Teppana: Tuollaiset tunteet on ihan luonnollisia! Mullakin on koko ajan pieni huoli vauvasta, ja huoli olis varmasti suurempi, jos mies ei olisi puhumassa mulle järkeä. Se muistaa aina yhtä rauhallisesti muistuttaa, että kaikki menee varmasti hyvin, eikä asiat murehtimalla muutu ainakaan paremmaksi. Jos jotain tapahtuu, niin se on sitten vaan otettava vastaan... Mulla on yks tuttava, joka oli ihan varma tuulimunaraskaudesta ja jännäs eka ultraan asti asiaa tosi paljon. Nyt tämä tuttava kulkee onnellisena ison mahansa kanssa.
Luulen, että tuo yötyötä tekevien suurempi keskenmenoriski johtuu lähinnä vähäisemmästä unesta. Nuku ja lepäile siis päivällä reilusti. Lue vaikka peiton alla kirjaa tai kuuntele rauhallista musiikkia. Oma hyvä olo on hyväksi myös vauvalle. =) Luin jostain netistä, että kun raskausviikkoja on yli viisi, niin on ainakin 80 % mahdollisuus, että kaikki menee hyvin loppuun asti. Ei ole siis kovin suuri todennäköisyys, että raskaus menisi kesken. Paljon suuremmat mahikset on sillä, että vauva pysyy mukana kesään asti! :heart: Tarrasukkia ja jaksamista Teppana!
Bruschetta: Mäkin uskon, että tuo ultra on tarkempi.
Kävin viikonloppuna kotipaikkakunnalla. Äiti ja isä on siellä ihan innoissaan tulevasta vauvasta, tämä kun on ensimmäinen lapsenlapsi mun vanhemmille. Hypistelin siellä ihania vauvanvaatteita ja juttelin äitin kanssa sen odotusajoista. Koko perhe puhuu nyt pikku-Paavosta, mikä on mukavaa; kivaa, kun saa jakaa tämän asia rakkaitten kanssa.
Viikonloppu oli muutenkin rentouttava. Nähtiin sukulaisia ja kavereita ja lenkkeiltiin koiran kanssa. Nyt jaksaa taas. =)
Kivaa alkavaa viikkoa kaikille KesäMassuille!