Täällä kans innolla odottava, jonka oireet kadonneet kummasti, vain väsymys jäljellä ja menkat uupuu, joskus iltaisin palelee, mut siinähän ne sitten onkin, kyllä niinku pelottaa. Toisaalta ei minulla pahoja oireita aikaisemminkaan ollut. Voihan sekin olla kun olen nyt ollut ahkerasti töissä niin ei sitä joka oiretta ehdi huomaamaanakaan samalla lailla kuin aikaisemmissa raskauksissa jolloin olin kotosalla. Jotenkin en ole uskaltanut alkaa edes sisäistämään olotilaani, kun pelottaa että keskenmenee tai on tuulimuna. Tuntuu että ekassa raskaudessa en pelännyt ollenkaan näin paljoa ja toisessa hieman ja nyt enemmän. kaitpa tieto ja kokemus lisäävät tuskaa. Jos kaikki on nyt hyvin niin tottakai olen tyytyväinen mikäli oireet ovat näin vähäisiä, jotta jaksan hyvin uudessa työpaikassa. Parin viikon päästä on eka neuvola, ehkä sieltä saan viimeistään asioille jotain varmuutta. Täytyy varmaan ennen neuvolaa tehdä vielä kolmas testi, vaikka en tiedä mitä se auttais, kun ei ne hormonitkaan viivana häviä kropasta, saattaa näyttää vaikka mitä vaikkei enää mitään eloa olisikaan. Toisaalta tekis mieli tuohon varhaisultraankin mennä. Tulipas sekavaa tekstiä, mutta niin on sekava olonikin.
T: rv 6+6