Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) Vol.7

t84 kuullostaa NIIIN tutulta. Ymmärrän hyvin miltä susta tuntuu! Meilläkin muutama tuttu tullu heti ensiyrittämällä raskaaks ja jatkuvasti kuulee iloisia vauvauutisia joka puolelta..ja pakko myöntää, että kateus iskee vaikka mäkin todellakin olen kyllä onnellinen näiden ystävien puolesta! :heart:
Eikä tilannetta helpota yhtään se, että kun tuo esikko lähestyy jo 2 v ikää niin kaikki on alkanu kyselemään, että "millonkas teille se toinen tulee? olis hyvä kun olis pieni ikäero ja että pitäähän tämän nyt pikkusisarus saada"...argh!! Eikä todellakaan viiti jokaiselle julistaa, että yritetty on jo yli puoli vuotta..siitäkös ne vasta innostuukin! :D Anteeksi vuodatus! :ashamed:
Täällä nyt siis kp12/32-38 ja ovista odotellaan..ei oo vielä näkyny..
Paljon plussatuulia kaikille!! =)
 
Luminainen mulla on pitkävs tällä hetkellä jotain 7,3. 7,5:llä saa kuulemma ruveta yrittämään, ja sokerit pitää olla n. 3kk hyvällä mallilla ennen yrittämistä.. Aika alhainen piti sulla olla tuo hobis! Mut tietenki vauvaa ajatellen mitä parempi niin sen parempi vauvalle :) voi kai tuoki vaikuttaa, ku oon sairastanu niin kauan..? Mulla on käytös pika novorapid ja protaphan pitkänä. Mikkäs sulla?

Täälä ny ei muuten mitää kummempaa. Miestä odotellaan kotiin reissusta et sais jatkaa ahkeraa puputtelua :) ei raukka varmaan uskalla enää kotiin tulla ku vaimo hyökkää heti kiinni.. :p
 
mimmu1984 Juu toista kertaa meen tänään akupunktioon. Siitä tulee tosi rentoutunut olo, eikä se satu hirveästi. Ne kysyy alussa kaikenmaailman tiedot menkoista vatsan toimintaan ja ruokavalioon.. Ei siitä haittakaan ole :) Mutta ihmehoito se ei ole, joten katsellaan mitä tapahtuu! Se maksaa joku 50 e/kerta, joten aika kallis, mutta vaihtelee varmaan klinikoiden mukaan.

Täällä on flunssa iskemässä :snotty: Dpo 6, eli vielä pitää odotella.. Maanantaina lähdetään anopin luo viikoks, mikä on ihan hyvä, niin ei tuu testattua siellä, joten melkein pakko odotella menkkoja :D Ellei sitten testaamishimo lähde ihan käsistä joskus loppuviikosta.. Hih.

Plussauksia kaikille leideille!!!
 
Kiitoksia tervetulotoivotuksista :flower:

Mies teki päätöksensä ja yk 1 alkaa siis ihan näillä näppäimillä! :heart: Viimeisen e-pillerin otin maanantaina ja tyhjennysvuodon pitäis alkaa lauantaina. Siitä se sitten lähtee. Hitsi miten jännää! B)
 
Lily-Jane toivottavasti se tökkiminen auttaa sit kans :kieh: Meillä onkin samat dpo:t! Mulla 6 tai 7... Samapa se kumpi ku yhtä tylsää aikaa silti.

Äsken mies alko jotai hinkkaa tossa ja sanoin et ihanko nyt jo aattelit jaksaa ku edellis kerrasta on VASTA viikko :LOL: Se ihan ihmetteli et niinkö kauan... :headwall: Ihme tapa tehä lapsia kyllä,pitää tällä menolla antaa lapselle nimeks Jeesus. Mut ovis oli pe tai la ja torstaina oli seksi hommat niin kyllähän se siitäki voi tärpätä...kai :D

Meillä on jälleen vapaa vkl.Mitähän keksis?
 
:wave: täälä uus muoriska porukkaan. Kuumeillut olen kolmatta pari kuukautta. Seuraavien menkkojen aikana/jälkeen poistetaan kierukka ja annetaan uudelle pienokaiselle lupa tulla. =) Edellisestä liitosta minulla on kaksi lasta (00 ja 06).
 
KHJ
Tatskattu : niin sitä pitää,ei muuta kuin vielä peitto liehumaan!!
Neliapila kyllä se tärppää jo pelkän nimenkin turvin :LOL:

Täällä ottaa aivoon jo kohta ihan kunnolla,menkkoja ei näy,kierukan poistosta reilu viikko. :headwall: Tiedän ei ole pitkä aika mutta kun ei tiedä yhtään missä vaiheessa kierto menossa. Paitsi tänään alamahaa/alaselkää jomotti kuin menkkojen aikaan ja tissit..tissit ne vasta kipeet onkin ja naamakin kukkii :LOL: Voisko se tietää kohta alkavia menkkoja?????????

Kaikille leideille hyvää plussa onnea ja piiskatkaa ukot hommiin!!

Tervetuloa jälleen uudet!!
 
täällä on jännäilyt ohi ja sieltähän se tätsky saapu , ja nyt ekaa kertaa renkulan jälkeen ihan kunnon täti kipuineen päivineen.. eli yk 3 lähti käyntiin.. plussaa on se että nytpä ainaki tietää että ovuloin.. no osasin onneksi jo asennoitua ettei se kuitenkaan heti voi tärpätä :kieh:

Tää alku on lähteny käyntii aika "tiiviillä" seurannalla ja yli-innostuksella.. pitäs vissii hieman rentoutua ja alkaa miettii muitaki asioita entä vaa tätä "vauvaprojektia" :headwall:
pitäs vaa osata ajatella letkeästi, että kyllä se vaavi sieltä tulee kun tulee... helpompi sanottu ku tehty :LOL:

 
:headwall: omaa napaa huolella, mutku harmittaa :/ Mies ei kyenny enää sen päiväpanon jälkeen saamaan yöllä... simpat jäi saamatta :kieh: Että jos ovis oli siinä nii yhellä pupuilulla tuskin taas vauvaa tulee. Millä perk*leellä sitä vois saada vauvan jos ei harrasta seksiä. Muilla ongelmaa siinä, ettei ole seksielämää? :x Tuskinpa, oon ainoa, noh, jää sitte vauva haaveeks, ärsyttävää :'( Että ihme saa kyllä tapahtua jos tärppää, joten odotukset ei oo kovinkaan korkeat :(

uusille tervetuloa :wave:

Muille parempaa plussaonnea ja ovisplussaa ja panotuulia B)
 
pakko tulla tänne nyt sitte vuodattamaan :'( mies sitten päätti ettei vauvaa tehdäkkään vielä, ärsyttää ja suorastaan v*tuttaa koska ensin ITSE sanoo, että olisko aika jo pikku hiljaa ja sitten peruu sanansa.. joten minut voi varmaankin poistaa siis listalta . oon kyl tosi murheissani! mun mielestä ei ole reilua ensin herätellä minun vauvatoiveita unesta ja kun saan täyden vauhdin päälle toinen sanoo ettei sittenkään vielä :'(

mutta tsemppiä kaikille sitä tarvitsiville ja kauhiasti plussatuulia *puuuuhhhhhhh* :)
 
Täällä kp 32/32 eikä tätiä vielä näy..eikä kyllä mitään oireitakaan! Negan ja tyylipuhtaan sellaisen testailin eilen..seuraavaa testiä tiistaina, jos täti ei näyttäydy (mitä erittäin runsaasti epäilen). Mitään raskausoireita ei ole...

Entiiä pitäiskö ens kierrossa yrittää tikuttaa ovista.... tuntuu että se on vähän hakusessa!
 
Moikka muruset! :)

Tulin päivittelemään teitä listoille ja katsastamaan kuulumisia! Täällä pikareissu Helsingissä tehty, oltiin rakkaan kanssa hotellissa yötä ja tämä tilaisuus tuli käytettyä. Paljon ovislimaa ja hieman veriviirua ollut, joten luulisin että ovis joko oli nyt viikonloppuna tai sit on tulossa ihan lähipäivinä! Sit vaan oottelua et ilmaantuuko täti vai ei.. Hope not!!

Jennuliinille halitukset! Tosi kurja juttu :( Poistin sut nyt listalta mut toivottavasti se siun miehes kuiteski mieltäsä muuttas ja oiski suopein mielin vauvaprojektille! Mun mies oli vähän samanlainen enne ku alotettiin yrittämään.. Monta pettymystä takana ku se aina lupail, mut ei ollu sittenkä valmis ite. Toivottavasti tuut takas pinoon kun sen aika sitten on! :heart:

Tervetuloa Hellun martta! :wave:
 
Jennuliini :hug: Voin hyvin kuvitella miten pettynyt olet. Toivotaan, että ajaudutte mahdollisimman pian taas samalle aaltopituudelle!

Täällä on yk 1 alkanut, tänään menossa kp 2. On tää vaan niin jännää! :D
 

Yhteistyössä