+++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

SF :hug: pahoittelut negasta!!

Barbamama Eilen kp38 (mahd. dpo15) aamulla tein testin ja se oli Sofi One Step... Ja näytti kyllä niin puhasta negaa ku testi voi näyttää! Päätin et ootan ens viikonlopulle, ainaki perjantaille enne seuraavaa testausta! Tietty ellei tätyli oo ängenny taas kylää enne sitä! Kai tuolla dpo:lla pitäis jo jotai näkyä jos ois näkyäkseen...
 
Ansku: Ei sitä tiedä. Joskus plussa voi tulla aika myöhäänkin. Testaa varmuuden vuoksi toisella testillä. Jos vika olisikin vain testissä. ;) Peukutuksia! b=)d

Amalia Armas: Mene nyt hyvä ihminen lääkäriin. Ei tuo ole normaalia, että kierrot ovat noin lyhyitä! Kyllä joskus voi sattua lyhytkin kierto kohdalle, mutta sulla taitaa olla jatkuvasti ja yhä vain lyhyempiä. Mitä jos jotain on pielessä mikä vain pahenee, kun sitä ei hoideta? Pidä huolta itsestäsi! :hug:

Jensar: Ihan mahtavia kuulumisia! Ihanaa, että olet niin positiivisilla mielin hoidon suhteen =) Onnea torstaille ja lauantaille! Tulethan heti kertomaan meille miten kävi! Me jännäillään kovasti sun puolesta :popcorn:

Bla-bla: Joo tiedän tunteen... Nuo lääkkeet (clomit ja luget) aiheuttaa ainakin mulle masennusta, itkuisuutta, ärtyisyyttä, pahoinvointia, väsymystä, jatkuvaa nälkää ja pissahätää, kipuilua ja kuumia aaltoja... Ihan kuin olisi raskaana, mutta ei ole. Ei kiva olotila :( Nyt on hieman parempi olo, kun clomeista on jo 2 viikkoa aikaa eikä tässä kierrossa sitten tullutkaan lugeja.
Kovasti voimia työnhakuun! Toivottavasti löytyy jotain mieleistä! Mene ihmeessä sinne alennusmyynteihin, jos saat siitä hyvää mieltä =) Säästyyhän ne vaatteet tulevaisuutta varten vaikkei ihan heti tärppäisikään ;)

Omaa napaa...Huomaan, etten ole raskauden suhteen enää ollenkaan niin luottavaisin mielin. Viime syksynä pakkasin äitiysvaatteet laatikkoon, mutta jätin laatikon vielä vaatehuoneen nurkkaan odottamaan uutta raskautta. Luulin siis silloin olevani muutamassa kuukaudessa uudestaan raskaana... niinpä... :stick: Nyt se laatikko on jo siirretty varaston perimmäiseen nurkkaan. Alkuun ostelin myös vauvan vaatteita siinä toivossa, että niille tulisi pian käyttöä. En enää... Olen myös suunnitellut säästämieni lastenvaatteiden, lelujen ym. viemistä kirppikselle myyntiin. Mitä niitä turhaan säästää? Olen siis toki suurimman osan myynyt jo ajat sitten, mutta säästänyt niitä parhaita siltä varalta... Enää en oikein jaksa uskoa, että niille tulee koskaan mitään käyttöä ja olisi kiva saada varastoon tilaa. Ehkä sitten kuitenkin ostan uusia, jos sellainen ihme meille vielä suodaan. :|
 
Sunflower11
Barbamama: Meillä on myös lähdössä suurin osa vaatteista ja tavaroista myyntiin, myös yhdistelmät. Tosin päätettiin et myydään pois ja ostetaan uudet (tai uudetvanhat) kun olen raskaana. Et nyt pois jaloista ja mielestä. Söpöimmät/tärkeimmät säästän, juur sain pari jätesäkillistä ja pitäs vielä kirppispöytä varata :D
 
Onnea plussanneille, ainakin Emmuska oli niin tehnyt! :) Kirjoitit että sait ei herkällä testillä viivanpaikan dpo11. Mikä testi oli käytössä? Itse testasin tänään Pregcheckillä päiväpissasta DPO11 ja en kyllä saa kuin ajatuksen voimalla näkymään jotain viivanpaikkaa, poikittain esim kun katson niin en näe viivaa. Eli en kait saanut näkymään mitään :( Olen vaan ollut toiveikas kun rinnat aristaa enemmän kuin tavallisesti ja alavatsaa repii. Nyt tosin on ollut jo menkkakipujakin ja päätä särkee, hermo tiukalla. Eli ehkä ne menkat sieltä ennemminkin on tulossa... :(
 
Jensar Mahtavaa, että olet hyvillä mielin hoidoissa ja ne on mennyt "kivuttomasti". Toivon kaikkea hyvää jatkoonkin! Kiva, että jotakin konkreettista tapahtuu.

Toivoisin itsekin, että olisin päässyt heti hoitoihin, joissa ois suurmepi onnistumisen mahdollisuus. Tuntuu turhalta noi inssit, vaikka eka vasta olikin. On tässä jo kuukausi tolkulla ruikittu spermaa sisään omin avuin tasan tarkkaan oikeaan aikaan. :mad:

Barbamama Kyllä mä tämän olotilan ja synkät ajatukset laitan lääkkeiden piikkiin. En mä ole normaalisti tällainen. Kävin alennusmyynneissäkin :)

Vähän sama fiilis noiden tavaroiden suhteen. Ajattelin just tänään että vaunut voisi myydä, pärjätään matkarattailla. Samoin kaiken turhan voisi laittaa kiertoon. Pari kuukautta sitten vielä tuntui, että toivoa on. Nyt on jotenkin usko loppunut ja toivo kadoksissa.

Ois se ihanaa olla raskaana!

Nyt lämpimistä säistä nauttimaan, jos vaikka mielikin kirkastuisi. ;)
 
Toivottavasti saadaan tälle kuulle vielä muutama plussa lisää - me loput plussamme sitten ensi kuussa :) Sunflower pahoittelut negasta :hug:

Välillä olo on mitä positiivisin ja välillä tulee melkein itkua tuhrutettua, vaikka yritystä on näinkin vähän aikaa takana... Jotenkin olen varma, että toista vauvaa saadaan odottaa kauan... Ekaa yrittäessä ei ollut mitään tuhruvuotoja ja säännöllinen kierto, mutta silti kesti melkein kaks vuotta ja aktiivistakin yritystä lähes vuos. Nyt on tota tuhrua 3-5 päivää ennen menkkoja ollut joka kierrossa :( Yritin ettiä googlestakin vaikuttaako toi imetys jotenkin siihen keltarauhashormooniin ja luteaalivaiheen lyhentymiseen, mutta en löytäny oikeestaan mitään. Jos se ei olekaan syy tuohon vaan kroppa vaan muuttui huonompaan suuntaan tuon yhden raskauden ja synnytyksen takia : /

CB:n testiä en enää ikinä osta, vaikka olis ainut apteekissa... Muistin kyllä tuon, että sain vääriä plussia sillä aiemminkin, mutta ajattelin, että laatu olis parantunu tässä ajassa, mutt nähtävästi ei. En usko, että olis mikään kiinnittymisyritys tms. Testi on vaan super surkea!

Taas kärvistellään pari viikkoa... Onneks lupaa kivaa keliä, jos se nostattais mieltä:)

vomppis kp1
 
Sunflower11
Kiitos teille.. paha mieli on voitettu ja jotenkin euforinen olo et saattas vielä tästä kierrosta plussata. Katsotaan ja odotellaan.. JOS ei oo menkat alkanu ni loppuviikosta testiä sitten ostamaan.
 
Kissendaal testi oli mammaksi.fi tilattu ja muistaakseni david-merkkinen. Tilasin 6kpl setin ja kaikki paitsi 1 näytti viivanpaikkaa kun oikeen tiirusti:)
no ehkä meilläkin on sit vielä toivoa... jos siis jouduit dpo11 tihrustamaan sitä viivanpaikkaa? ei ollut tuollainen haamu kuin dpo13? voi kun saisin samanlaisen saaliin ylihuomenna, se oli kaunis kuva :) onnea vielä kerran!

onko kellään kokemusta tuosta cittarin pregcheckistä? milloin on alkanut näyttää jos on näyttääkseen?
 
Sunflower11 Tsemppiä tähän yrityskertaan! Listalla ei taida olla nyt ketään päivittäjää. Onko ketään halukasta?

Yleisesti noista raskaustesteistä, mä en enää tilaa niitä herkkiä testejä ollenkaan. Harmittaa vaan haamuplussat, kun niitäkin on muutama kohdalle sattunut. Mieluummin sitten rehellinen nega, kuin turhaa toivoa. Luulen, että jatkossa ostan noita pregcheck-liuskoja. Niistä nyt ainakin tiedän, että näyttävät raskauden, jos sellainen ihme sattuisi tapahtumaan.

Piinailuoireista Luin tuota piinailijoiden oireet-ketjua ja omia oireitaina helmi- ja maaliskuulta. Mulla on ollut kaikki mahdolliset oireet ja nyt ei sitten taas mitään kummempia, niin kuin ei ollut edellisessäkään kierrossa. Uskon, että kun oikein tunnustelee, niin oireitakin tuntee enemmän. Mutta toi rintojen arkuus ei voi olla kuviteltua. Mulla on joissakin kierroissa täysin kosketusarat rinnat, mutta esim. tässä ja edellisessä kierrossa ei ole minkäänlaista arkuutta. Mistähän sellainen voi johtua? Onko keltarauhashormonilla osuutta asiaan? Nythän mulla sitä on, kun on luget. Ennen rinnat kipeytyi viimeistään muutama pvä oviksesta. Onko muut huomannut samanlaista?

Nyt ulos, hieno ilma! :D
 
Sunflower11
Haluisko joku vailla alottaa heinäkuussa kokonaan uuden listan? et kaikki aktiiviset sinne sit ilmottautuis?! Vai oisko huono idea? Itse muuten voisin, mut ny ei rahkeet riitä.
 
Täällä rinnat arat edelleen ,ei auta juoksuliivit ja tänäaamuna oli painontunnetta alavatsalla kun kävelin vähän ripeämmin, sellanen outo joka nousi lopulta ihan kylkikaareen...
Niin kovasti nyt toivoisin et kerrankin menis hiukan helpommalla tää kuumeilu ja tärppäis ees kerranki näin nopeesti, en halua enää yhtään keskenmenoa kokea :(.
vielä pitäis n. 8 päivää jaksaa odottaa ja sit testata (ÄLÄ KILTTI TÄTI TUU NYT KÄYMÄÄN VAAN PYSY POISSA SEURAAVAT 9KK.

Minä voisin päivittää, mutta en tiedä osaanko...
 
Ihan alkuun Rhondalle ja Emmuskalle hirmuisen paljon onnea plussista (meniköhän joku plussa ohi?). Ihania uutisia! :heart:

Sunflowerille pahoittelut negasta ja uuden kierron alkamisesta, mutta hienoa, että tunnut silti olevan ihan positiivisin mielin. Itsekin olen miettinyt välillä, niinkuin Sf ja Barbamama nyt olette tekemässä, että pitäisikö tytön tavarat ja vaatteet myydä eteenpäin, mutta ainakaan vielä en ole raaskinut.

Kiva Pikkuviikinki jos viitsit päivitellä listaa. Mietin myös ilmoittautumista, mutta intoa ei ehkä kuitenkaan löydä tarpeeksi - taidosta puhumattakaan. :whistle: Lupaavilta oireet kuulostavat, nautinnollisia juoksulenkkejä jatkossakin! ;)

Vomppis tsemppiä ja toivottavasti kauniit ilmat nostaisivat mielialaa. Kissendaalille toivon vaaleanpunaista - siihen tikkuun tietenkin.

Hoitoihin ja hormoneihin + niiden vaikutuksesta oireisiin en osaa sanoa mitään. Tsemppiä! Jensarilla vaikuttikin tilanne ja fiilis näin ummikon silmin hyvältä.

Toivotaan kaikille tasapuolisesti onnea ja menestystä! :flower:

Omaa napaa: iloitseminen kera koiravauvan jatkuu. Täälläkö joku kysyi aiemmin rodusta? Haukku on sekarotuinen kiinanharjakoiran ja kääpiöpinserin sekoitus, enemmän kiinanharjakoiraa. Saa nähdä, millainen hassun näköinen otus koirasta tulee. :) Tytöstä on kuoriutunut kunnom vilperi, jossa on myös paljon prinsessamaisia, drama queen -piirteitä.

Minä onnistuin tikuttamaan tänään elämäni ensimmäisen ovisplussan Pregcheckin ovistestiliuskilla! Kp 23, ja viivat olivat samanvahvuiset. Mietinkin, et pitäisikö tikuttelua jatkaa ja seurata, vahvistuvatko viivat, vai luottaa nyt tähän tulokseen?

Ovisplussasta johtuen Epätoivon ja Turhien Toiveiden Mörkö nosti jälleen päätään: jospa ovisplussa näyttikin raskauden? (en usko tähän kyllä itsekään...)

Vauva haaveissa vahvasti ja ennen juhannusta ollut laiskanlainen yritys on muuttunut hitusen aktiivisemmaksi. Kohta tulee vieraita, joten siihen yritys jääkin. Mutta jos tikutettu ovisplussa pitää paikkaansa, ei taukoilu haittaa, kun kriittiset päivät on yritetty.

Fiilikset ovat silti vähän ristiriitaiset. Nyt olisi ihan fiksua jättää yritys tauolle pariksi kuukaudeksi, että saa esim. hampaiden hoidon kuntoon (viisaudenhammas poistetaan syyskuun alussa). MUTTA, niinkuin me kaikki tiedetään, on kuumeessa järki kaukana. Ehkäpä tällä ajattelulla yritän pehmentää taas tulossa olevia pettymyksiä, kun yritän ajatella, että nega on kuitenkin tällä hetkellä tosi hyvä vaihtoehto.

14 kuukautista tyttöäni katsellessa tänään mietin myös, että jos olisin tullut heti raskaaksi, kun sitä aloin toivoa tytön ollessa 6 kuukautta, olisi vauva jo melkeinpä tuloillaan, ja voi hyvä ihme, jos tässä "sopassa" olisi vielä vastasyntynyt vauvakin tai iso raskausmaha tiellä. : / Ihmisen psyyke on kyllä jännä, ainakin minulla, kun sitä alkaa selvästi keksiä näitä hyviä puolia ei-raskautumiselle ja huonoja puolia raskaaksi tulemiselle.

*Huoh*
 
Tältä suunnalta ei mitään uutta. Haluja on ollut paljon, joten peitot heiluivat pitkän viikonlopun aikana ahkerasti. :D Aavistelen oviksen ollleen tai olevan ihan lähellä. Kivutkin sellaiseen viittaavat, mutta en ole päässyt testeillä tarkistamaan. Täällä kun ei Pregcheck ovisliuskoja myydä ja haluaisin juuri niitä. Ehkä on toisaalta ihan hyvä, että en pääse tätä kiertoa stressaamaan. Luget voisin ottaa loppukiertoon, jos oviksen bongaisin, mutta luomustikin on ihan hyvä. Kiertopäivistä en ole kartalla ja se onkin ihan hyvä. Olen nyt keskittynyt pihahommiin, joten toivottavasti keho saa tarvitsemaansa hoitotauosta ja viherterapiasta. Vyöhyketerapiaan en vielä pääse, mutta olen päättänyt kesän aikana ainakin yhdessä hoidossa käydä.

Onnittelut :flower: plussanneille ja :hug: voimia tarvitseville! Koitan jossain vaiheessa kommentoidakin, mutta nyt täytyy taas palailla pihahommien pariin. Plussatuulta! :wave:
 
Heippa! =)

Noista vauvan vaatteista ja tarvikkeista... Me ollaan myyty oikeastaan kaikki pois vaunuja myöten. Jotain on jääny, mitkä ei menny kirpparilla kaupaksi (lähinnä äitiyspakkauksen vaatteita). Aateltiin sillai, että ostetaan sitten uudet vaunut ja vaatteet, jos me vielä vauva saadaan. Lisäksi mies ei ollut sillon vielä varma haluaako toista lasta, niin ei sit viittiny senkään takia säästellä, jos vaikka oltais päädytty siihen ratkaisuun ettei enää yritetä toista.

Mulla on jotenkin ollu alusta alkaen tosi heikko usko toisen lapsen saamiseen. Johtuu varmaan siitä, että esikoistakin tehtiin puolitoista vuotta ja nyt on ikää muutama vuosi lisää : / Mua pelottaa, että ikä tulee vastaan... Täytän kesän lopulla 33 ja luulen näiden mun vuotohäiriöidenkin johtuvan jotenkin iästä. Ei mulla ole koskaan aikaisemmin sellasia ollut ja hormonaalista ehkäisyäkään en ole käyttänyt viiteen vuoteen (mulla oli kuparikierukka esikoisen jälkeen). Että ei voi vuotohäiriöt johtua mistään pillereistäkään... MUTTA en mä silti toivoa ole vielä menettänyt :rolleyes: Jospa vielä kuitenkin joku päivä tapahtuisi pieni ihme... :heart:

kissendaal: Noi Pregcheckin r-testit on mun mielestä aika herkkiä, vaikka eivät herkkiä testejä olekaan. Mulla ne on näyttäny dpo 12 haamuplussaa (ilman mitään tihrustamista). Näkyipä tuolla plussatestipinossa joku saaneen sillä selvän haamun jo dpo 10 :O Plussatuulia!!! =)

PIKKUVIIKINKI: Tosi hienoa jos viitsit ryhtyä päivittäjäksi! =) Kiitos!!! :flower: Joku varmasti voisi neuvoa miten homma tapahtuu..? Itse olen niin käsi näiden tietokoneiden kanssa, että minulla ei ole aavistustakaan miten homma tapahtuu :ashamed:

Tyllerömamma: Jos käytät ekaa kertaa Pregcheckin ovistikkuja, niin voisi olla ihan fiksua jatkaa tikuttamista sen aikaa, että viivat lähtee haalenemaan. Tietäisit sitten, että miten nuo liuskat sinulla toimii... Mulla Pregcheckiin tulee ovisplussan ollessa kyseessä jopa kontrollia vahvempi viiva. Ja vasta silloin digikin on näyttänyt plussaa (tarkistan siis aina digillä kun liuska näyttää mielestäni plussalta tai melkein plussalta).

Tässä tämän kierron ovisplussani:
Aijaa.com - 8250405.jpg
 
Täällä otettu eteenpäin yksi askel. Kävin tänään uusimassa reseptejä lääkärissä ja samalla kysäisin lapsettomuushoidoista. Sain saman tien ajan ensimmäiselle käynnille, joka on 15.7. En olisi ikinä uskonut, että homma lähtee liikkeelle näin nopeasti. No tuo käynti on vasta arviointikäynti ja siitä sitten antanevat lähetteen lapsettomuuspolille. Saadaan ainakin nyt sitten viimein tietää miehen siittiötilanne, hänellähän on ollut syöpä, jonka jälkeen siittiöitä ei ole tutkittu... joten jännityksellä odotamme.

Oireita ei ole mihinkään suuntaan. Menkat eivät onneksi alkaneet, vaikka sitä eilen pelkäsin. Vielä viikko on siis tätä kiertoa jäljellä. Hetkeäkään en raskauteen usko. Pikkuviikingillä taas oireet kuulostavat lupaavilta :D
 
täällä tänään dpo 13 ja testasin ihan tyylipuhtaan negan. ei auttanut tihrustaa :(
ei kait siinä auta kuin lähteä kohti uutta kiertoa, toivottavasti menkat alkaa huomenna.

onnea pikkuviikinki! :) toivottavasti viiva vahvistuu!
 
PIKKUVIIKINKI: Voi kun ihanaa! :heart: Toivottavasti viiva vahvistuu! =)

kissendaal: Pahoittelut negasta :hug:

Jensar: Tsemppiä huomiseen! Eikös se punktio huomenna ollut..? Täällä jännätään kovasti! =) Toivottavasti kaikki menee parhaalla mahdollisella tavalla :heart:
 
Onnea Pikkuviikingille!! Hyvältä näyttää toistaiseksi ainakin vielä...:p

Amalia Armaalle tsempitykset loppukiertoon ja jos ei tärppiä kuulu niin lykkyä hoidon etenemiseen jos siihen tarvetta on!!:hug:

kissendaalille negapahoittelut!:hug:

ON: Eilen pistetty pregnyl ja mulla ainakin kipeytyi rinnat siitä ja tuli huono olo:confused: Ei ollu tuoteselosteessa tuollaisesta mitään mainintaa, kaipa se kuuluu sitten asiaan...Huomenna tosiaan 9.50 on punktio ja alkaa olo olemaan jo niin aristava että sais tulla huominen nopeesti. Jännittääkin jo aika paljon miten kaikki menee. Ainakin lähtökohdat pitäis olla kunnossa joten mitään turhaa pelättävää ei ole. Tuun sitte kertomaan miten meni!:wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Maira
Oikeen pajon onnea plussanneille :heart:
ja pahoittelut negasta ja tädistä :hug:

Barbamama: älä vielä heitä toivoa pois...kyl se sielt viel plussax muuttuu :hug: kuinka mones kierros sulla on clomien kaa?? ja meettekö viel inssiin yms??? sullahan on ennestään lapsi(a)?? onnistuko sillo ihan helposti??(olet varmaan kirjoittanu tänne aikaisemmin asiasta, mut ajattelin kysellä..)

On: ovisaika käsillä...mutten oo jaksanu tikutella : / eile jomotteli hiukkase.. ja peittoi heiluteltu :LOL: saas nähä miten käy...
Tiituliini kp14/28-30 yk 30??
 

Yhteistyössä