Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) Vol.7

Kiitti kaikille :heart: Huomasinki joo sit et eihän meillä ollu haamua listalla. Kiva ku mimmu laitoit ni ei tartte viel lähtee :D
Ihan outoa kyllä. Mä oon vaan keskittyny tähän yritykseen enkä oo ajatellu ollenkaan et mitä sitte... Kaikki neuvolat ja muut semmoset =) Vaikka ei oo eka kerta niin yhtä ulalla sitä on kumminki.
 
Kiitos kaikille onnitteluista, mutkin vois kyllä varmaan ennemmin pistää sinne haamuilijoihin... Aattelin oottaa nyt muutaman päivän ja testailla loppuviikosta uusiks. Tiedättekö pitääkö paikkansa, että herkät testit saattavat näyttää väärää positiivista?

Jomi voin koittaa laittaa kuvan illalla töiden jälkeen, jos osaan ;)

Vaniljainen toivotaan että sulla olis kanssa toinen puoli tosi aktiivinen :heart:

NeliApina hurjan suuret onnittelut!!! :heart:
 
hilma no siinä mielessä varmaan voi antaa väärän et jos ei olis testannu ja menkat alkais ajallaan niin ei ees tietäis mitään tapahtuneen. Mullaki ois viel pari päivää menkkoihin... Mut luotetaan et on oikeet raskaudet kyseessä molemmilla :heart:
Toivottavasti äitix4 plussaat ens viikolla kans :)
 
mimmu1984 Mulla lukee tuolla vielä näköjään, että yk 0, vaikka nyt siis menossa yk 1. Ei sillä niin kovasti kyllä oo väliä, mut ajattelin sanoa kuitenkin :D

NeliApina Onnittelut vielä tähänkin pinoon! On se vaan aina yhtä ihanaa, kun noita plussia tulee :heart:
 
Onnittelut Neliapinalle!! :heart:

Kopsaan laiskasti toisesta pinosta:
Pikaisesti vaan omaa napaa..
Alavatsa on ollu tänään kipee..vähän niinkuin menkkajomotusta..semmonen painon tunne tuolla kohdun ja rakon seudulla.. Mistähän vois johtua?
Ovisplussa oli tosiaan sillon toissapäivänä..liittyiskö siihen jotenkin? Kellään tietoa?
Joskus aikasemmissakin kierroissa ollut saman laista tuntemusta, mutta kun en ovista ole pongaillut niin ei ole tietoa liittyykö siihen..
 
Onnea NeliApina!! Ihana uutinen! :flower:

Täällä kp 13/27 ja ovisplussa taisi olla kp 11,kun eilen ja tänään jo himmenneet nuo viivat,eli kai ovis sit ollu eilen?! Ei kyl tuntunu/tunnu missään miltään,näänitkään ei ole kipeytyneet. En kyllä ihmettelis,jos nyt ei ois ovista tapahtunukaan,mutta parin viikonpäästä homma selvii.

Plussaonnea!!!

*muoks* Mulla onki tänään kp 14/27! :) Ja kai kp 12 oli ovis. No on ainaki hyödynnetty se.. :whistle: Pah,ei jaksas taas ootella! :headwall:
 
Voi kun sulla tipetsu nyt täppäis heti uudelleen. Jospa se nyt vanhasta muistista...
Tänään oli viiva jo vahvempi mut lauantaina viel katon ettei menkat vaan ala ja sit alan levittää ilo uutista :D Musta ei oo kyl salassa pitäjäks ja kaikki tietää yrityksestä niib kyllä ne osaa kattoo mun mahaa sillä silmällä. Kai se sit ens viikolla pitää soittaa neuvolaan. Jännää :p
 
t84
NeliApinalle onnittelut ;)

*huokasu*
Onpa tää hankalaa...
Pari iltaa nyt yritetty puuhastella mutta en tiiä onko paineet niin kovat ettei siitä mitään tullu. Tiedän ettei tätä pitäisi ottaa niin tosissaan ja vähän rauhottua ja pitää taukoa jos tuntuu että tulee pakkopullaa... Mutta hitto kun ei tässä tahdo enää odottaa!

No, viikonlopuksi lähdetään mökille, katotaan josko sais vähän ajatuksia muualle...
 
mimmu Tehdään nyt semmonen radikaali ratkasu et siirrät mut tonne plussanneisiin ja mä häippäsen napakissan seuraks huhtikuisiin. En kyllä vieläkään oo sisäistäny tätä...en ollu ajatellu et mitäs sit ku oonki raskaana :D hassu tunne :heart:

Teidän kanssa oli niin mukavaa. Onnea kaikille :heart: :hug:
 
NeliApina Muista sitten, että takaisin ei oo tulemista B) Siispä tarrasukkia toivottelen minäkin sekä ihanaa odotusaikaa!

Vaniljainen Sama vaihe menossa, täällä siis kp 7 tänään... Ja joo, eka yrityskierto kun on kyseessä, niin olen tietysti ekstramalttamaton. Oviksen jälkeen vois sentään keksiä kaikenlaisia raskausoireita ajankulukseen :whistle: Nyt jos kuvottaa kahvikupillisen jälkeen, niin siitä ei oo mitään iloa :xmas:
 
KHJ
Hilma87 ja NeliApina molemmille tarrasukkia ja roudarinteippiä mukaan.

Vaniljainen
ja Jomi: sama täällä kp7 ja heti kun tulee mitään tekemätön tauko niin nämä asiat pukkaa mieleen. Millon te muuten ajattelitte ryhtyä tikuttamaan ovista? Itse ajattelin viim. tiistaina kun ekakierto on niin saisin jotain tilanne katsausta. PErjantaina ukko kullan kans reissuun ja sit saa peitot pöllytä :LOL:

Tsemppiä arvon leidit :p
 
KHJ Mulla ei oo aikomus tikutella ollenkaan... Toisaalta voisin kyllä testailla ihan mielenkiinnon vuoksi, mutta jotenkin en ihan vielä halua ruveta siihen. Mutta varmaan kyllä kellistelen tuota miestä ainakin koko ens viikon tiuhaan tahtiin :xmas: :p
 
Paljon onnea NeliApinalle :flower: :flower: Ihan mahtava juttu!
Varovaiset onnittelut myös Hilmalle!

Täällä mennään yk6, kp13/34. Tuo 34 antoi perhesuunnittelun ovislaskuri kierron pituudeksi. Aika lailla on kierron pituus heitellyt kesän aikana. Ovislimoja on tullut pari päivää, joten h-hetki lähestynee. :snotty:

Viime kierto toi niin ison pettymyksen, että ajattelin jo, että nyt on tauon paikka yrityksessä. Mutta kummasti ne toiveet kohoaa tässä vaiheessa kiertoa! Ehkäpä vielä ei kuitenkaan ole tauon paikka..

Kummallinen juttu oli muuten tuossa viikolla.. kp 10 tuli pyyhkiessä kirkasta verta ihan vähän paperiin. Ja housuihinkin oli tullut ihan muutama pisara. Jos olisi isommat kp:t, epäilisin kiinnittymiseksi, mutta ei kai nyt voinut olla semmosesta kyse! Kp7 heiluteltiin kyllä peittoja, mutta siihenkin nähden ois kiinnittyminen liian aikaista. Mitähän lie ollut sitten sekin? Ei tuommoista ennen ole ilmennyt!
 
Huhhuh,mikä päivä! Aamulla menin 11 ja pääsin 20..Aamulla takasin klo 6. Tänään kummasti ollu menkkakipua mahalla??! Meinaako menkat alkaa kp 15? Tissejä yritän puristella,ihmeellistä kun ei nännit oo kipeet. Viimeksi kp 18 alko ne kummat selkäkivut ja ällötys jotka sit liitty raskauteen,nyt niitä odottelen. Rinnat kipeyty vasta kp 25/27. Plaah,nyt ei kyllä jaksas millään ootella kahta viikkoo ja en kyllä testaa enneku 6.9,sillon menkat myöhässä 5pv.
Nyt suihkuun ja sänkyyn!


Plussaonnea muruset!!
 
Ihanaa viikonlopun aloitusta kaikille!! =)

Neliapina: Vielä onnitteluhalit ennen ku pois siirryt!! Ihana oli ku olit mukana jännäilemässä! Toivottavasti tullaan kaikki muutkin nopiasti perässä. Siirsin siut nyt tonne plussanneiden joukkoon takasi :)

Tulin juuri shoppailemasta ja kaikkea ihanaa mukaan tarttui, lähinnä sisustuskamaa ja vaatteita!! Ihanaa, ihanaa! Ostin aivan ihanat kiroileva siili pussilakanat, niissä kelpaa pupuilla! :heart: Täällä siis 23/31-32, oon onneks saanu kaikkea muuta ajateltavaa niin en oo edes hirveesti noita kiertojuttuja jaksanu laskeskellakkaan. Toivottavasti maltan myös ensi viikon ni ei tarviis niin hirveesti jännätä etukäteen! Mitään oireita ei oikeestaan oo ollu.. paitsi semmosta pientä vihlontaa vasemman munasarjan päällä tänään pitkin päivää..

Mulla tosiaan oli se hiiva +++, ja sainpas siihen suun kautta otettavan kuurin ja vielä alapään kuurinkin.. Mies pitää myös hoitaa ja miun oli ihan pakko ruveta vielä hiivattomalle ja sokerittomalle kuurillekin et saan tän kurjuuden pois. Onneks nyt jo helpottaa. Mut päätin et nyt ollaan ilman puuhasteluja ukkokullan kanssa seuraavaan ovikseen asti että saa tän kunnolla aisoihin. Ei tuu mitään jos joka kuukaus pitää olla tätäki vielä hoitamassa..
Nooooh, eihän tässä sit vielä kaikki.. Tuon hiivajutun lisäks meillä töissä on sisäilmaongelmaa ja oon joutunu nyt hieman peffejä puhaltelemaan, saas nähdä et missä tullaan töitä jatkossa tekemään. Ihan karseeta on ollu olla töissä ku ilma ei kierrä ollenkaan ja on tosi tunkka home ilma :( Kyllä tuntuu et kaikki rakennukset mätänee, ku joka paikassa tuntuu jotaki sisäilmaongelmaa olevan!!
 

Yhteistyössä