~KesäMassut 2007~

No jopas oli kertarysäyksellä tullut vauvauutisia, eli oikein paljon onnea kaikille vauvan saaneille :flower: !

Täälläkään ei vielä kuuluu kipeitä suppareita, mutta vatsan kovettumisia on päivittäin, tosin la:hankin on vielä vajaa kolmea viikkoa. Tosin toivoisin että vauva tulisi hieman etuajassa tuon perätilan vuoksi. Aikahan sen sitten näyttää.

Alkaa olla melkoisen tuskaista kykkiä tuolla kukkapenkkejä kitkemässä, mutta teen sitä sen mukaan mitä masu ja olo sanoo.

äippä-77 Rv37+1
 
-mamma- pojasta :flower:
Nipsu tytöstä :flower:
Teppana pojasta :flower:
Pepsukka tytöstä :flower:
tinzu pojasta :flower: sekä
KuuttiPieni tytöstä :flower:

Tulihan kaikki huomioitua oikein? =)

Aika tasan vuorokauden pysyin poissa täältä ja kuusi uutta vauvaa ilmaantunut sillä aikaa! Eiköhän siellä Kreecherilläkin ole jo poika kainalossa =) Ja taisi Jonina myös jäädä synnyttämään!

Kyllä tuli niin hymyilevä mieli tästä vauvarytinästä, että en viitsi tänään ollenkaan valitella omaa oloani :D

Tähtitaivas: Sulle toivon itsestään käynnistyvää synnytystä jo ennen maanantaita. :hug: Ja jos ei niin oikein paljon tsemppiä maanantaille! Ihan kohta saadaan sultakin vauvauutisia!

Kiva kuulla Katasta pitkästä aikaa! Koitahan nyt lepäillä aina kun sellainen sauma vähänkään jostain löytyy :hug:

Saatiin juuri miehen kanssa pinnasänky koottua. Siinä se kököttää meidän sängyn vieressä :heart: Vain patja ja tietenkin vauva puuttuu... Täytyy kyllä sanoa, että tuossa miehen ihan itse restauroimassa pinniksessä todellakin näkyy oman käden jälki :D Ei siinä mitään.. Kyllä siinä kelpaa tytön köllötellä, vaikka maalipinta ei ihan tasainen olekaan =)

Viime yönä suppaili reilu puoli tuntia pelottavan säännöllisesti ja tiheästi.. Tänään on ollut koko päivän tosi pinkeä masu. Saa nähdä mitä ensi yö tuo tullessaan.. Hirveästi olisi kyllä menoja ja tekemistä kahdelle seuraavalle viikolle, joten sinänsä ei haittaisi vaikka päästäisiinkin lähemmäs laskettua aikaa.

-ebbuliini ja neiti rv 37+2-
 
Supistukset herätti joskus neljän jälkeen ja siinä sit vielä torkkuessa näin unta, että kirjottelin tänne ettei tässä vielä synnyttämään olla menossa... Että vaikka tujakoita onkin, ei vielä sitä itteään. Minäkö palstasta riippuvainen...? :whistle:

Toi mun ajatus kertoo kyllä täysin miltä musta tuntuu... En oikein jaksa uskoa, että pääsisin synnyttämään edes sen varaamani vyöhyketerapian avulla. Oon jotenki nyt asennoitunu, että joudun kuitenki lopulta lääkkeelliseen käynnistykseen. Toisaalta lohduttelen itteeni sillä, että menkkakierron pituus huomioituna mun laskettu on vasta 10. tai 11. päivä eli tänään tai huomenna... Että ei tässä mitään kiirettä vielä.

No mutta kuiten... Ei kovin positiivinen mieli näin aamusta, mut kyllä tää tästä iloks vielä muuttuu. Jos ei muuten, niin pistetään muuttumaan. En sit tiedä pitäiskö märistä tätä turhautumista pois, jos sitten helpottais... Oon niin helposti kiukustunutkin kaikesta viime päivinä. Pienistä sitä tämäkin ihminen murheensa kehittää, kun ei isompia onneks ole.

Taidan nyt yrittää saada ajatuksen muihin asioihin, jos vaikka väsähtäisin vielä takasin unille. Aurinkoista ja mukavaa päivän alkua kaikille, purkauksestani huolimatta!

PikkuMyy-80 ja poikanen 40+2

Ps. Profiilissa uusi ja toivottavasti tän raskauden viimeinen masukuva.
 
PoikavauvaOnnittelut Kreecherille! :flower:

Nousin käymään wc:ssä ja tässä sitä nyt ollaan pirteänä :whistle: - tai ainakaan ei uni tule takaisin silmään.

Tekemättömät kotityöt alkavat aina vaivata varhain aamulla, jos ei saa nukuttua eli tälle päivälle on selvät sävelet; lehtikasojen raivaus, lasten lelujen keräys ja vaihto vanhempiin jemmassa oleviin ja huushollin imurointi... :)

Eilen kokeilimme kahta ässää eli saunaa ja (käynnistys)seksiä - tuloksena EI yhtään supistusta! :headwall: |O

Tämä lapsi ei ilmeisesti halua syntyä ennen laskettua aikaa, joka on tiistaina...
Pitää kai alkaa asennoitua siihen, että tässä odotuksessa tulee poikkeus verrattuna edellisiin ja ehtii rv40 ylittyä. :/

Kärsimätön Riina-Niina ja rauhallinen satuaarre 39+5
 
Onnittelut Kuuttipienelle, Kreecherille ja Tinzulle vauvoista. :flower: Muita varmaan jo onnittelinkin..
Mulla on tämä ihme vaiva, että aamuisin on niin sairaan paha olo ja sitten iltaa kohden se hieman paranee.. nytkin on sellainen olo, että voisin vessaan mennä... :headwall: :headwall:
no huomenna on onneksi taas tyksissä aika, josko ne jotain tekisivät...
mutta nyt aamutoimiin kun näköjään tuo koko katras on jo hereillä..
mukavaa sunnuntaita kaikille ja odotellaan taas lisää vauvauutisia...
jousimies-70 + typyasukki 38+0
 
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuMyy-80:
Helmiina... Mulla vähän samaa kyttäilyä, vaikka ihan rauhassa oottelen jakaantumista. Sitä vaan nukkumaan mennessä jännää silti, että herääkö aamulla yhtenä kappaleena vai tuleeko yön aikana lähtö. Suppareihin heräilee ja miettii, että tuleeko niihin lisää potkua vai pysyykö lällyinä.
Täällä tätä aivan samaa ilmassa.... Olo oli tossa jo tosi malttamaton, mutta nyt on jo hetken tuntunut siltä, että kyllä se jossain vaiheessa ulos tulee, kyllä tässä vielä jaksaa oottaa kun on niin kauan odotettu muutenkin :) Mutta tosiaan tulee kyttäiltyä merkkejä ja supistusten väliä ja ja..... :D

Paljon onnea Kreecher pojusta!! Kerkesitte sitten Teppanan kanssa samaan päivään :)

Täällä alkaisi tänään 40 viikko, tuntuu kamala epätodelliseslta, en millään uskonut, että tätä päivää näen, kun esikko syntyi 38+6 niin jotenkin koko ajan aattelin, että tää tulis aiemmin.

Enkä kyllä yhtään ihmettelis että käy niin, että huomenna laittavat käynnistykseen esim. keskiviikoksi ja tiistaina yöllä meniskin vedet tms.... :D

Huomista ä-poli aikaa odotellessa!! Iltapäivällä sitten toivottavasti hyviä uutisia bd!

-Hiiviö & Elvis 39+0-
 
Aloittelin tässä taas siivoilemaan...Minä kun en koskaan kato viikonpäivää enkä kellonaikaa siivoukselle,vaan innon iskiessä annan palaa! Jos petais vauvan sängyn valmiiksi ja vierasvuoteen myös,kun ei tiedä mihin aikaan lähtö tulee,niin on lapsenvahdille sänky nukkumista varten valmiina. Raparperipiirakan meinasin paistaa ja vaniljakastikkeen kanssa nauttia,nam!
Kreecherille hurjan paljon onnea!!!
:flower:

Helmiina tasan 39!
 
Paljon onnea Kreecherille ja koko perheelle :flower:

Täällä edelleen odottavalla tuulella. Toivoisin niin että tänään pääsisi tositoimiin, mut turha kai toivoakaan sillä en ole vielä pongannut sitä limatulppaakaan. En tosin muista edellisistä raskauksistakaan sitä ponganneeni. Olen tässä viime päivinä touhunnut ja mennyt kovasti. Nyt ajattelin et jos rauhottuis ja vaan pötköttelis niin jos se synnytys sit käynnistyis :LOL: Kai se sinne käynnistykseen on vain asennoiduttava tai pää hajoo.

Mukavaa kesäpäivää kaikille!
 
Ihan älyttömästi onnea vauvojen johdosta mamma, Nipsu78, Kuuttipieni, tinzu, teppana ja kreecher :) Itse täällä vielä kärvistelen, laskettu meni eilen menojaan eikä mitään tuntemuksia ole. tosin kaikki edellisetkin ovat menneet yli vähintään kolme päivää, joten ootellaan sitkeesti. Kolmatta kun mentiin synnyttämään nelisen vuotta sitten, kätilö tuolla Kanta-Hämeessa sanoi että neljättä jos aiotte niin muuttakaa sairaalaa lähellee, sen verran tuli vauhdilla, vajaa tunti ehdittiin olla sairaalassa. No, matkaa on edelleen samat 50 kilsaa eli yritetään ajoissa..

Leppoisaa sunnuntaita!
paulallina rv 40+1
 
Onnea myös Pepsukalle ihanan tyttövauvan johdosta :flower: Luin että tepsukka pääsis jo tänään kotiin, eilen synnytys. Tosi nopeasti päästävät pois. Siks kiinnostuin kun oon menossa samaan sairaalaan synnyttämään. Viimeks kolmannesta pitivät kolme päivää vaiks ei ollut mitään erikoista. No, enpä kyllä haluaiskaan sie sairaalassa turhaan makoilla, ikinä sie ei saa kunnolla nukuttua...
 
Ihania vauvauutisia oli jälleen tullut Kuuttipieneltä sekä Kreecheriltä! Täällä kyllä käy koko ajan valtava kuhina, kun vauvoja syntyy koko ajan. Alkaa muuten itselläkin jo tuntumaan, että saisi syntyä, vaikka aluksi vannotin ettei tarvitse tulla ennen laskettua :p

Omassa navassa ei erityistä. Ehkä muutama kipeä supistus tulee 3-4 minuutin välein, mutta sitten taas ei mitään. Eli ei yhtään mitään ole tapahtumassa... Hirveitä raivopuuskia tulee välillä eli tunteet kyllä ailahtelevat. Välillä sitten on taas niin seesteinen olo ja sisäisesti tuntuu uskomattoman rauhalliselta. Mies raukka...

MHP:lle piti vastata jo aiemmin, mutta jostain syystä tää palsta tökkii niin, etten pääse kirjautuun kuin aina hetken kerralla. Nyt muuten ärsyttää kun ei voi harmailla. Eli siitä flunssasta kysyit, niin meillä on pari viikkoa ollut kaikilla kurkku kipeä, yskä ja nuha. Uskoisin että johtuu siitepölystä ja myös siitä kun on nyt ollut kuivaa. Mutta nyt kyllä alkaa hieman jo helpottaa eli senkin puolesta voisi jo lähteä synnyttämään.

Taisi muuten Joninakin jäädä sille tielleen, kun ei ole kuulunut =)

Jännästi on porukka hiljentynyt, tai ainakin tuntuu että samat nikit pyörittää tätä palstaa. Kiitos muuten Pikkumyylle ihanasta aktiivisuudesta :LOL: Kiva, että joku on yleensä jotain kirjoittanut.

Hiiviölle tsemit huomiseksi! Varmaan tosi jännittävä odottaa, mitä ovat mieltä käynnistyksestä.

Helmiina kuulostaa olevan tosi reippaalla tuulella, saisit pyörähtää täällä meidänkin suunnassa tuomassa sitä energiaa ;)

Meillä kuulostaa olevan Riina-Niinan kanssa olevan kotihommat samalla mallilla ja se saa ainakin minut tosi huonolle tuulelle. Pitää yrittää ummistaa silmät ja potkia leluja sivummalle.

Ikävä vaiva jousimiehellä. Olikos sulla juuri se raskausmyrkytysepäily? Toivottavasti huonovoinitisuus kuitenkin liittyis lähestyvään synnytykseen. Tsempit sullekin huomiselle sairaalakäynnille!

Tosi mahtava ebbuliini, että on miehesi on nähnyt vaivaa pinniksen suhteen. On siinä sängyllä kyllä aivan eri tavalla tunnearvoa.

Ja kaikille muille ihanaa sunnuntaita vaivojen ja kärsimättömyyden keskelle. Pitää yrittää nauttia vielä tästä rauhasta ja kerätä unta varastoon, kun se on vielä mahdollista.

t.auramaria 39+3
 
Irmelillä ja mulla on tosiaan tänään laskettu aika eli enää korkeintaan kaksi viikkoa vauvanhakureissuun :) . Eilen illalla laittaessani nukkumaan pikkuinen mylläsi mahassa niin paljon, että meinasin jo huolestua, ettei sillä ole kaikki kunnossa. Kaveri on nimittäin ollut jo pitkään paljon rauhallisempi ja nyt yhtäkkiä niin mahdoton mylläys, ettei varmaan koko raskausaikana ole moista tehnyt. Mylläyksen aikana ja jälkeen joku pirulainen tuikki mua sukkapuikoilla alapäähän niin ilkeästi, ettei liikahtaa uskaltanut. Oli kyllä melko kamalan tuntoista. Mies jo luuli, että päästään synnyttämään, kun tuskailin kipujani. Luuli raukka, että mulla vihdoin supistelisi kunnolla. Siitä ei siis edelleenkään toivoa.

Nyt on kyllä koko aamun ollut menkkamaista juilintaa alavatsassa, mutta ei siis mitään aaltoilevaa, vaan tasaista eikä kovin kipeää. Tuntee, muttei voi kivuksi vielä määritellä.

Ollaan lähdössä juhliin reilun 100 kilometrin päähän tänään. Jospa sairaalan läheisyydestä poistuminen saisi vauhtia meidän masuasukkiin. Onneksi on noin lyhyt tuo matka, ettei ole tarvinut miettiä juhlista pois jäämistä. Tunnissahan sieltä hurauttaa takaisin, jos jotain alkaa tapahtua.

Rinnoista: Todella hurjaa, ettei joillakin ole raskausaikana rinnat juurikaan muuttuneet. Mulla rinnat kasvoivat heti yhden kuppikoon -oikeastaan jo ennen kuin olin tehnyt raskaustestiä. Siitä pompattiinkin pian vielä seuraavaan ja tuttavat ovat naureskelleet, ettei tämä kasvu kuulemma vielä tähän lopu, vaan jos maitoa nousee, pääsen vielä seuraavaankiin kuppikokoon. Nämä megamelonit olisivat minulle jo kyllä ihan tarpeeksi. Ok, tämän mahan kanssa nämä eivät enää näytä niin suurilta, mutta silloin kun mulla oli vielä mitätön maha ja kaksi kuppikokoa kasvaneet rinnat, totesi appiukkokin, että rinnat ovat ainakin kasvaneet. Ei normaalisti tuollaisia suustaan päästele, kun on niin korrekti, ja hämmentyikin spontaanista lausahduksestaan melkoisesti. Mutta tottahan se oli ja silloin olin kieltämättä hyvin epäsuhtainen ylävartalostani: mielettömät daisarit ja muuten lähes omanlaiseni =).

Saapas nähdä, kuinka monta vauvauutista tänään saa lukea. Onnea kaikille jo vauvautuneille!

rv 40+0 (VIHDOINKIN)
 
.. nyt sitten vaan omaa napaa... kävin juuri tyksissä, kun paha olo ei ota laantuakseen.. no niinhän siinä kävi, että lääkäri passitti osastolle pakkolepoon ja nyt sitten suostuin... tosin sanoin, että pakko mennä vielä kotiin ja hoitaa hommat siihen malliin, että pystyn tulemaan osastolle... eli illalla painun sitten sinne ja mieli on jo valmiiksi maassa... eli minusta ei sitten vähään aikaan kuulu mitään... voimia kaikille ja voikaa hyvin ja toivottavasti vauvoja pukkaa koko ajan lisää....
harmittaa niin sairaasti tämä tilanne :headwall: :headwall: :headwall:
jousimies-70 + typyasukki 38+0
 
Ihan ekaks Jousimies70:lle paljon voimia! :hug: Kiva, kun tulit lähdöstä ilmoittamaan. Toivotaan, että olo helpottuu sairaalassa olon myötä ja pääset sitten levänneenä ja parempivointisena synnyttämään. Tsemppiä matkaan, mikäli eivät sua välillä kotiuta!

Kiitos Auramaria! :flower: :) Mä tosiaan oon palloillu täällä jatkuvasti, kun sisällä on mukavasti viileämpää kuin ulkona ja tänne on niin kiva tulla kirjottelemaan... Pieni addiktio mulla vaan... :whistle: :LOL: Ihan totta kyllä, että viime päivinä on tietyt nikit enemmän kirjotelleet... Huomaa siitäkin, että osalla on jo nyytti kainalossa ja osa pienokaistaan hakemassa. Ja kärsimättömyyttä ja turhautumista ilmassa...

Irmeli... Pakko nyt kysyä, kun sun tilanne on täällä herättänyt keskustelua. Ootko päässy sopuratkaisuun miehes / miehes exän kanssa asioista? Toivottavasti. bd :hug:

Joninalle tsemppiä reissuun!

( .) Meni toi aamunkin nukkuminen vähän miten meni. Menin siis yöllä nukkuun jotain 1.30 tienoilla ja heräsin sillon vähän neljän jälkeen... klo 7.00 pääsin takas nukkumaan. Klo 8.45 heräsin taas supistukseen ja kävin vessassa. Takasin nukkumaan. Klo 9.45 edellinen kuvio uusiks ja klo 11.30 supistaessa jälleen vessaan... En viittiny enää mennä nukkuun vaan nousin sit ja kärvistelen nyt suppailujen ja juilinnan kanssa. Ei nää kyllä vaikuta synnärille pääsyä enteilevän, enkä uskalla edes elätellä toiveita. Mut voihan se tilanne muuttua...

Mieli on hieman positiivisempi... Ajattelin käydä kaupassa ja leipoa vähän vierasvaraa. Jotain piirakkaa varmaan. Täytyy selata toi mun reseptikirjanen läpi... Oon keränny sinne parhaat herkut ja niillä on hyvä fiilistään lohdutella. :D Minäkö tunnesyöjä? :whistle: Mähän vaan vähä maistelen... :ashamed:

Taidan jättää palstatilaa muillekin... :whistle: :LOL:

PikkuMyy-80 ja poikanen jälleen
 
Kotiuduttiin jokin aika sitten pojun kanssa. Aivan ihastuttava pieni mies sieltä putkahti! Synnytyskertomusta ja muita kuulumisia tuun kirjottaa vähän myöhemmin. Ja täytyy kuvakin sitten laittaa. Nyt on poju sylissä niin vähän hankalaa.

Oikein paljon onnea kaikille vauvautuneille!!! :flower: :flower: :flower: Hurjalla rytinällä ykskaks vauvoja syntynytkin!

Teppana & Niilo 1vrk
 
:flower: Ihan yhtäkkiä kyllä tullu niin paljon vauvoja että huh huh!
en oo jaksanut kun lukea teidän toistenne juttuja kun alkaa istuminen aina ottaan suppareeita vastaan niin ei ehi kun lukea jutut! :ashamed:

tosiaan vielä yhessä kasassa ollaan ja kyllä on jo niin hankalaa kaikki että vois jo sinne synnyttämään lähteä!mutta iaka näyttää milon mennään..!esikoinen synty 38+2 mutta nyt ollaan jo yks päivä myöhässä.. ;) ei se mitään!

tsemiä kaikille!jaksetaan odottaa loppuun asti! :hug:
 
voimia jousimies70! Toivottavasti olosi paranee sairaalassa :hug: Tosi nopeasti päästivät sinut, Teppana, kotiin Kanta-Hämeestä. On varmaan sama itsellä edessä jos kaikki menee hyvin. pakko kysyä että oliko siellä paljon äitejä ja vauvoja? meinaan jos vaiks joudun tänään lähtemään. Sen verran huono olo parhaillaan. Syötiin tossa tunti sitten ja siitä vartti niin molemmista päistä tuli yhtä aikaa. Kivaa... Nyt polttaa ylävatsaa ihan sikana ja vauva myllää kuin karusellisissa. Aattelin et jos olo ei helpotu, niin ainakin soitan äitipolille. Eivät kai ne kovin kiukkuisia voi olla vaiks oiski "väärä" hälytys. Ehkä tää tästä. Täytyy vie sanoa että ihana lukea tein kaikkien juttuja, kummasti ne helpottaa omaa oloa:)

paulaliina rv 40+1
 
ekaks nyt toosi paljon onnea kaikille vauvautuneille!! :flower: hirvee kuhina käyny... :)

tää äippä on kyl nyt niin väsyny et huh huh. isukki oli eilen viettämäs niitä varpajaisia ja tottakai, mun tuurilla kumpikaan lapsosista ei nukkunu oikeestaan ollenkaan koko yönä!! :ashamed: pienempi oli tissillä melko ahkeraan ja sit ei nukkunu, sylissä vaan ois pitäny saada olla ja ihmetellä..no esikko sit kätisi taas jotain ja äitiä huuteli ja itki.. vähän väliä.. :ashamed: kyllä sai isipappa kuulla kunniansa aamulla vaik eihän se nyt kyl sen vika ollu et lapset ei nukkunu.. mut johonki piti kiukkua purkaa :/ nyt kuullettas lupaavalta et isompikin nukahti, joten lähdenpä itekki pikku kauneus unille. :D anteeks tää purkaus, mut tuntuu vaan et helpottaa omaa oloa kun saa purkaa asioita johonki...heh, ja sit tietty tää on se paikka mihin on helppo purkautua.. :LOL: no mut nyt unta palloon jaa tsemppiä kaikille loppu metreille!
 
Pikku-Myy, tilanne ei siitä muuttunut mikskään. Tyttö tulee tänään ja on juhannuksen yli. Ei olla perjantain jälkeen ees keskusteltu että mihin tytöt sit menee kun lähtö tulee, riippuu varmaan siitäkin että miten kiireellä se lähtö tulee. Esikoisesta oli silloin sairaalaan matkaa 110 km vielä kun supistukset alkoi, että en usko et täs mikään hätä tulee. Tietysti jos lähtö tulee päivällä ja mun täytyy ensin mennä taksilla Lahteen, nyt siis asutaan naapurikunnassa, niin sit ajan suoraan meidän mutsille. Mies kun on päivät töissä..

Riippuu ihan siitä että miten kiirellä lähtö tulee. Uskon, koska nyt ei ole pitkiiiiiin aikoihin ollut supistuksia että suunnilleen niistä ekoista kipeistä osaan alkaa varautumaan lähtöön, jos pystyis vielä vaikka ite ajaa kaupunkiin asti kun kuitenkin tyttöjen kanssa oon päivät täällä kotona.

Ketuttaahan tää ihan hemmetisti koko tilanne, mut tällästä tää aina on ollu venkslata näitä asioita. Kai sitä olis voinu vähän tarkemmin aikanaan miettiä mihin päänsä pistää, näillä se on mentävä.. :headwall:

Mies mussuttaa tossa koko ajan että lähetään jo synnyttää ja puhelimet piippailee. Menee kohta hermo...

 
Supervauvaonnittelut kaikille nyytin syliinsä saaneille!
:flower:

Jousimiehelle paljon jaksamista ja tsemppiä!
Kaikille kanssaodottajille pitkämielisyyttä ja tsemppiä kun aika tulee.... :)

Omaan napaan ei kuulu oikein mitään uutta, paitsi että perjantaina piti taas käydä katsastamassa tilanne äp.lla. Tuli taas niin karseet ähinäsupparit ja silleen...No kokonaisena ollaan vieläkin, vesien menoa odotellaan kovasti. Perjantain jälkeen oon sitten tihruttanut verta ja oksettaa, p askattaa, pissittää kaikkea yhtä aikaa...Sais jo loppuu tää raskaus, kyllästyttää niin perskatisti!Olo on mahollisimman huono, enkä ole edes jaksanut kirjoittaa tänne, lukenut vaan teidän muiden juttuja takavasemmalla :ashamed:

Saatiin sit hankittua ne kärryt perjantaina ennen sairaalakäyntiä...Ihan kivat Gracon sisarusrattaat, perätysten tulevat liikkumaan meijän 2 pienintä...Ostettiin edulliset, koska kauaa tuo tuleva isoveli ei tule olemaan kärryläisenä...Eli niinkuin kesä/syksykärryt!Mut ihan kivat...

Meillä mies ja lapset ovat laittaneet nyt kaikki vauvan tavarat kuntoon, ihanaa, että heistä on ollut niin paljon apua! =) On ne niin ihania, omat voimat kun ovat aivan nollan alapuolella! Supparit vie niin totaalisesti voimat ja niihin lääkäri määräs panacodia, että pystyn olemaan... Ainiin tuo alaosasto on jo aivan kypsä synnytykseen...Mut ne pirun vedet vaan antaa odottaa itseään... Jotenkin tuntuu että synnyttelen tuossa omassa sängyssä...Nyt poistun taas takavasemmalle, etten pilaa teijän päivää, tällasta vali-vali-juttuu vaan...Sainpas purkaantua :|

Halit ja paljon jaksuja kaikille kesämassuille!
Terv MHP ja masuasukki viikot vielä vajaina ja täysissä vesissä :(
 

Yhteistyössä