+++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

Täällä tuntuu ihme vihlaisuja emättimessä :/ outoja tuntemuksia ,joita ei aikaisemmin ole ollut.
Tänään ostin jättihelokki kapseleita,omega-rasvahappoja sekä D-ja B-vitamiineja, lisäksi ajattelin nyt kokeilla sitä greippimehua :). Tänään lopulta lopetin tuon tupakoinnin mieheni kanssa, se voi hyvin olla et sen takia on tullu keskenmenoja sekä ovulaatioita jääny pois.
Vauvakuume on sanoinkuvaamaton, tuntuu että ajatukset pyörii vain vauvassa.kierto on nyt sit 16/24-28...
 
Viimeksi muokattu:
Minnarun: :hug:

Tiituliini: Pitkä stoori.... Me käytiin yksityisellä lapsettomuus tutkimuksissa, koska yritystä oli takana yli puoli vuotta ja meillä on ikää yli 35. Tutkimuksista ei varsinaisesti mitään syytä löytynyt. Miehelläkin kaikki ok. Kuitenkin kaikki asiat huomioon ottaen (ikäni, kierron lyhyys, en saanut aina ovista kiinni testeillä, äitini aikaiset vaihdevuodet ym.) lääkäri määräsi mulle clomit. Näillä siis oli tarkoitus hieman avittaa ovista.
Ekassa clomi kierrossa piti käydä ultrassa tietyillä päivillä ja silloin sattui kohdalle eri lääkäri. Hän katseli tuloksia eri silmin ja määräsi vielä luget loppukierron tueksi. Taisi kierron lyhyys ja riski aikaisista vaihdevuosista olla suurimmat syyt lugeihin. Nyt siis tuetaan kiertoa molemmista päistä, jotta saataisiin nopeasti tuloksia... Mitään tiputteluvuotoa tms. ei mulla ole ollut.

Jensar: Oi miten jännää! :popcorn: Kovasti peukutuksia, että kaikki sujuu loppuun asti yhtä hyvin ja saatte vihdoin sen toivotun tuloksen! b=)d

Bla-bla: Sekin on täysin mahdollista, että noi tuntemukset olisikin vain clomien aiheuttamia ja ovis on vasta tulossa. Tänään ei ollut plussa, mutta melko vahva viiva kuitenkin. Testaan vielä ainakin huomenaamulla ja kuulostelen oireitani. Voi kumpa se plussa nyt tulisi sieltä, niin pääsisi tästä stressistä.

Voi kumpa tulisi nyt niitä juhannusvauvoja meille kaikille :D
 
Kissendaali mekin vaihedettiin jo viime vuonna auto isompaan... no joka tapauksessa olis ollut auton vaihto edessä, mutta oikein etsimällä etsittiin sopiva farkku, että mahtuu sitten perheen kasvaessakin huristelemaan. No nyt tässä on jo alettu katselemaan vähän pienempää, kun ei näytä perhe tästä kasvavan.

Lähipiirissä on täälläki paljon vauvauutisia, mutta ei auta kuin kestää. Viime talvena oli tosi vaikeaa katsella vauvamahoja ja vastasynyneitä, mutta nyt ei tunnu ihan niin pahalta. Kävin myös juuuri katsomassa kaveria, joka oli vuosien yrityksen jälkeen saanut viimein oman nyytin. Hänen kanssaan oli oikein lohdullista ja mukavaa jutella tästä lapsettomuudesta. Joku edes ymmärsi miltä tuntuu.

Oviksesta ei täällä ole vielä merkkejä, mutta peittoja on toki varmuuden vuoksi heiluteltu. Meillä kyllä ihan luonnostaan peitot heiluvat noin joka toinen päivä, että luulisi raskaudelle siinä suhteessa olevan hyvät mahdollisuudet.

Mä en noista hoitojutuista ymmärrä vielä yhtään mitään, mutta mielenkiinnolla aina lueskelen teidän kokemuksia, koska taitavat nuo olla itsellänikin edessä. Edes ovista en tikuta, eli ollaan vieläkin ihan täysin luomulinjalla. Tosin harkinnassa on, josko ensi kierroksi niitä ostaisi niin edes yrittäisi varmistella sitä plussaa ennen syksyä.

Sitten iloisia asioita. Valmistuin eilen koulusta ja sain viimein paperit. Juhlittiin vaan pienimuotoisesti luokkakavereiden kanssa, kun minulla on asunvat kaikki läheiset kaukana. Heinäkuussa sitten järkätään sukujuhlat... Saa nähdä saako silloin kilistellä kuohujuomaa :D Toivottavasti ei.

Aurinkoista mieltä kaikille toivottaa Amalia A.
 
Barbamama35
kiitti tiedoist...täytyy kattoo sitte elokuussa jollei ole tärpänny et missä vika :stick: ku mullaki on toi ikä jo 35v ja ekaa yritetään...sain luvan syödä clomei tän kesän...et jos vaik tärppäis..sit kai syksyl insseihin...hiukan pelottaa et tuleeko ollenkaan lasta.. onneksi meil on toi rakennusprojekti vähä tos päälimmäisenä nyt et jollen sitte stressais.....
mut plussatuulia kaikille :heart:
 
Amalia armas: Onnea valmistumisen johdosta :)

Mulla oli ovis kp 13 (kai?) ja tänään kp 15, aamulämpö siis oli 36.4, klo.11 lämpö olikin usean mittauksen tuloksena 35.9 ja sit tuosta pari tuntia 36.9.. Mistähän moinen?? No nyt on sitten kuitenkin oviksen jälkeen pompannut lämmöt lähelle 37 eli sama kuin viime kuussa, tosin tuota notkahdusta ei lämpöön silloin tullut kuin oviksen aikaan ja kun menkat alkoi..
 
josefia: olitko tikuttanut oviksen? jos et,niin se ovis on voinut tulla vaan vähän myöhemmin. minulla ainakin toi ovisaika vaihtelee joka kierrossa muutamalla päivällä :).
tärppionnea sinne vaan .:wave:
[/url][/IMG]
 
Viimeksi muokattu:
Hei vaan! Tässä on tullut taustailtua viime aikoina. Lukemassa olen käynyt kirjoitukset nopeasti, ja nyt huomaan, että en muistakaan, mitä piti kellekin kommentoida... :ashamed:

Täällä porukka sairastellut, tsemppiä niihin! Autoja vaihdettu isompiin Kissendaalilla ja Amalia Armaalla - me muutettiin viime syksynä yhtä huonetta liian isoon asuntoon, kun "kyllähän se toinen lapsi sieltä saisi tulla". Noh, nyt elellään ja maksetaan ylimääräisestä huoneesta, eikä toisesta lapsesta ole tietoakaan.

Monet ovat täällä hoidoissa ja yrittäneet saada vauvaa pitkään. Nyt sen todellakin huomaa, että vauvoja ei tosiaankaan tehdä, vaan jos kaikki hyvin käy, niitä saadaan! Itsellekin tuttu tuo tunne kateudesta ja surusta muiden vauvauutisia kuullessa, vaikkakin nyt realistista yritystä takana vasta maaliskuusta lähtien imetyksestä ja kuukautisten alkamattomuudesta johtuen - vaikkakin toiveissa vauva on ollut ainakin sen kahdeksan kuukauden ajan.

Plussat antavat nyt kyllä odottaa itseään! Juhannuksena tuleekin sitten oikein plussien suma, eikö vain?

Itsellä ajatukset ovat olleet vauvahaaveissa nyt vähän vähemmän, sillä haettiin koiravauvahauva meille viikonloppuna. Ihana karvainen vaavi, josta on kuoriutumassa oikein hulivili-prinsessa :heart: Oma monen vuoden haave koiran ottamisesta nyt sentään toteutui :rolleyes: Ja ihan hyvä saada ajatukset muualle.

Yritystähän kuitenkin on, joskin laiskanlaisesti. Vauvansaantipuuhia harrasteltu pelkästään kierron alussa ja kp 14 (nyt kp 16 - pitää ihan tarkastaa nuo päivät kalenterista, kun aiemmin olen laskenut niitä automaattisesti joka päivä). Tuo kp 14 oli vielä niiiin romanttisesti hoidettu, kun kumpaakaan ei olisi huvittanut pätkääkään, eikä olisi oikein jaksanutkaan. On tämäkin... :LOL:

Ovistesteistä osaisitteko neuvoa, voivatko tulokset tarkoittaa mitään (tikutan nyt ensimmäistä, ja toivottavasti viimeistä kiertoa): kp 10 ja kp 11 aamulla tuli Pregcheckin testiin viivat, mutta haaleammat kuin testiviivat, eli nega. Sitten kp 12 illalla ja kp 14 aamulla tuli tosi haaleat "haamu"viivat. Näyttääkö nuo testit LH:n nousut ja laskut myös viivan vahvuuden perusteella, vai pelkästään joko-tai plussan tai negatiivisen? Onkohan ovis mennyt noiden mukaan?

Mukavaa juhannusta, naiset!
 
macy gray: Ihanaa kuulla sinusta! =) Huoli meinasi jo iskeä... :ashamed: Pahoittelut toisen hoitokierron surullisesta päätöksestä :hug:

Amalia Armas: Onnea valmistumisen johdosta! :flower: =)

Tyllerömamma: En usko, että sulla on vielä ovis menny ohi, jos et ole testiin vielä plussaa saanut. Testasitko kp 13 ollenkaan? Minkäpituinen kierto sulla yleensä on? Pregcheckin testit on siitä kivoja, että ne kyllä näyttää sit ihan kunnon plussaa oviksen ollessa käsillä =) Ei tarvitse yleensä arpoa, että onko kyseessä plussa vai ei... Eli viivat tulee ihan yhtä vahvoiksi ja monesti testiviiva jopa kontrollia vahvemmaksi. Kunhan vaan muistaa välttää juomista ja pidätellä tarpeeksi monta tuntia, ettei näyte ole liian laimea ;) LH:ta on elimistössä aina, mutta testeillä etsitään sitä huippua. LH:n määrä vaihtelee jonkin verran kierron eri vaiheissa (myös henkilöstä riippuen), mutta ainoastaan se huippu on merkityksellinen. Mulla menee yleensä niin, että viivat on aika vahvoja siinä kp 10-11 paikkeilla (ei kuitenkaan mitään plussia) ja sen jälkeen lähtee haalenemaan ihan haamuksi. Näitä haamuja tulee sit kp 12-13 ja sitten kp 14 pärähtää niiden haamujen keskeltä ihan puskista plussa testiin :) Tää on siis yleisin kaava mulla, mutta vaihtelua on ollut eri kierroissa jonkin verran.
 
Omaa napaa ihan urakalla nyt: Kp 1 sitten täällä. :( Ihan kauhean pettynyt olo, ei voi mitään. Viime raskaudessa huimaus oli ainoa oire, ja se sai lopulta testaamaan (oli meidän välikierto yrityksessä...). Nyt huimannut ihan kauheasti viimeisen viikon verran, ja viime päivinä varsinkin, joten aloin jo kovasti sittenkin nostamaan toiveitani. Kun menkat ilmoittivat tulostaan aamulla, niin sen jälkeen alkoi huippaamaan aivan hirveästi, eli taitaapa kertoa stressistä se raskauden sijaan... Onhan tässä ollut kaikkea, kun talo saatiin valmiiksi keväällä yms. kaikenlaista muuta tälläkin hetkellä, niin kai tässä voi vähän stressiä sitten olla. Nyt kyllä tuntuu, että stressi syntyy tästä yrityksestä, ja en tiedä pitäisikö alkaa tjottailemaan vai tikuttamaan ovista, että tulosta syntyisi. Koska en kuitenkaan pysty tästä yrityksestä "luopumaan" vielä tässä vaiheessa, niin tikkuja kai tästä on lähettävä tilaamaan. Tiedänpähän sitten edes, että tuleeko ovis milloin, ja tarvitaanko tässä vaikka jotain apua. Eikös se ole huono asia, jos se liian aikaisin kierrossa tulee? Jospa myös oppisin tunnistamaan sen tulon, koska nyt minulla ei ole hajuakaan...

Parempaa onnea muille! Piristäkäähän nyt joku tätä menoa ihanalla plussauutisella! =)
 
Jensar, ihan hyvin on siis homma edennyt! Ilmoittelehan sitten tänne heti uusimmat käänteet. Jännätään sun puolesta!

Midialle harmitukset tädistä ja Tyllerömammalle onnittelut karvaturrista.

Mua se vaan väsyttää. Usko raskautumiseen on jälleen loppunut, ei oo oikein mitään oireita ja tärkein, eli lämmöt oli taas aamulla vaan 36.2C. Musta tuntuu etten jaksa tätä enää. Taas pitäs uuden kierron alkaessa käydä gynellä tarkistuksessa, sitten clomit, sitten 1-2 follikkelien kasvu-ultraa, sitten oviksen tikutusta, pakkopaneskelua, luget ja hermoja kiristävä kahden viikon jännitys, mikä yhä uudelleen ja uudelleen päätyy pettymykseen.
 
Mä tulin huikkaamaan että nega testattu, kp 27. Viimeksi kirjotin etten enää osaa kuvitella itelleni raskausoireita, mutta tässä kierrossa alko menkkakivut viikko ovulaatiosta ja rinnat kihelmöi sillä tavalla ku maito nousisi -no aika sopivaa, eikä normikierroissa ole sellasta, kuin vasta ihan lopussa. No mä innoissani odottelisin et oireita tulisi lisää tai menkkakivut vahvistuisi (esikosta alko samalla lailla viikko oviksesta sellanen) mut ei, kesti pari kolme päivää ja loppu sitten. En tiedä yrittikö joku siellä sitten kiinnittyä mutta ei sitte pysynyt. Toisaalta en ole varma oliko koko ovista, ku niinku kerroin niin ovisoireet hälvenee kierto kierrolta. Nyt oli niin onnettomat limat ettei tosikaan, eikä mitään oviskipua. Toivottavasti hormonitoiminta ei ihan ole loppumassa..

Anteeksi kauheasti kun hyökkään tänne omanapailemaan... :ashamed: On vähän huono päivä. Mä luulin kun tuo menkkakipuilu alko viikko oviksesta, et olis tuottanu tulosta se etten yhtään ole laskenut päiviä tai edes ollut allapäin/ajatellut pitkää yritystä tai yritystä ylipäätään. Huomiseks varmasti kerään itteni, koska kai sentään meilläkin joskus raskaus alkaa. Huomiseks varmaan ne menkatkin alkaa. :stick:
 
Minulle kävi hiukan oudosti tänään: bongasin oviksen joku viikko sitten ja tänään tein sen raskaustestin ihan vaan huvikseen vaikka tiesinki ettei voi positiivista vielä näyttää ees, no se sit näyttikin 2 yhtä vahvaa viivaa, hetken siinä raapisin päätäni ja olin aivan onnessaan, kunnes huomasin ,että olin vahingossa tehnyt ovuliuskan :/, nyt sitten ihmettelen että miksi se ovu oli viikko sitten ja nyt taas näytti positiivista? eihän kahta ovulaatiota voi olla? no laitoin nyt kuitenkin tän päivän ovikseksi, samahan tuo oikeastaan, kyllähän sen jo viikon päästä näkee et miten on asian laita.
pikkumy ja midia: pahoittelut tädistä :(, kyllä se nyt sais pysyä poissa ja kiusata vaihteeksi muita ku meitä.
minymom: tosi kurjaa toi nega, mutta seuraavaan kiertoon sitten vaan rutkasti onnea:heart:.
viola: :hug: voi sentään, ymmärrän tunteen, mutta älä menetä toivoa kuitenkaan.
tyllerömamma: tuo koiranpentu on hyvä tapa hiukan hälventää sitä vauvakuumetta :D, minulla se tehosi hyvin talvella, kun haettiin ruotsista perunkarvaton, mutta nyt tuo poika on jo iso, eikä mitään pentumaista enää löydy... onneksi näyttelyt pitävät minut kesän kiireisenä, on muutakin ajateltavaa.
 
Viimeksi muokattu:
Midia Pahoittelut. Tunne on tuttu ja mullakin edessä vielä varmasti monet kerrat. Aina sieltä syövereistä vaan nousee.

Viola30 Meillä menee samaa rataa. Paitsi että mulla kun on pitkä kierto, niin toi alkukierto on n.3 viikkoa ja siihen loppukierto piinaa päälle. Tajusin tossa, että eihän mulla ole edes mitään mahdollisuutta plussata kesäkuussa. Ois pitänyt tehdä mulle oma pino..."kesäkuussa ei edes mahdollisuutta plussata, loppuelämää suunniteleva" Valitettavasti tässä elämä vähän kärsii, kun on niin paljon kalenterin kyttäämistä, tikkuun pissaamista jne. Mutta jospa me molemmat sitten heinäkuussa plussattais ja kaikki muutkin!

Hapis Eikös kierrossa voi ovuloida myös kahdesti? Hyödynnä nyt joka tapauksessa ovisplussa! :D

pikkumy :hug:

minymom :hug:

).( olen nyt pistänyt pregnylin ja huomenna on inssi. Väkisinkin toivoo, että nyt tärppäisi, mutta kovin korkealla ei odotukset ole. Enemmän uskon mahdollisuuksiini ennen lottoarvontaa. Esikoisen vaunut on pakattu pois ja muutenkin sellainen fiilis, että vois myydä pois kaikki raskaus-, vauva, ja äitiystarvikkeet. Jos joskus tuun vielä raskaaksi niin ne tavarat on jo vanhentunutta kamaa. :D Ihanan positiivisella mielellä taas tänään! Pregnylin ohjeissa luki, että sitä ei tule käyttää laihduttamiseen. Hmm...eipä ollut käynyt mielessäkään, mutta jos ei sillä raskaaksi tule, niin voisko sillä sitten vaikka laihtua :kieh:
 
Kiitos kaikille "osanotoista", ja eipä tainnut olla sen parempi päivä teilläkään pikkumyy, MinyMom tai Viola30. Voimia vaan taistoon teillekin!

Bla-bla - peukutan sinulle kovasti huomiseen inssiin!

Kyllä se vaan niin on, että niitä lapsia tosiaan saadaan, ei tehdä. Kiva vaan olisi, kun joku antaisi aikataulun tai "ei enää teille" vastauksen etukäteen, kun tämä epätietoisuushan se on kaikkein kovinta. Mullekin kun paukahti tuo 35 tässä täyteen, niin kovasti on pelko persiissä, että jos ei se enää onnistukaan ollenkaan... odottaa voisin kyllä (no just just, jos pakko on!), jos joku voisi sen plussan luvata varmasti joskus vielä tulevan.

Istutin muuten äsken elämäni ensimmäisen kerran kukkia pihaan. Ajattelin sen olevan hyvää stressiterapiaa. :flower: Ja niiden katselu varmasti sitten myös, jos nyt en onnistunut tappamaan niitä jo tietämättömyyksissäni... Ah, mikä yltiöpositiivinen päivä tämä on ollut. Mieskin otti lapsen ja lähti karkuun, että saan viettää laatuaikaa ihan itseni kanssa, kun olen ollut niin pahalla päällä koko päivän... :whistle:
 
Emmuska : minä tilasin kerrankin oikein clear blue ovistikut koska mulle kans antanut noi viivapaikkoja ja välillä tosi epäselkeitä... cb on hyväksi koettu, ei anna turhia tuloksia vaan selkeän hymiön :) ... pitää itsekkin taas ostaa niitä lisää jos tällä kierrolla ei tärppää. (ovat harmittavaisen kalliita) :/

Omaa napaa: piti sellasta kysyä , että jos se ovulaatio tosiaan oli edellispäivä ja harrastimme silloin petipuuhia, eilen ei ,kun oli paha selkärankareuma kohtaus, mutta tänään aamulla sit vielä touhuttiin ennen miehen töihinmenoa, niin ehtiikö ne nuijapäät sinne vielä odottelemaan?

Minulla alkaa seinät kaatua päälle, olen koko kesän lomalla kotona lasten kanssa ja ilman autoa,ei oikein pääse minnekään (pyöräretkille kyllä), todella puuduttavaa :D...

sit jotain muuta aihetta ku yritys: mitäs te kaikki harrastatte?
minä itse harrastan noita meidän perulaisia (ratajuoksua sekä näyttelyitä, kävelyä ja maastojuoksua päivittäin (ovat mun henkireikä) sekä joskus uintia...
 
Viimeksi muokattu:
Midialle, Minymomille ja Pikkumylle pahoittelut:hug:

Bla-Blalle ja Violalle vielä loppukiertoon tsempityksiä!! :hug: :p


Meillä on kauheen positiivinen lapsettomuuslääkäri. Suurinpiirtein jos on yksi folli niin kyllähän siitä jo se lapsi saadaan.....???? Yeah, right. Miksiköhän sitä ei oo kuulunut vielä sitten, jos se niin helppoa on. Mä pelkään edelleen että yksikään munasolu ei jostain syystä hedelmöity, se on mun pahin pelko tällä hetkellä. Kiinnittyminen on niin sattumaa että sitä en jaksa yhtään stressata enkä haluakaan, koska siihen ei voi vaikuttaakaan mitenkään:confused:

ON: Tänään oli kontrolli ja muniksia on tullut aika paljon lisää. parhaiten kasvaneitä (koko n.11-12mm) oli muutama ja hieman pienenpiä alkoi olla jo niin paljon että laskettiin annosta sittenkin alkuperäiseen. Meinasi jos ne kaikki tulee isompien kasvuun mukaan, on folleja jo liikaa. Kuulemma kaikki hyvin kuitenkin nyt ja ens maanantaina on kotrolli taas. Enteili punktiopäiväksi ke, to tai ihan viimeistään pe. Nyt kun mennään pienellä annoksella, ei tulosta tuu niin nopeeta vauhtia kun mitä voisi tulla ja se sopii ihan hyvin mulle. Varman päälle on ihan hyvä ottaa kun on eka hoito kyseessä:whistle:
 
Täällä pitäis kiertopäivien mukaan alkaa olla ovishetket, mutta tuntemukset on niin olemattomat, kuin voi vain olla. Eli taitaa tässä(kin) kierrossa taas jäädä väliin. Argh. Ensi kiertoon hommaan kyllä noita testejä niin sitten näkee ainakin totuuden. Yleensä siis huomaan kyllä itse milloin ovis alkaa olla käsillä, mutta voihan se olla, että oon kaikki nämä vuodet ollut väärässä. Ketuttaa.

Hapsis Minä harrastan erilaista liikuntaa (lenkkeilyä, uimista, kuntosalia, jumppaa),lukemista sekä puutarhan hoitoa. Innostuttiin viime vuonna miehen kanssa laittamaan hyötypuutarhaa ja nyt tänä vuonna jatkettiin harrastusta, kukkia en osaa kasvattaa, ne kuolevat aina :D

Blabla Toivottavasti inssi on sujunut odotetusti!!! Mäkin oon jo antanut/myynyt pois melkeen kaikki pojan vauvakamat. Ainoo mitä oon säästellyt on kovakantiset kirjat. Jokunen söpöin vaatekin on toki tallessa.

Pahoittelut uuteen kiertoon siirtyneille ja negoja testanneille... Toivottavasti uusi kierto olisi nyt sitten SE kierto :D

Itselläni on jotenkin sellainen tunne, että meillä vauva jää haaveeksi. En jaksa enää edes pettyä.
 
Moi kaikki!

Hapis, ei se testitulos tarkoita toista ovista. Kun tekee ovulaatiotestejä, se eka testi vahvana on + ja siitä 12-72h sisällä on ovulaatio jos on ollakseen. Testi voi kuitenkin olla pitkäänkin positiivinen ekan tuloksen jälkeen, ja siksi suositellaankin että testaaminen lopetetaan kussakin kierrossa siihen ekaan plussaan. Sinulla tuskin on mistään häiriöstä kyse, mutta joskus esim. pco voi antaa vääriä positiivisia pitkin kiertoa. Luultavasti sinulla oli se ovulaatio silloin viikko sitten :)

Jos nainen ovuloi kahdesti tai kolmesti samassa kierrossa, se tarkoittaa sitä että munasolut irtoavat kuitenkin samoihin aikoihin. eli sillä samalla hormoniryöpyllä, joka näkyy myös ovulaatiotestissä plussana. munasoluja ei voi irrota pitkin kiertoa.

Itsellä dpo7 ja eilen oli vihlontaa ja repäisykipuja kohdun alueella. Voi tietty enteillä menkkojakin, mutta elättelen toiveita :)

Tsemppiä kaikille!
 
Hapis tarkoitin raskaustestejä :) ( en voi vastustaa jos löytyy testi omasta kaapista vaikka tiiänki että on liian aikaista)Mutta sunnuntaina pitäis menkat alkaa niin testaan apteekin omalla sillon tai myöhemmin. Mulla on kyllä ihan kaikki mahdolliset oireet taas vaihteeksi.
 
Viimeksi muokattu:
aaa ok :D... mä käytän niitä raskauskeijun testejä, en tiedä niiden nimeä, mut hyviä ovat, eivät näytä mitään viivapaikkoja ainakaan mulla.
juu täällä kans kaikki oireet, oksensin eilen kahdesti ja jatkuva kuvotus,väsyttää ja ruoka maistuu oikeen hyvin :D... eilen lenkillä oli pakko välillä kävellä kun tuntu painetta alapäässä ja rinnat sattu niin pirusti vaikka päällä oli tosi tukevat juoksuliivit :/.
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut niille, joilla alkoi uusi kierto :(

hapisikatakamura: myös raskaus häiritsee ovistestejä käytettäessä :) Jotkuthan käyttävät ovistestejä r-testeinä myös. Mitä ihmettä tuo sinun nikkisi meinaa? :)

Viola, voi sua, kyllä noi pettymysfiilikset on olleet ihan samoja. Tsemppiä! Eihän tämä kierto vielä ole päättynyt! Musta ei olisi lämpöjen tutkimiseen, hermoon noita testejäkin ihan tarpeeksi.

ON. Pahantuulisuus ei tainnutkaan olla pms-oireita :confused: Tiistaina kp32 haamutteli, mutta tänään kp34 toinen viiva tuli nätisti testiviivan viereen... Aika hämmentynyt olo tuli aamulla, kun mitään oireita ei tosiaan tunnu. Ja mä mietin just miten turhautunut olin vuosi sitten, kun ei jätetty ehkäisyä pois jo silloin kesällä, kun itsellä se kuume on ollut aika kauan. Vuodenvaihteessa vasta mies asialle lämpeni, ja kyllähän ikä huolestuttaa tässä edelleen. Ja mulla kun on raskaushistoriassa keskenmeno koettuna, niin vähän jännittää tietysti.
 
vaihdoin nikin entiseen jolla palstailin joskus 05 :)... eli entinen hapisikatakamura.
rhonda: nikki tulee mun mieheltä, se on sellanen ninjafani ja uhkaili mua et seuraava lapsi olis nimeltään juurikin tuo xD. siitä se tulee... mut toiv masussa elelee kohta pieni pikkuviikinki ;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä