Moi taas!
Nyt on lintupäivät käyty ja masu täynnä pitsaa. Olikin nuo automatkat tirpalle aika rasittava juttu, mut hyvin selvittiin. Kiltti tyttö.
Loppu päivä sit öllötetään ihan kotosalla turvonneita jalkoja viileässä vedessä lillutellen ja rennosti ottaen.
Katan kuulumisia oli kiva lukea. Kurjaa, että nukkuminen on jäänyt turhan vähälle, mut jospa se siitä pian taas tasottuisi. Voimia! :hug:
Jonina... Mulla ainakin osa napakoista suppareista tuntuu selässä. Saattaa alkaa sellasena kipuaaltona tuolta lantion seudulta ja levitä ylös tai sit suoraan tuolta lapojen korkeudelta. Masun pinkeys tulee vähän jäljessä eli pinkeys on kunnolla päällä vasta kun kipu on pahimmillaan. Välillä taas kivut ja supparit tulee aaltoina niin, ettei ne ihan kohtaa... Sillai vähän limittäin tai vuorotellen. Ihan kummallista.
Teppanalle sekä Pepsukalle perheineen hurjasti onnea! :flower: Lisää kuulumisia odotan innolla.
Helmiina... Mulla vähän samaa kyttäilyä, vaikka ihan rauhassa oottelen jakaantumista. Sitä vaan nukkumaan mennessä jännää silti, että herääkö aamulla yhtenä kappaleena vai tuleeko yön aikana lähtö. Suppareihin heräilee ja miettii, että tuleeko niihin lisää potkua vai pysyykö lällyinä. Nyt kun oon jo yli lasketun, ei synnytys tunnu enää entiseen tapaan kaukaiselta ja siks jatkuvasti pyörii noi asiat mielessä. Ennen laskettua nimittän päivän lähentymisestä huolimatta synnytys tuntui kovin kaukaiselta asialta... Nyt se on ihan pian, tulee lähtö millon tahansa. Malttia ja voimia sulle! :hug:
Tähtitaivas... Toivotaan, että synnytys käynnistyy tässä viikonlopun aikana ihan itsekseen ja vältyt käynnistykseltä. Tsemppiä myös sulle! :hug:
Mama-75... Siel onkin kiva mattopyykkisää nyt. Ole tosiaan varovainen niitten painavien mattojen kanssa.
Rintojen kasvusta oli myös puhetta... Mulla kasvoi heti alussa ja sinne puolen välin kieppeille asti. Nyt ei o paisunu lisää ja hyvä niin... Luulen, että maidon noustua ja tasaannuttua pysyy toi nykynen kuppikoko. Ajatus isommasta ei ainakaan kiehdo, joten toivottavasti ei enää paisu... Muuten ahistaa ajatus siitä, millaset lärpäkkeet mulla on imetyksen jälkeen. :/
Narulle myötätunnot uusperheen koettelemuksista... Hattua nostan myös sulle! :hug: Hieno asenne. Taitaa olla katkeria tai mustiksia ne sun ja Irmelin exät, kun tollai itsekkäästi jyräävät... Harmi, ettei kaikki kykene puhaltamaan yhteen hiileen, vaikka se olis kaikkien etu.
( .) Vauva punkee peppua ja jalkoja ylös, päällä ja nyrkeillä alas... Ei taida olla varma kumpaan suuntaan tahtois tai sit miettii kummasta suunnasta pääsis helpommin ulos. Vaikuttaa harvinaisen rauhalliselta taas vaihteeks, mut sit välillä innostuu bilettämään ja punkemaan. Supparirintamalla on ollu hiljasta.
Mä oon hermoillu täällä... Mies on ollu tosi väsyny ja steressaantunu, kun on ollu raskas viikko, tullu univelkaa ja koko ajan jännänny millon vauva syntyy. On sit käyny mun hermoon, kun ei o puhunu mitään tai ollu ärtynyt... Sanoinkin lopulta suorat sanat. Mä tässä enemmän kiukku taidan olla, mut en nyt millään jaksais tollasta kun on muutenkin raskas olla ja haluisin synnyttää. Kaipaisin huomioo ja tukea, kun oon niin paljon taas viikon aikana kaikkee touhunnu, mut ei toi sitä tajua... Tai sit on ite niin poikki, ettei jaksa. Tekis mieli märistä, mut kiukuttaa niin ettei sitäkään jaksais. Blaah... Kylmä suihku tekis varmaan hyvää.
Mut siirryn nyt taustailemaan ennen kun alan synkistellä lisää kiukkuani... Mukavaa päivän jatkoa kaikille!
Niin juu ja tsempitykset kaikille niitä tarvitseville, erityisesti lasketun ohittaneille!
PikkuMyy-80 ja poikanen 40+1