Voi teitä ihania, kun olette taas jo ehtineet muakin ajatella :heart: :hug:
Soitin eilen sitten miehelle töiden jälkeen ja kerroin, että niin ne menkat sitten kuitenkin alkoivat
Se reppana musertui täysin ja tuli ihan kamalan surulliseksi. Mä olin koko eilisen työpäivän tsempannut itseäni ja päässyt sen ihan kaikista kamalimman järkytyksen yli, mutta sitten kun puhuttiin niin aloin itkemään ihan kauheesti :| Yhdessä sitten mietittiin, että mikä kumma siinä on, vaikka ajoitukset on varmasti osuneet nappiin..Kerroin myös, että haluan mennä vielä ultrattavaksi ja katsoa miltä mun kohtu ja munasarjat näyttävät ovulaation aikoihin. Mies piti sitä hyvänä ideana ja sanoi, että hän haluaa myös viedä sen näytteen. Saadaan sitten mielenrauha ainakin niiltä osin.
Mulla on nyt siis lääkäri 20.7 ja sille samalle lääkärille jolla olin viimeksi. Menkat on nyt alkaneet oikein kunnolla, joten eipä tässä ole muuta vaihtoehtoa kuin katsoa taas kohti uutta kiertoa!
Huomasin, että olette puhuneet
greippimehusta. Mä join sitä muutaman kierron, tämä oli nyt toinen kierto taas ilman. Ja
Lily-jane mulla on menkat nyt ensimämistä kertaa normaalin oloiset, ei siis semmoiset niukat, mitä oli varsinkin silloin sen mehun kanssa. Ennenkin sitä oli niukkuutta havaittavissa, mutta nuo pari kiertoa jotka join, oli kyllä ihan huolestuttavia, koska en oikeesti tarvinut edes sidettä tai muuta suojaa. Joillakinhan se vaikuttaa juuri päinvastoin, eli kuivuukin kaikella mahdollisella tavalla, kuten minä..
Mites se nyt olikaan
Lily, joitko sä sitä? Kantsii meinaa ehkä kokeilla ilman, josko se sullakin vaikuttais? Ei nää nytkään mitkään runsaat ole, mutta normaalin oloiset sentään, sidettä pitää kuitenkin vaihtaakkin joskus
Mömmömmöö Älä huolehdi niistä ovisoireista, eihän ne läheskään kaikilla ole mitään hirmu voimakkaita, kyllä sinä silti hyvin suurella todennäköisyydellä ovuloit!
niiskunenä Toivottavasti saat miehen kellistettyä, muuten sun pitää ottaa järeämmät konstit käyttöön
Tipetsu Pidän kaikki varpaat ja sormet pystyssä, että tämä on se tärppikierto myös teillä!! :heart:
Lily-Jane vielä ; Sun tilannehan kuulostaa kuitenkin hyvältä, kun ei ole mitään todettu missään
Ihan varmasti te kohta saatte plussan!! :heart:
Mä muuten vähän ihmettelen, kun mulle se lääkäri totesi, että munajohtimet on ihan auki, joten mitään ongelmaa ei siellä ainakaan ole, että näkiköhän se sen varmaksi kuitenkaan, kun mäkin olen ymmärtänyt, että ei niitä näe ultralla. Löysin kyllä jonkun lääkärin vastauksen googlettamalla, että kokenut lääkäri pystyy jopa ne katsomaan ultralla, mutta tiedä sitten..Pitää ottaa asia puheeksi vielä nyt kun menen.
Pidän sulle superisti peukkuja, että nyt tärppää myös siellä tästä kierrosta!!! :heart: :heart: Ainakin olette pupuilleet hyvin, joten siitä ei ole kiinni!
Novelle Kiitos tosta muistutuksesta, tommoset on aina tarpeen :hug: Just juttelin myös mun serkun kanssa tänään ja selvisi, että he yrittivät heidän lastaan puolitoista vuotta. Tosin hänellä oli jotain kystia, jotka hidastivat raskaaksi tuloa, kunnes ne leikattiin pois. Jep, selvitin että yleiseltä puolelta tehdään just tonne In- Timeen ne siemennestetutkimukset, joten kantsii mennä suoraan yksityiselle puolelle. Eihän tässä nyt mikään kiire vielä tosiaan oliskaan, mutta päätettiin yhdessä että parempi mennä nyt, jos jotain löytyy niin ei turhaan odotella ensin puolta vuotta, kun voidaan saada apuja sitten aikaisemminkin.
Ainiin, semmoinen vielä (jopas multa nyt tulee tekstiä), että äitini oli jutellut yleisesti raskautumisesta tuttunsa kanssa, joka on naistentautien lääkäri, ja tämä oli todennut, että he ovat ihmetelleet kollegoidensa kanssa, että mikä ihme siinä on, että paljon enemmän tutkitaan nykyään sekä naisia, että miehiä lapsettomuuden vuoksi, että onko se kuitenkin ne pillerit tai saasteet tai mitkä, jotka nykyään aiheuttavat enemmän lapsettomuutta kuin aikaisemmin. Kyllä hän sen ainakin oli myöntänyt, että ei se jostain syystä onnistu nykyään ihan tuosta vaan monellakaan.
Hyvää viikonjatkoa kaikille!
Vaniljainen kp 2/32-34