Kesällä ja syksyllä aloittavat ja jo yrityksen aloittaneet :) Vol.7

Tipetsu Wau! hyvältä näyttää!!! :flower: Jokos siut uskaltaa plussanneisiiin lisäillä??

Lily-Jane: Ihanaa hääpäivää!! :heart: Haluan sit kuulla mielipiteitä siitä akupunktiosta kunhan oot siellä käyny! Moniin muihin vaivoihin on kyl monet siitä avun saanut, on se ihmeellinen "keksintö".

Pygmi87: tervetuloa :) Tosiaan jos vielä laittaisit siun iän ja monesko yk on menossa niin osaan päivitellä oikein

 
Voi Tipetsu, ONNEA! :hug: Mä oon täällä aivan itku kurkussa...

ON: Menkoista ei vieläkään tietoakaan, pahoinvointi ehkä hieman helpottanut. Rinnat alkaa olla, jos mahdollista, vieläkin kipeämmät ja turvonneemmat. Eilen tilasin raskaustestejä netistä. Testailen, kun saapuvat. Jos ei plussaa nyt ala kuulumaan, niin pakko tässä on lääkäriin suunnata parin viikon sisällä. Eipä tällaset tuntemukset ilman syytä (lue: vauvaa) oo mulla normaaleja, joten joku muu syy täytyy sitten löytyä! (Ai niin, lisäksi kaikki itkettää... Ihan kuin olisin pikkunen hormonihyrrä...)
 
Paljon onneeaa vaaan,paljon onneeeaaaa vaan.Paljon onneeeaaaa Tipetsuuuuuuu...PALJON ONNEEEAAAA VAAAAAAAAAN!!!! :heart: Ihanasti laulettu vai mitä :D Eilen sain kans tietää yhen joka on raskaana 7v yrityksen jälkeen ja esikoinen hänelläki.On se kyllä kaikista hienointa ku pitkään yrittäneet raskautuu vihdoin. En voi kuvailla miten hyvältä tuntuu sun puolesta :hug: :hug:

Ja vaniljainen plussaa perässä ihan kohta :D Ja sit Lily-Jane ja mä oon vuorossa sit suunnilleen 21pvä :kieh:
 
Voi Tipetsu, kuinka ihana kuva! Oikein tosi paljon onnea! Täällä kyyneleet silmissä luin juttujasi ja katsoin sitä testikuvaa! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja saat nauttia odotuksesta ja sitten viimein siitä omasta pienestä kullan nupusta!

Täällä kp29, dpo 9. Tällä hetkellä ei tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Aamulla oli vähän menkka tunnetta, mutta ohi meni. Päivällä alkoi taas pyörryttämään, kun piti seistä aika kauan. Sydän tikuttaa alkaa tikuttamaan herkästi, jos jotain tekee (ei ole yli eikä ali painoa, eli ei johdu semmoisista asioista). Nyt ei ole ollut huono olo. Saapas nähdä nyt sitten, mitä nämä oireet tällä kertaa meinaa: menkkoja vai sitä toivottua. Ajattelin torstaina testailla, jos ei mitään merkkiä menkoista näy vielä silloin. Jos täti tuliski ja kierto ois sen 34pv, niin kyllä siitä jo merkit ois nähtävisä kp32. Perjantaina on reissuun lähtö. Menee sitten seuraava mahd. testaus maanantaille viikon päähän
 
KHJ
Tipetsu : :heart: ONNEA :heart: Paljon onnea raskauteen!!

Äiti x4
Kiitos kierrukka kommenteistasi. Kohtahan tässä taas näkee tosiaan että millon se täti sieltä saapuu. Malttamaton mieli on jo ei voi kieltää.

Plussa tuulia kaikille! Liekköhän täälä ketään kun pääsen yrittämään :p
 
Nonih .. Vihdoinkin sain luettua teidän tekstit.

Tervetuloa uusille!

Oikein paljon siis vielä onnea Tipetsu :flower:

Sekä muille paljon plussatuulia, joilla jännät paikat.

Lily-Jane, haluaisin myös kuulla sitten miltä akupunktio tuntui :)

Täällä siis ensimmäinen työpäivä takana, todellinen väsymys koko päivän. Mutta olipahan kiva nähdä taas kaikki muruset töissä.

Tänään kp 30 ja pelottaa, että ne menkat eivät tule ollenkaan tai sitten kierto vain venyy ja venyy. Jotenkin ei toivo ole korkealla raskautumisen suhteen. Mutta ei siis oikeastaan minkäänlaisia tuntemuksia. Se pahoinvointikin meni jo ohi.
 
Voih,kamalan paljon kiitoksia murut!Mä täällä itken melkein kun lueskelen teidän viestejänne!Kiitos paljon!Ootte kyl huippuja ihan jokainen!Mä niin toivon että te jokainen tulette perässä toiselle puolelle ja nyt Heti!! Täytyy sanoa,että ilman teitä,ei ois tullu taas mistään mitään!:D Kiitos muruliinit!

Nyt plussaamaan naiset!Jos mäkin pystyin siihen,niin kyllä pystyy muutkin! :heart:


Pitäs varmaan nyt ruveta opettelee uutta vaihetta elämässä ja aloittaa elämäntapamuutoksilla,huh! Mies kysy,että miltä nyt tuntuu,vastasin että oudolta.Kysyin että miltä hnestä,niin sanoi ettei vielä tajua koko asiaa,niin ei tunnu oikeen miltään.Ehkäpä se tästä! :)

Heti kyllä tuli mieleen,että mites töissä. Mulla kun tuo endometriooma vihoittelee kun nostaa painavaa,niin entä jos raskaushormonit ei saa ihan hetkeen sitä nujerrettua ja se puhkeaakin,niin tuleekohan km??!!Olen töissä kaupassa,enkä pelkästään kassalla,vaan purkamassa esim. lihakuormia hyllyyn tai painavia banaanilaatikoita nostelemas jne.
Pomo on niin perseestä,että se tarttuu heti asiaan,jos näyttää yhtään hitaalta purkaminen.Itse kun ei edes tee muuta kuin kyttää.. Mä oisin kyllä niin valmis saikkuilee heti,koska en kestä töissä ihan oikeesti ja nyt vielä tämä ihana raskaus,niin tekispä mieli vaan maata sohvalla ja odottaa masun kasvua! :) :heart:


mimmu Juu,kai mut voi lisätä plussanneisiin,kun kerta ainakin vielä tällä hetkellä olen raskaana.
 
ONNEA Tipetsu!!! ihania uutisia!!! Tarrasukkia paljon pikkuiselle :heart: :heart: :heart: Plussailkaahan muutkin nyt sitten perässä!!

Netta Juttelin jo muussa yhteydessä terveydenhoitajan kanssa asiasta ja se sanoi, että kun ensimmäinen raskaus on luomuraskaus ja tärppäskin melkein heti, niin ihan heti ei kannata huolestua. Voi kuulema huoletta ootella 8-9 kk ja sit jos ei tärppää niin katellaan jotain perusjuttuja. Ja jaksaa iteki olla vielä vähän ees positiivinen kun on tuo pikkuneiti temmeltämässä! <3
 
Voi Tipetsu miten uskomattoman ihania uutisia!!! Sylintäydeltä ONNEA teille molemmille!!! :heart: :heart:

Neppis. Totta, jos kerran teillä ei ole ollut mitään ongelmia esikon kanssa, niin tuskin tulee nytkään! =) Kyllä se tärppi sieltä tulee! Meillä taas meni niin päin, että esikoinen ei tullut ihan luomusti, ja kuopus nappasi heti yk1. Saa nähdä miten nyt käy..

On: Täällä "oireita" on jokunen. Rinnat edelleen kipeinä, finnit vallottaa kasvot kohta kokonaan, ja nyt on eilisen ja tämän päivän nenä vuotanut ihan kamalasti.
:snotty: Kaivelin tuossa vanhoja tietoja esille, ja kuopuksesta tein ensimmäisen todella hailakan haamun dpo13, että jospa tästä voisi vielä jotain kehittyä. Kuopukselta oli myös oireena kipeät rinnat ja finnit. Tilaamani 10 herkkyys testit tulevat varmaan keskiviikkona, mutta ratkean jos odotan sinne asti. :D Joten olen varmaan MAAILMAN MALTTAMATTOMIN ihminen ja tuhlaan aamulla tuon apteekin oman testin, vaikka tuskin se vielä mitään näyttää. (huomenna siis kp 29/28-30 ja dpo13) hätäinen kun on... :headwall:

Mutta toivottavasti pian muutkin ilmottelevat yhtä ihania uutisia kuin tipetsu! :heart:

Sitähän piti vielä kysyä, että jos/kun teillä on tai on ollut mahakipuja, niin missä se on ollut ja minkälaista ollut luonteeltaan?? Kun itselläni on ollut ainakin nelisen päivää kipeä tuo masu vasemmalta. En osaa kuvailla kipua, mutta sen huomaa esim. silloin kun kannan kuopusta lonkan päällä ja lapsi painaa mahaa. Ja se on kipeä ihan tuolta mahan kohdalta, ei munasarjojen kohdalta, tai alamahasta.. voisiko enteillä jotain mukavaa..?? :p

Nyt laittamaan tytöt unille.
-netta-
 
onpas täällä nyt onnellisia tunnelmia<3

on: kp2/30 ja yk2.... kun ei oo ollu luomumenkkoja sitten 2007 elokuun jälkeen niin kyllä nää tuntuu oudoilta.... tuntuu että pitää koko aja ravata tamppoonia vaihtamassa.... tyhjenen ku kannusta kaatais :LOL: noh ei onneks oo minkään laisia menkka vaivoja siis kipuja tms... ja innolla ootan uutta ovulaatiota :heart:
 
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKK!! TIPETSU!!!! Täällä yksi itkupilli lisää!! Voin vaan kuvitella miten onnellinen olit kun tuohon testiin tuli tuo teksti!! Varmasti oli hintansa arvoinen testi :)
Onnea ihan älyttömän paljon, toivoin sulle plussaa niin kovasti!! Nyt kamalasti liimaa ja teippiä ja sinitarraa ja ihan kaikkea mahdollista, että vaaveli pysyy äipän menossa mukana :heart:
Tuhat onnen halia!! Ihanaa potkia sut pois täältä :D
 
Hei!

Täällä olis haaveissa kolmas pieni. esikoinen täyttää jo kuuden ja pienelle peikkopijalle tuli juuri täyteen 9kk ja nyt olis haaveissa saada kolmas että olis nuorimmaisilla pienempi ikäero kun esikoisella ja toisella. ongelmana koko jutussa on että minulla ei ole ollut kuukautisia yli kahteen vuoteen ollenkaan. eli siis nuorimmainen on saanut alkunsa todella hyvän onnen saattelemana puolentoista vuoden yrittämisen jälkeen. Kuukautiset loppuivat joskus 2006 ensimmäisen kerran ja sen jälkeen olen syönyt erilaisia hormooni kuureja jotta ne on saatu takaisin ja ne normaalisoituivatkin hetkeksi kunnes taas hävisivät kesällä 08 ja nuorimmainen sai alkunsa ja syntyi 10/09. Lääkäriin kun menee on vastaus aina sama, luulis sun olevan onnellinen ku ne puuttuu ja et moni nainen haluis kans. Mä en oikein usko. Olen menossa taas lääkäriin ensi kuun alussa ja toivon että vastaus löytyis onko minussa vakavakin vika ja voinko edes enää saada lapsia. kyllä ne vähän meinas sillon 08 et todennäköisesti en enää lapsia saa joten saan kiittää onneani että minulla kuitenkin kaksi tervettä lasta jo on, mutta silti takaraivossa on halu saada vielä se kolmas, syykin siihen on.. ensimmäisen kohdalla kaikki ei mennyt niin kuin piti ja äitiys oli todella vaikeaa ja toisen saaminen pelotti paljon, mutta nyt olen oppinut kuopuksen jälkeen nauttimaan äitydestä ja en enää pelkää ihmisten arvostelua, minä osaan ja olen paras äiti lapsilleni.
Hieman sekava esittely, olen välillä todella huono istumaan koneella mutta nyt tarviisin hieman ryhmästä tukea ja ajattelin että ehkäpä sitä täältä löytyy, yritän käydä lukemssa ja kirjoittelemassa kuulumisia aina välistä.

niin joo no siis ikää on tosiaan 22 ennestään lapsia on 2 12/04 ja 10/09 ja yrityskierrosta en osaa sanoa toistaiseksi mitään.
 
Tervetuloa nipsu :wave:

Mä tässä oon saanu muutaman mökkikutsun nii täytyy laskee, et voinko lähtee... jos ovis on silloin mahdollisesti ajankohtainen niin en kyllä voi lähtee :LOL: En halua jättää yhtään kiertoa käyttämättä.

Pakko hihkua tänne, että me saadaan uus kämppä 58neliön kaksio. Mä käyn tänään kattomassa sen ja jos se kelpaa niin kohta saadaan asua leveämmin :D Nimitäin uskokaa tai älkää asutaan 39neliön kaksiossa... ja tää on kaukana luksuksesta. Me kyllä haetaan 3h, mutta siksi aikaa tila ei olis pahitteeks. Mä niiiiiiiin toivon, että se olis hyvä :whistle: Sinne tehdään sitten remonttikin meitä varten =)
 
KHJ
:D Tänään soittivat lekurista että ois peruutus aika huomen aamulle!!! ELi aamulla poistuu kierukka(kääk) ja alkaa pikku kolmosen ahkera duunaus :kieh: ei vaiskaan! Tulee jos tulee...toivottavasti tulee.

Eli mulle voi laittaa sitten yk1 jos ja kun kerkiää!!

Ni ja Tervetuloa uutukaiset!!

Tsemppiä kaikille!! :heart:
 

Yhteistyössä