Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) Vol.7

P*erse sentään,taas jäi tuhrua paperiin.Mahaakin juilii pikkusen koko ajan,ei näytä hyvältä. Taidan aamusella tai iltapisusta testata,että mitä se näyttää,onko se viiva yhtään tummempi kuin ne joita testasin ennen digiä.
Eilen kyllä tuli sunnuntaina tilaamani testit ja testasin. Mammaksin herkkä,violetti"korkki". Ohjeessa sanotaan että älä virtsaa nuoli-merkin yli.No tietysti se meni yli ja kastui koko testi. Kontrolliviiva siihen tuli mutta vain hailuvainen testiviiva.Selvempi se kyllä oli kuin ne 3 aiempaa,muttei lähellekäään kontrolliviivan vahvuinen. Helvetti.Just eilen mietin että miten tästä raskaudesta ei osaakaaan iloita,johtunee just tästä km tai tuulimuna- pelosta ja kun varmaksi ei voi tietää onko siellä edes ketään. No nyt kun tätä tuhrua tullu kaks kertaa ja pöksyynkin tuli,niin meinaa kyllä masentaa kuitenkin. Yritän vaan toivoo että ois eilisestä suht villistä :ashamed: puputtelusta johtuvaa.En tiiä...tuntuu tuolla mahassa koko ajan jotain.


Mutta plussailkaa rakkaat!! :heart:
 
nepula tervetuloa!

Tipetsulle peukkuja ja jaksuja! :hug:

Tänne se täti sitten kurvasi kesken työpäivän (kp33) .. Aamulla heräsin siihen kun alavatsaan ja alaselkään koski niin jumalattomasti (anteeksi). Konttasin ottamaan lääkkeen (PonstanForte). Sitten makoilin sohvalla 10min ja se loppui siihen. Sitten töissä pientä tuhruttelua ja nyt jo pientä vuotoa.

Harmittaa ihan tosi paljon. Jotenkin oli sellainen pienenpieni toivon kipinä kun oireet menkoista oli poissa. No, nyt siis kp 1 ja uuteen nousuun!

Toivotaan, että täti jättää käymättä teillä muilla, tsemppiä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja luminainen84:
Tiiiperi onneksi löytyi joku toinenkin kanssasisar. Oletko pitkään sairastanut diabetesta? I vai II? Oletko saanut raskausluvan lääkäriltä? Ja paljon olis muutakin kysyttävää, mutta aloitellaan näillä... =)

Lumi kp 6/30, yk 2
Joo eli oon 1. tyyppiläinen ja diabetesta oon sairastanu 18 vuotta. Kumpi sulla ja kauanko oot itse sairastanu? Onko sulla minkälainen pitkänajan vs tällä hetkellä?

Mä juttelin tossa keväällä d. lääkärin kanssa vauvantekosuunnitelmista, ja se sano että mun diabetes on nyt aiva hyvällä mallilla et vauva saa tulla, nyt pitäis varata sit aikaa vielä et ottaa ilmeisesti jotain muitakin kokeita ennen raskautumista/raskaana olon aikana. (Mulle lääkäri siis sanoi ettei haittaa vaikka raskaaksi tulis jo ennen tuotakin). Mutta pillerit tosiaan jätin viime viikolla pois eli ens viikolla ruvetaan yrittämään. "Lupa" ollaan siis saatu :)
Tosi kiva ku on kohtalotoveri täälä!

Kärsineille halauksia ja plussatuulia kaikille tasapuolisesti!! :heart:
 
Testasin just vika testin huvikseni ja puhdas nega. Eli taisi olla vaan hipaisu kun testit oli niin hailuja jo heti alussa.Ei siis saanut pieni vieläkään lupaa tulla.
Nyt sitten menkkakipuja jo että eiköhän se vuotokin ylly kohta,nyt kp 31/27. :'(
Huonoa oloa ja rinnat kipeet,mutta tuo menkkamainen jalkojen jomotus on mua vaivannut koko ajan ja sen takia pelännyt sen olleen vaan hipaisu.

Tulen siis todennäköisesti takasin hyvinkin pian,mutta luulen että joudun nyt pitämään kuukauden välissä,tuskin clomeja saa aloittaa km-kierrossa. Mutta voikai se luomunakin onnistua..
 
KHJ
Voi teitä Tipetsu ja Tiikkis :hug: Aika harmillista.. Mutta Tipetsu toivo voi elää vielä. Mun ystävällä vuoti ihan melkein kirkastakin verta juuri niihin aikoihin kun menkkojen piti olla,mutta potra poika syntyi 9 kk kuluttua. Tsemppiä ja voima haleja!!

ON: täällä odottelen nyt vuorostaan niitä menkkoja alkavaksi,ärsyttää vain kun muksut oli eilen tosi kiukkusia ja kätisivät joka aisiasta vastaan niin ukko tuumas nukkumaan mennessä,että vieläkö haluut noita kiukku kalleja lisää :headwall: Argh!!! Ihan niin kuin niitä tulis kuin postista!! Ei voi mennä nukkumaankaan kun ärsyttää niin.

Plussaa kaikille ja tsemppiä naiset, me emme luovuta!! EMMEHÄN?!! =)
 
Mulle vois sitten päivittää yk 9 :'( Vatsa on kipee ja tulee ihan kirkasta verta. Ajattelin varata yksityiselle gynelle ajan noin kahden viikon päähän ja "pakottaa" sen antamaan mulle jotain lääkettä, koska eihän kaikki ole kunnossa selkeästikkään :ashamed:

Laskeskelin tuossa, että ensi kuussa tulisi täyteen 12kk yritystä :( joten eipä vuoteen kovinkaan montaa yritystä mahdu noilla minun epäsäännöllisillä kierroillani.

Toivottavasti Tipetsulla sujuisi kaikki nyt hyvin ja pikkuinen olisi matkassa :flower: :hug:
 
Eikä Tipetsu!! Eikä, eikä, eikä!!! Olen todella pahoillani jos näin on päässyt käymään :hug: :hug: Voi, että..Tää on niin epäreilua!!!

Iita Suuret pahoittelut tädin tulosta!! :hug: Kantsii tosiaan miettiä sitä lääkäriä, saa sitten ainakin itse mielenrauhan :hug: Ja tosiaan jos kierrot on kovin epäsäännölliset niin se saattaa vaikeuttaa raskautumista. Haleja!! :hug:

Tiikkikselle myös pahoittelut tädistä :hug:

Lilianne Höh! Tyhmät tuhrut, pysykää poissa!! :hug:

Beatrix Okei :) Pidän sulle hirmuisesti peukkuja, koska testailet raskaustestillä? :heart:

Nelli iiiiik! Ihanaa, että kaikki on teillä hyvin :heart: Sä olet jo noin pitkällä :)

Omaa napaa: Mulla on tänään tullut lisää oireita, vatsassa on ollut melkoisia vihlaisuja ja muutaman kerran aivan selkeitä repäisykipuja kun nostin laatikoita töissä!! Toivon niin kovasti, että nyt nämä olisi sitä!! Koko ajan on oviksen jälkeen ollut enemmän tai vähemmän vatsassa tämmöisiä tuntemuksia, mutta tänään ihan selkeästi eniten ja mulla menkkakivutkin tulee vasta aina samana päivänä kun ne alkavat ja nyt niiden pitäis alkaa vasta maanantaina suurinpiirtein! Lisäksi valkovuotoa on ihan hulluna lorahdellut housuihin ja tänään olen myös ravannut vähän väliä pissalla.

Perustettiin Lily-Janen kanssa tänne uusi ketju, löytyy nimellä "Jo pidempään yrittäneiden kesäpino", joten kaikki kauemmin yrittäneet, tervetuloa :heart:
 
No niin.Verta tulee,mutta ei se kirkasta punaista ole vielä,muttei mitään tuhruakaan. Mahaa koskee ja r-oireet nyt tiessään,eli taitaa olla kp 1/27 yk 8 ,saamari sentään! :headwall: :'(


Halit kaikille jotka sitä tarvitsevat! :hug:
 
voi tipetsu :hug: toivottavasti nappaa pian uudestaan :heart:
Vaniljainen pekkuja ja sellasta. Toivotaan plussaa...mitäs muutakaan :D

Täällä kp13 ja ajttelin noita o-testejä kokeilla kun ois kiva tietää mihin vaiheeseen kipuilua se o sit suunnilleen ajoittuu. Ke ei tullu juurikaan viivaa,eilen tuli jo aika selkee ja tänään en oo viel testannu. Toivottavasti ei näytä plussaa viel tänään ku mies sinne reissuun lähti... Ohjeissa sanottiin et 24-48h plussasta ois o-hetki. Erittäin mielenkiintoista :D Ja kivahan se on edes joku plussa saada :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljainen:
Beatrix Okei :) Pidän sulle hirmuisesti peukkuja, koska testailet raskaustestillä? :heart:
Testattu on tänään aamulla ja haamun sain testiajan kuluessa. Eipä tuolla siis taida mitään elämää olla (kai se testi jo näillä päivillä näyttäis vahvaa viivaa jos jotain olisi). Samperi täti, missä sää oikein viivyt?! :kieh:

B, kp39/??
 
Mun pitää mennä verikokeeseenn tänään,soitin sairaalaan naistentaudeille. En nyt ihan tajunnu pitääkö mun varat6a tähän kiertoon ultra sinne,kun clomeja en kuitenkaan saa alottaa. Sano että clomi-vaste katotaan ja jos oonki raskaana niin silti ultrataan..Pyh,enpä ole yhtään viisaampi asiasta! :headwall:
 
Jennuliini: Tervetuloa! kerrotko vielä ikäsi ja sen monesko lapsi on haaveissa niin osaan päivittää oikein :)

Tipetsu: voima:hug: Jospa se ei kuiteskaa vielä tarkottas sitä! joka 4:llähän kuiteski on vuotoja alkuraskaudessa. Nyt pietään peukkuja et kyytiläinen mukana pysyy!

Beatrix Kiddomut haamu kuiteski =) Onks sulla kuvaa siitä haamusta?? Jospa kokeilisit toisen merkkisellä testillä?

ON: Täällä vaan tylsät 9/31-32, ollu niin paljon tekemistä ettei oo kerenny etes pupuilemaan. Kohta tosin pitää jotain pientä touhuilla ettei ihan mee tää kierto hukkaan..
 
Tipetsulle voimahaleja!
Jännäilijöille paljon plussatuulia!
Vaniljainen Kuullostaa lupaavalta!! peukut! millon testaat?

ON: Täällä aloitellaan pikku hiljaa uutta yritystä.. Menkat loppunu ja nyt menossa kp 7/32-38..ovistestit oottelee laatikossa. Joskus viikon päästä ajattelin aloittaa testailun..kun on niin pitkä tuo kierto! Pitää vaan toivoa, että sieltä plussaa tulisi, että tietäis ovuloinko ollenkaan, kun tosiaankaan koskaan ei niitä ovisoireita liiemmin ole. Mulle voi tosiaan päivittää sen yk 8.
 
O-testi saattais olla positiivinen...kokeilen viel huomenna niin tiedän sit. Mut on se joka tapauksessa vrk sisään +
Eilinen on ihan haalee ja tää on aika saman vahvunen ku kontrolli. Mites se sit menikään se dpo:n laskeminen? Siin oli jotai -1 ja kaikkee =) kiva kokeilla kaikkee uutta näin vanhoilla päivillä :D
 
Täällä käyty verikokeessa,hcg arvo 4. Lääkäri totesi että voi olla vasta kehittymässä raskaus vielä. Jos en ala vuotamaan kunnolla,niin uus testi ens viikolla ja ultra samalla varataan. Lämpöä 37.3 ja sanoi että clomifenin jälkeen jää keltarauhanen ylläpitämääm limakalvoa ja/tai raskautta,eli kunnes keltarauhanen lopettaa toiminnan tulee vuoto ja lämmöt tippuu. Ei siis auta kun ootella. Kipuja on mutta vuotoa ei.Kysyin kyllä että miten se vain 4 vielä olis kun testasin jo niin aikaseen hailuvan haamun,että eikö sen pitäs olla jo vaikka kuinka paljon enemmän jos ois normi raskaus..Mutta sanoi,että voi silti olla kehittymässä..Pah,mä kyllä en usko että kukaan siellä enää on,mutta alkas se pirun vuoto nyt kunnolla!


Eilinen nega kyllä masentaa,mutta siis en tehny niinku ois pitäny,eli virtsasuihkusta.Otin sen kippoon ja yritin uittaa sitä siellä,muttei kastunu yhtään.Kaadoin sit siitä kiposta sen siihen testin päälle,mutta sen pitäs olla virtsasuihkussa 5 sekuntia,muttei k*usettanu niin paljon.. :headwall: :ashamed: :D Eli saatan olla vielä raskaana.Tai sit en!
 
Tänne onkin uusi pino tullut, piti ihan etsiä kun ei omaa nikkiä plussanneissa ollut, kertomisia aattelin tulla kertoileen muistin aikana, jos täällä vielä on viime syksyn ja tämän kevään ihmisiä paikalla.

Kaksosten keskenmenon rv-raja on ylitetty ja nyt mennään 18+1 viikolla ja usko alkaa pikkuhiljaa nostamaan päätään et nyt saattaisi kaikki mennä hyvin, rakenne ultra on vajaan parin viikon päästä ja toivottavasti sukupuoli tulis siellä näkyviin, tämä lapsi tulee saamaan hemmottelua paljon, samoin nuo aikaisemmatkin on jo saaneet :heart:

Paljon plussapuhureita kaikille ja tarrasukkia sitten mukaan :heart: :heart:
 
elikkä elikkä, olen täällä taustalla lueskellut ja :hug: niille jotka sitä tarvitsevat ja plussanneille paljon onnea :heart:
Mulla alko tänään ehkä menkat, siis tuo johtuu sittä niin ku aiemmin kerroin minulla ei ole ollut kuukautisia yli kahteen vuoteen toki sain suloisen ihanan pienen pojan tuolla välillä mutta synnytyksestä on jo yli 9kk joten kuukautisten olisi pitänyt palata.. lääkäriin on aika vasta syyskuun alkupuolella joten ehkä silloin selviää, mutta kolmas pieni olisi haaveissa.. jotenkin todella turhauttavaa kun menkkoja ei ole ni ei koskaan voi tietää onko vai eikä ole. toki joka kuukausi on muutaman päivän tuntemuksia ja paljon kiukkua :LOL: (miehen mielestä) joka viittais tätiin, mutta se selvin merkki puuttuu.. ahdistavaa!

mutta yritykset jatkuu --> :)
 

Yhteistyössä