tervehdys kaikille!
Lissuli-81 kiitos tuesta, tuli hyvä mieli ja hymy
Mullakin on ilahduttavia ja jännitäviä uusia masennuksen keskeltä. Mieheni soitti gy/ob.lle varatakseen mulle ensimmäsitä ultra-aikaa, jossa katottais myös nt, yhdennelletoista viikolle. Mieheni jutteli pitkän tovin gy/ob.n kanssa, ja lopetettuaan totes, että perjantaina mennään jutteleen kyseisen lääkärin kanssa, ja samalla tehdään jo ensimmäinen ultra. Ja sit varataan uus aika viel viikolle 11.
Eli kun alunperin piti ootella viel pari/kolme viikkoa niin nyt pääsenkin jo ylihuomenna katsoon et kaikki on ok. Jännittää kovasti. Gy/ob oli itse ehdottanut, että tottakai tuutte jo nyt ensin tarkistamaan, että äiti ja lapsi voivat hyvin. (No sehän siitä myös rahastaa, eikä vakuutus korvaa mitään..) Menee kahteen käyntiin ainaski 500?, että milläs sitä sit eletään, apua. No onneks mikään ei meinaa maistua tai mennä sisään, että ruoasta voi tinkiä
Onneks mies sanoi ihanasti, että nyt ei mietitä sitä, vaan nyt hoidetaan asia järkevästi, että kaikki menis hyvin.
Kyssäri Onks teidän varhaisultrat, tai ultrat viikolla 8 ollu vatsan päältä tehtyjä vai sisäisiä? Mua kun jännittää ja pelottaa et minkälainen doctor meitä oikeen tutkii ja käpälöi.. (Mul on aina ollu valkotakki-pelko) Onneks silti käpälöi
Losin terkut Peppi+pkm (8+4)