Vilmat: Minäkin kiukuttelin eilen miehelle pikkulapsen lailla. Kananmunat oli loppu, kun rupesin laittamaan munakasta, ja siitä sitten innostuin narisemaan... Mies laitto mut telkkarin eteen ja taiko jotenkin ihanan ruuan salaatteineen päivineen kaapista löytyneistä tarpeista. Tänä aamuna sain istua valmiiseen aamupalapöytään, johon oli katettu kaikkea mahdollista muroista ja jogurtista hedelmiin. Mies vaan totesi, että pikku-Paavo tarttee nyt terveellistä ravintoa. Ihana tuo oma kulta on. :heart: Oon sanonutkin sille, että siitä tulee loistava isi. Pitää varmaan tänään yllättää mies vaikkapa hieronnalla, kun se on nyt hemmotellut mua niin kovasti.
Ipu: Eiköhän se toinen pysy mukana loppuun asti. Miehen ystävän vaimolla tuli kesken raskauden toinen pois, mutta se ei häirinnyt millään tavalla toista vauvaa. Toivottavasti kaikki menee teidän kohdalla hyvin!
Eilen oli koko päivän etova olo, ja tunsin itseni ihan sairaaksi. Kunnon lenkki koiran kanssa kirpeässä syysilmassa teki kuitenkin hyvää. Kannattaa ulkoilla paljon, ainakin mua se auttaa jaksamaan. Hyvää vointia kaikille! =)
Nyt taas opiskelujen pariin.
Katziina ja Paavo rv 5+5
Ipu: Eiköhän se toinen pysy mukana loppuun asti. Miehen ystävän vaimolla tuli kesken raskauden toinen pois, mutta se ei häirinnyt millään tavalla toista vauvaa. Toivottavasti kaikki menee teidän kohdalla hyvin!
Eilen oli koko päivän etova olo, ja tunsin itseni ihan sairaaksi. Kunnon lenkki koiran kanssa kirpeässä syysilmassa teki kuitenkin hyvää. Kannattaa ulkoilla paljon, ainakin mua se auttaa jaksamaan. Hyvää vointia kaikille! =)
Nyt taas opiskelujen pariin.
Katziina ja Paavo rv 5+5