Huomenia rakkaat sisaret!
Kaunis päivä tulossa jälleen ja hyvin nukuttu yö takanapäin=)
Parit "ähinäsupistukset" muuten ihan rauhaisaa juilintaa...näin voisin omasta tilanteesta sanoa. Olo on pirteä ja odottelen innolla iltapäivää ja ostosreissua miehen kanssa, taas kerran ihan kahestaan...Pienimmät jäävät naapurille...
Siis oonko ihan kauhea äiti kun nyt tälleen vaan miehen kanssa "karkaan" asioille? Ainoana selityksenä voin sanoa, että viimesimmät kuukaudet olen ollut harvinaisen yksin noiden 4.n lapsukaisen kanssa...mies paahtanut töissä kuin joku sekopää! Aamulla ollaan pikasesti nähty ja sit iltasella, tuossa 21.n aikoihin tullut kotiin. Eli tänään pitäisi ostaa sellaiset rattaat joihin mahtuis tuo 1,7v. ja sit vauva kopassaan. Ilmeisesti ekaksi käydään Lastentarvikkeessa( ainoa huono puoli siinä kaupassa on, että sieltä "tarttuu" mukaan varmaan aika paljon muutakin ihanaa tavaraa!)
Sit kommentoimaan jos muistais jotain...rade...
Kreecherille täältä kanssa tiedoksi, että tuollaset "kakkapyyhejutut" eivät ole pieniä asioita! Eivätkä ihan heti unohdu... (siis nyt ihan asian vierestä....olitko sinä se alkupalstailun Elin?=), ite kun kun tungin itseni tänne niin myöhäisessä vaiheessa :ashamed: )
Irmeli, mun mielestä niin sun miehes kuin exänsäkin täytyy ymmärtää se, että nyt sinä ja teidän perhe tarvitsette sitä omaa rauhaa...Se on nimittäin aivan hurjan tärkeetä niin synnytyksen aikoihin kuin ainakin muutamia päiviä sen jälkeenkin! Ja tottakai se on ihan hyvä juttu että miehesi tytär tulee teille, mutta lyhyemmäksi aikaa...Hattua nostan myös minäkin sinulle...Uusperheen elämä ei aina ole suurta herkkua!Oletteko kauan olleet naimisissa?Tai yhdessä?
Swerfielin kanssa mennään samoilla linjoilla noitten yöunien kanssa...eli ei tahdo millään pystyä venyttämään sitä unta! Mulla ainoastaan se, että en voi nukkua päikkäreitä...muuten menee yöunet ja kupeksin palstalla aamuyöhön, hih
Eli aikaisin ylös ja aikaisin nukkumaan, se on näköjään paras rytmi mulle!
Vauvaunelmalle hirmuisesti tsemppiä pian käsillä olevaan koitokseen! Kyllä ne loputkin vedet sieltä hulahtaa jossain vaiheessa. Yritä vaan katsoa, jos koko ajan tihuttaa, että ainakin soitat synnärille useasti, ettei tule mitään ikäviä ylläreitä...Itse varmaan kävisin joka päivä näytillä!
Aura-Maria, onkos teilläkin flunssaa? Meillä nuo kaksi pienintä saivat nyt tartutettua muhunkin tuon räkätaudin...Toivottavasti parannutaan ennen kun jakaudutaan
Jonina...Itse asuin 6.ssa kerroksessa vielä viimesimmän synnytyksen aikana ja arvaa mitä tein viimesimmät raskauspäivät? No provoilin suppareita ramppaamalla niitä helkkarin rappusia ylös alas...En antanut kenekään muun viedä edes niitä iänikuisia roskiksia! Naapurit pitivät mua kyllä ihan tärähtäneenä!
Äippä-88: toivottavasti meilläkin alkais toi vauva-arki pian, vaikka kylläkin pelkään sitä mustasukkaisuutta mitä vauva saanee osakseen tuolta pienimmältä! On nykyään ihan tosissaan ripustautunut minuun....Mutta onneksi vauva nukkuu paljon ja sillä tavalla jaan huomiotani enemmän myös tuolle toiselle vauvalle! On muuten aivan innoissaan kun äitin tissit kasvaa...Eilen sain kuulla, kun suihkussa käytiin, että " äitin tissi, njam"Voi pientä, hänestä tulee isoveli... :heart:
Pikku-Myy, mulla nuo riehumisesta johtuvat supistelut loppuneet itse asiassa melkeen kokonaan, mutta kun sit iltasella alan lepäileen...tulee niitä sitten oikein tunteella, välillä "ähinäsuppareita", välillä vaan juilintaa ja kovettumisia! Joten ota tässä sitten selvää, miten nää menee, kun aikasemmin just levolla sai ne kovemmat supparit rauhottumaan :/
Äippä-77.lle piti sanomani että olet itse rauhallisuus!=) Itse en varmaan pystyis ees käsittelemään ajatusta perätila-synnytyksestä...Niin kauheita juttuja olen kuullut...kylläkin vuosilta 1 ja 2...Kauheasti tsemppiä ja iso hatunnosto!
Jonnakarille en osaa sanoa mitään noista pimppavaivoista, ehkä ne on vaan jotain hormonaalisia juttuja?! Mutta älä masennu, itsekin olen sellaisella "ei enää niin pakollisella seksittömällä kaudella" Sit ehkä viikon kuluttua uskallan "avautua" mieheni edessä ja antaa mennä...Hei oletko kokeillut sen äitiyspakkauksen liukastusgeelin, olikse klikin kanssa jos auttais...vai onko se vaan kipua ja polttelua jota tunnet?
Pompula, ihanaa sulla on jo LA...noista kavereista ja tuttavista jotka oikeasti luulevat että LA on se vauvan syntymäpäivä...apuva, niitä on meilläkin paljon...Siis eihän vauvan synnyttäminen ennen laskettua aikaa tule kuuloonkaan ja LA.n ylitys täysin mahdotonta sekin=) Itse en enää viitsi edes vaivautua kertomaan koska se LA on koska ei se meijän vauva kuitenkaan synny just silloin...Tälläkin hetkellä tuntuu, että tulen kärvistelemään masuni kanssa vielä heinäkuussakin...hih
Teppana ja Sisi ovat ilmeisesti nyyttejä hakemassa... =) Kovasti olisi kiva kuulla lisää vauvauutisia...Ja Kata on kans varmaan aika kiireinen katraansa kanssa! Toivottavasti kaikilla menee aivan timangisti! :hug:
Nyt alan lopettelemaan ja hörppään tuon kylmän kahvin pois...Kuulemma kylmän kahvin höyrystä tulee kauniiksi!=)
Ihanaa aurinkopäivää kaikille ja voimia, suppareita, vesien menoa, limojen bongailua ja kaikkea mahdollista sopivaa kaikille teille!
MHP ja masuasukki 37+1 :heart: