, et se toinen on siinä.
Miten tässä tilassa mitään meikäläisen "suhdepuolella" ees vois tapahtua!? |O
Parin tunnin päästä on erit fiilikset, tiiän, mut aattelinpa käydä vuodattamassa.. Elämä on..
Päiväjatkoja kaikille!
Lisbet ja Alien 9+3 (tai jotain sinne päin..)