Onnea kaikille ultrassakäyneille! Huippua, että masussa on kaikki hyvin! =) Haluaisin itsekin kyllä jo nähdä, mitä siellä oikein on ja tapahtuu... Kiva, kun laitoit
Sisi ultrakuvan tänne. Yritin sitä katsella, mutta en paljoa ymmärtänyt. Kaunis vauva joka tapauksessa!
Teppana: Yritä jaksaa siellä töissä. Jää vaan saikulle, jos kovasti väsyttää. Jos oot tosi väsynyt, niin kannattaa sitten levätä. Ei se mikään häpeä oo, ja sullahan on nyt tosi hyvä syy tarvita lepoa.
Kiitti
Netskulille kiputiedotteesta. =) On hyvä tietää, mitä kropassa tapahtuu. Tuntuu ne vatsakivut paljon luonnollisemmilta ja turvallisemmilta nyt.
raksu81: Mä en tehnyt kuin yhen raskaustestin. Viiva ei ollut yhtä selkee kuin kontrolliviiva, mutta testissä (clearblue) sanottiin, että jos himmeäkin viiva ilmestyy, niin on raskaana. Siihen ilmesty ihan selvä viiva melkein heti, ja sen viivan näki myös mun mies ja sisko. Halusin, että muutkin näkee sen, että voisin olla varma, etten hallusinoi!
Nyt sen testin teosta on jo kohta kolme viikkoa. Tuntuu, että oisin odottanut murusta jo kauemmin. Se on kuitenkin niin paljon mielessä... :heart:
Aika väsyny on olo täällä. Miehellä on stressiä ja stressaan sen puolesta sitten. En saa oikein nukuttua kunnolla... No, jospa viikonloppu auttais asiaa. Eilen olin tosi ahkerana. Siivottiin asunto ja lisäksi leivoin omenapiirakkaa ja tein koulujuttuja. Illalla käytiin pitkällä lenkillä, jonka jälkeen olin ihan valmis kaatumaan sänkyyn. Lauloin illalla miehelle ja pikku-Paavolle unilauluja, vaikka ei Paavo ihan vielä kuule. No, mies sano, että laulut rauhotti ainakin häntä!
Oikein rentouttavaa ja mukavaa viikonloppua kaikille!
Katziina ja Paavo 6+1