+++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

Tänne ei ihmeempiä, pari piikkiä tuikattu vatsanahkaan ja vähän tuntuu painetta munasarjoissa. Tuntuu helpottavalta kun ei tarvitse pitkiin aikoihin miettiä limoja tai muita tuntemuksia vaan tuikata vaan piikkiä ihon alle ja ne toivon mukaan tekee tehtävänsä. Tosiaan ens tiistaina aamusta mennään sitte katsastamaan tilannetta ja alotetaan kait sitte se jarrupiikkikin jottei ovis tuu ennen aikojaan. Tosin eihän mulla tule ovis omassakaan kierrossa kun vasta kp20 paremmalla puolella. Mulla on todella runsaat ja kivuliaat menkat taas vaihteeksi:mad: Mennyt koko viikonloppu ihan paikallaan ja/tai maatessa vaan...:kieh:

Tsemppiä piinailijoille, toivottavasti tulis vielä plussaa kesäkuulle++++:whistle:
 
Hui miten rajut menkat Jensarilla on. :| Kovasti onnea kuitenkin hoitoon!!!!

Minulla nyt sitten se aamulämpö oli taas se minulle aika normi 37,2, eli tuskin ainakaan raskaudesta kertoo. Olen jotenkin hyvin pessimistinen raskauden mahdollisuudesta, ja varmaan lähinnä siksi, että en sitten pettyisi niin kovasti. Mutta petyn tietysti kuitenkin... Menkkamaisia jomotuksia ollut nyt jo monta päivää, mutta vain heti aamusta?! Viime keskiviikkona testasin yhden negan, enkä ole sen jälkeen testaillut. Yritän malttaa mieleni vähintäänkin menkkojen oletettuun alkamispäivään, eli n. 22 päivä voisi dipata, jos ei tätiä näy. Siihen asti aurinkoista kesän jatkoa kaikille teille, ja niitä plussatuulia!!!!
 
Pahoittelut tädin kohtaajille :hug:

tänne ei muuta ku kamalaa väsyä ja alavatsa kramppeja..joten tännekki saapuu juuri juhannuksex menkat :| jotenki en ole "surullinen" ku tää on vasta 1 yk ja toiseksi että töissä on alettu vihjailemaan vakinaistamista...voiku ne sais jo aikasex kysyä suoraan eikä vaan vihjailla (itellä ei rohkeus riitä suoraan kysymiseen :ashamed: ) on taas monta hommaa "tulessa" nyt enemmän toivon tuota työpaikkaa ku vauvaa..sit ku on vakkaripaikka ni tulkoon vaikka 10 lasta :p
 
Täällä kp 2 ja alkamassa yk 12.. Toivottavasti ei taas mene kaks viikkoa itkiessä ja kaks viikkoa toiveikkaana niinku viime kuussa :( Pitäis ens viikko vielä järjestellä veljen häitä ja kuunnella heidän vauvahöpötystään (morsian odottaa ensimmäistään) ja koska ollaan ens viikko lomalla ei-kotipaikkakunnalla niin tosi mukava pyöriä toisten nurkissa ja teeskennellä iloista tietäen ettei pääse oikein minnekään rauhassa itkemään jos (ja kun) paha olo tulee. Pelottaa jo valmiiksi.. :'(
 
Fiona: tiedän tunteen...ja täytyy vaan yrittää jaksaa, työntää omat ajatukset sivuun :hug: voimia ja jaksuja sulle... ja toivoa ettei monikaan kysele omista vauvatoiveista...se on aina niin ikävää yrittää selittää muille et sit jossai välis...
ja muillekin jaksuja tähän odottamiseen ja plussatuulia :whistle:
 
niin pahat pms-oireet, että huhhuh. :kieh: Toissapäivänä kp29/27-32 testipuikossa ilkkui nega, että en tiiä maksaako vaivan testata enää. Taitaa tulla kylmä suihku vaan niskaan ja juhannus-täti.

Muita piinailijoita taitaa vielä olla, parempaa onnea teille! :heart:
 
Tännekään ei kummempia. Valkovuotoa ollut paljon ja tänään aamupäivällä tuli nälkäisenä vähän paha olo. Eilen illalla posket (ja itse asiassa koko kroppa) hehkui kuumana. Kp 22 tänään, vielä olis viikko odotettava.
 
Fiona: :hug: Tuttuja tunteita täälläkin nuo... Ikävää, mutta ei sille voi mitään. Ne jotka eivät ole kokeneet samoja tunteita, eivät ymmärrä sitä (eikä aina kyllä nekään, jotka ovat joskus itse kärsineet vastaavasta).

Olen ollut vastaavassa tilanteessa tämän meidän yrityksen ajan. Olen katsellut vierestä erään läheisen ihmisen raskautta koko tämän meidän uuden yrityksen ajan ja nyt pitäisi kohdata heidän onnensa vauvan kanssa... Vaikeaa on... Vietettiin juuri viikonloppua yhdessä. Yritin niellä omat tunteeni ja tukea häntä raskauden viime metrien jännityksessä. Välillä suru omasta menetyksestä vain purkautui ulos enkä voinut sille yhtään mitään. Onneksi satuin olemaan hieman kauempana, etteivät toivottavasti huomanneet. Kyyneleet vain valuivat yhtäkkiä ulos ja alkoi ahdistaa onnellisen pariskunnan läsnäolo. Pyyhin kyyneleet ja menin vessaan, jotta sain olla hetken ihan yksin rauhassa ja koota itseni.

Kovasti voimia Sinulle! Vessa tai suihku aamulla voisi olla ainakin sellainen pelastava paikka missä voit päästää omat tunteet hetkeksi ulos ja jaksaa sitten taas "näytellä onnellista". Voisitko vaikka käydä kävelyllä tms. välillä niin pääsisit hetkeksi ulos yksin tuulettumaan? Jospa sovitte miehesi kanssa jonkin yhteisen juonen missä miehesi on mukana. Voisit sillä tavoin kummemmin asiaa selittelemättä "kertoa" miehellesi, että nyt on paha mieli ja haluat pois tilanteesta. Vaikka että olet aloittanut kuntokuurin ja haluat käydä yksin juoksemassa / kävelemässä tms?

Midia: Pakko kysyä, että miksi testasit niin kauhean aikaisin? Älä ota tätä millään pahalla. En sitä tarkoita. Itselle vaan se negan näkeminen on niin masentavaa, etten haluaisi testata ennen kuin täti on myöhässä. Ehkä siksi ihmettelen, että testasit jo viikkoa ennen tädin oletettua saapumista. Se testi kun näyttää melkoisella varmuudella negaa siinä vaiheessa vaikka raskaana olisitkin...

Viola: Peukutuksia! b=)d

Omaa napaa... Ovistesti näyttää edelleen negaa. Nyt alkaa iskeä pelko, että ovis olikin jo reilusti aikaisemmin tässä kierrossa ja meni jo ohi. Viime kierrossa sain tällä kierron päivällä plussan. Tässä kierrossa oli selvää kipuilua ja limailua jo melkein viikko sitten. Silloin en vaan vielä tajunnut testata ovista. Perjantaista asti olen testaillut ja negaa vain... Ei sillä muuten mitään väliä olisi (peittoja tietysti heilutellaan), mutta luget jäi nyt ottamatta, jos ovis meni jo... Pakko vaan jatkaa testailua ja katsoa miten käy. Ärsyttävää, kun tarvitsee noiden lääkkeiden vuoksi testailla ja hermoilla näistä. Muuten voitaisiin vaan heilutella peittoja sopivin välein ja antaa mennä omalla painollaan. :headwall:
 
Fiona,Barbamama35: Mä voin kanssa samaistua!!:hug: Mulla oma kaksoissisko viimesillään ja oon monet itkut itkenyt samasta syystä. Aina ei oikein edes osaa odottaa sitä purkausta, niin puun takaa se tulee. Oletan ettei sisareni ole tiennyt aina tai osannut edes ajatella miten pahaa tämä tekee. Eihän sitä oikein voi selittää millään koska onnellinen olen toki myös toisen puolesta jos heille onni suodaan ja toivon todella kaikkea hyvää. Ei vaan osaa tukea ja jos vähäistäkään narinaa saa kuunnella mistään, en osaa sanoa muuta kuin että olkaa onnellisia ja nauttikaa...Jostain pitäisi saada revittyä empatiaa myös näille onnellisille ja yrittää tukea heitä omissa murheissaan, jotka toki omaan korvaan kuulostavat pieniltä. Huoh. :'(
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa juhannusviikkoa kaikille!

Täällä on riittänyt kiirettä, sillä muuton jälkeen riittää puuhaa. Tavaroita on vieläkin laittamatta paikoilleen, koska pihahommat ovat vieneet aikaa. Alkaa onneksi olla hyvällä mallilla, joten juhannusta saadaan viettää rennosti puuhaillen. Nettikatkoskin oli ennakkotiedoista poiketen, kun oli jotain ongelmia asennuksen kanssa. En olisi kyllä ehtinytkään palstailemaan ja tauko on tehnyt ihan hyvää. Paljon vähemmän on tullut mietittyä oireiluja, kun en ole käynyt palstailemassa.

Ansku83 > Kiitos ihanasta pinosta! :flower:

iloksi > :hug: Sinulta toivoin lukevani ihania uutisia. Toivoa ei kai vielä kuitenkaan ole menetetty, joten toivotaan onnistumista kesätauon jälkeen. Keräilehän sinäkin voimia ja nauti kesästä. Jaksamista vaikeisiin hetkiin! :hug:

Barbamama35 > Mulla alkaa vuoto parin päivän sisällä Lugejen lopetuksesta. Molemmilla kerroilla olen jättänyt viimeisenä päivänä illalla laittamatta ja kahden yön päästä on sitten alkanut vuotaa. Ei onneksi tarvitse kauaa odotella.

Päädyttiin toisella hoitokierroksella sellaiseen ratkaisuun, että jatketaan kotikonstein hedelmöityksen osalta. Ei siis menty inseminaatioon ja päätös on tuntunut oikealta.

Clomikuurista menee mulla ovikseen aika kauan, sillä niillä ei ole toivottua vastetta. Lääkäri sanoi, että voin käyttää loput Clomit pois kesän aikana niin, että otan kaksi tablettia kp3-7 ja odottelen sitten kierron loppuun normaalisti. Lugeja saan halutessani käyttää, jos tunnistan oviksen. Viime kierrossa ovis taisi olla kp18 Pregnylillä aikaan saatuna. Syksyllä sitten kypsytelläänkin pelkillä pistoksilla.

Kopsaan loput kuulumiset toisesta pinosta. :D

OI2 johti haamuiluun, mutta testiviiva hiipui pois. Lopetin Luget ja uusi kierto pääsi alkamaan. Pari päivää meni itkiessä, mutta nyt koitan keskittyä kesään. Poli on lomalla, joten itsekin pyrin keräämään voimia syksyyn. Meneillään on siis nyt kp7/32-35, yk19 ja hoitotauko. Loput Clomit käytän jossakin kesän kierroista tupla-annoksella pois, mutta tämä kierto olkoon ihan täysin luomu. Lugeja jäi jäljelle kaappiin ja reseptiin, joten halutessani voin niitäkin käyttää Clomikierron lopulla. Saatan testailla sitten ovista tai sitten toimin vain fiiliksen mukaan. Katse on syksyssä, mutta ehkä tässä kesässäkin on hieman toivoa.

Pettymyksestä huolimatta kuuluu ihan hyvää. On mukavaa asua omassa kodissa ja nauttia sen tarjoamista ihanista asioista. Parisuhde voi hyvin ja tilanteesta ollaan puhuttu paljon. Nimivaihtoehdot on valmiina. :D Sen osalta on nyt viimein valmista, joten raskaus voisi alkaa. :whistle: Vyöhyketerapiaan olen suunnitellut varaavani ajan, mutta raha-asiat jarruttavat. Nyt kun lääkekuluja ei ole, toivon miehen heltyvän kustantajaksi. Hoito tekisi nyt muutenkin hyvää, sillä kehoni kaipaa rentoutumista. Hemmottelut ja elämästä nauttiminen on myös lääkärien määräys, joten pitäähän sitä koittaa parhaansa mukaan kaikin tavoin noudattaa. ;)

Tänne on tullut nyt sen verran paljon tekstiä, että en malta perehtyä kommentoidakseni. Koitan nyt päästä kärryille ja sitten jatkaa palstailua entiseen tapaan vaikka jatkossa en varmaankaan ihan entisellä aktiivisuudella koneen ääressä malta olla. On kyllä mukava palata tänne vaikka kierron vaihtuminen viivan vahvistumisen sijaan harmittaakin kovasti.

Plussatuulta!
 
hitto ku mä en ymmärrä oikeen tota kiertopäivälasku zydeemejä haluisin niin tuonne pinoon kans:) ku en tiä muuta ku et viime menkoista on (loppumispäivästä eli 8.6) on 12 pvä ja yritys kiertoja jos tämä kierto lasketaan jo mukaan niin 5. ja täytän 18v tasan viikon päästä:) eli pääsiskö tuolle listalle kans:D ja jos puuttu jotain nii kysykää:) ja Plussatuulia kaikille<3
 
Barbamama35 Saa toki kysyä. =) Olin menossa lääkäriin sinä päivänä, ja halusin lähinnä varmistaakin negan... Kun en ole ikinä ovista testannut (ensi kierrosta lähtee kyllä tilaus testeille menemään..) niin jos vaikka olisikin jo ollut. No, lopulta mahdollisella raskaudella ei olisi ollut väliä siinä toimenpiteessä, joten sinänsä turhaan testailin.

... mutta testasinpa eilenkin, ihan vähän tuon viestin laittamisen jälkeen! Sain vain päähäni, että mitäpä jos siellä olisikin plussa, että vähänkö olisi ihanaa... Joo, ei ollut, ja sitten tosiaan masensi koko illan! :headwall: Nyt ihan oikeasti odotan ainakin pari päivää, jos nyt mitään tarvetta testaamiseen edes on, kun tuntuu, että menkat tekevät kovasti jo tuloaan. :(

Voimia sinulle Fiona, en varmasti voi ymmärtää mitä koet, mutta luulen kuitenkin pystyväni sitä vähän kuvittelemaan.

Lähipiirissämme on aika paljonkin lapsettomuutta, ja ne koskettavat kovasti. Nyt eräs meille läheinen pari odottaa vauvaa kolmen vuoden yrityksen ja muutaman keskenmenon jälkeen. Olen mennyt ihan onnesta sekaisin heidän puolestaan... itku kyllä tuli, kun kuulin siitä. Eivät voi varmasti ikinä ymmärtää, kuinka onnellinen olen heidän puolestaan. Eikä tietysti tarvitsekaan, pääasia, että saavat vihdoin sen pitkään odotetun "palkinnon".

Tsemppiä edelleen kaikille piinailijoille! Meitähän taitaa olla aika paljonkin samaan aikaan jännäilemässä. :)
 
mimma] > Tervetuloa mukaan porukkaan! =) Kierto aletaan laskemaan ekasta vuotopäivästä. Jos alkaa tihkulla, niin sitten se eka runsaampi vuotopäivä on kp1. Ilmoittele siis se eka vuotopäivä, niin päivittäjä lisäilee seuraavaan päivitykseen. :)

Ansku83 > Minun päivityskiintiöni taitaa olla täynnä, joten laistan kunniasta. :D Toivottavasti tilallesi tai lomittajaksesi löytyy porukasta joku sellainen, joka ehtii suht säännöllisesti päivittelemään. Ei se kyllä ainakaan minua haittaa, jos ihan joka päivä ei listaa julkaista. Kerran viikossakin on näin kesän kiireissä paljon tyhjää parempi. :)

Midia > Tsemppiä! Toivottavasti se plussa pärähtää sulla testiin ihan pian! Toivoa on vielä hyvinkin. =)

Viola30 > Plussapuhuri ja vauvaliimaa!

*Fiona* > :hug: Voimia! Ei ole helppo tilanne tuollainen, mutta koita keskittyä mukaviin asioihin. Jos tunteet purkautuvat, niin sitten purkautuvat. Se on ihan luonnollista. Ei sinun tarvitse teeskennellä, jos tuntuu ettet siihen pysty. Ole vain rennosti oma itsesi. :hug:

Minnarun > Vauvapölyistä pupuiluintoa sitten sinne! Kumpa teitä purisi oikein äkäinen kiimakärpänen, niin saisitte iloa peittojen väliin ja epäonnen harmistus haalistuisi. :hug:

Onko kellään ollut tärinäkipua vuodon jo hiipuessa? Mulla tuntui kävely ja nopeat nousut, aivastelut yms pahalta kohdun alueella kp3. Seurailin sitten seuraavaan päivään ja helpottikin jo illalla. Haluja oli sen verran paljon, että tuli sitten peittojakin heiluteltua vaikka yleensä limakalvot ei siinä vaiheessa oikein vielä kestä. Sen jälkeen on sitten vielä parina päivänä tiputteli hieman ja alkoi muniksissa juilinnat. Onkohan ihan liian kaukaa haettua epäillä poikkeuksellisen varhaista ovista? Viime kierrossa kun lääkkeellisesti kypsyteltynä ja Pregnylillä avustettuna ovuloin vasta kp18. Himokkuus on jatkunut ja harmittaa vietävästi, sillä mies lähti taas aamulla töihin. :kieh: Loman alkuun on vielä kaksi tai kolme viikkoa.
 
Moi kaikille! :)
Täällä menossa dpo 4. ke-iltana tuli plussa ovistestiin ja oireet oli torstaina. harmi vaan, kun pystyttiin puuhailemaan vain tiistai-iltana. sikäli otollinen hetki tietty, kun oli 2vrk ennen ovista, mutta varmisteltuakin olis ollu hyvä saada. no, nyt jännitetään :) erityisen positiivista on se, että ovisoireet tuli ajallaan ja plussa testiin, eikä verta näyttäytynyt tippaakaan!

mies vaihtoi meille jo uuden isomman autonkin.. kuume sitä tietty vaivas muutenkin, mut perusteli kovasti sillä että vauvakin mahtuu sitten paremmin kyytiin. meillä oli jo ihan hyvän kokoinen farkku entuudestaankin :D

onnea kaikille yritykseen! ja oikein paljon tervetuloa uusille. mukava kuulla myös sinusta pitkästä aikaa, Macy Gray :) ovulaatio tuskin sinulla on noin aikaisin, olisiko tukilääkitysten oireita? jos ovulaatio olisi noin ajoissa, olisi munasolu liian raakile hedelmöittymään. johtofolli on yleensä valikoitunut jo kp 7-10, joten jospa siellä joku ottaa nyt etumatkaa muista? :D

eli minulle saa nyt merkata piinailijoiden listalle dpo 4. :)
 
Kiva kuulla MG:stä, hieno homma että muutto alkaa olemaan valmista ja pääsette nauttimaan kesästä ja lomailustakin muutaman viikon päästä!!:wave: Harmi ettei OI2 tuottanut toivottua tulosta mutta haamuilu kuulostaa lupaavalta! Kuinka kauan sulla menee pregnylistä että ei näy enää testissä, ootko tehnyt "koetta" sen suhteen?

Mulla ei oo ollut varsinaista tärinäkipua alkukierrossa mutta sellaista outoa olen havainnut että jomman kumman munasarjan puoleinen alavatsa on ihan äärettömän kipeä ja kipuilee reiteen asti. Tällaista ei ole ikinä ennen ollut ennen kuin pari kolme viimeistä kiertoa (tai kierron alkua). Aina se on mennyt ohi parissa päivässä, outoa:confused: En itse uskoisi ovikseen vielä reilusti ennen kp10 mutta ihmeitähän voi tapahtua!
 
MG Ihana kuulla susta! :heart: Meinas jo hätä iskee! Sua on kyselty jo mitäs nytin puolella saakka! :)

Muuten, muistattekos kun haaveilin talosta talvella?
Jätettiin tänään tarjous yhdestä.. :heart:
 
kissendaal > Tämä on nyt luomukierto, joten edellisen kierron lääkityksen kannustamaa kasvukipuilua tämä lienee tai sitten pco:n metkuja. Tuo ovis tuntuu itsestäni epätodennäköiseltä vaihtoehdolta siinäkin mielessä, että tuskin mitään follia on lähtenyt kasvuun edellisen kierron lopulla, kun raskausyritystäkin oli. Kaikki mahdolliset selitysvaihtoehdot silti pyörivät mielessä. Taitaa tuo kierron vaihtuminen vielä hämmentää, mutta eiköhän tämä tästä tasaannu. Kiitos kommentista! Toivotaan, että siellä on johtofolli muodostumassa. :D Plussatuulta piinailuun!

Jensar > Ekassa OI-kierrossa erehdyin testaamaan ovista Pregnylin pistoa seuraavana päivänä. :D Muuten en ole testaillut ennen dpo12, joten en tiedä missä vaiheessa se lakkaa näkymästä testissä. Etova olo kestää vain pari päivää, mutta varmaan se hieman kauemmin näkyy. Haamuilu tosiaan kuulostaa sikäli lupaavalta, että kotihedelmöitykselläkin voidaan onnistua. Täytyisi nyt vaan onnistua sen kiinnittymisenkin niin hyvin, että raskaus jatkuisi alkua pitemmälle. Toisaalta onhan niitä plussia tullut ilman lääkkeitäkin eli ongelmaa ei ilmeisesti olla onnistuttu hoitamaan riittävästi tai sitten on vain huonoa tuuria matkassa.

Maira > :D Sitäpä en ole huomannutkaan, kun vasta tänään pääsin palstalle. Ihana porukka olette kyllä, kun noin huolehditte! :kiss: Onnea talon ostoon! Toivottavasti tarjous menee läpi, jos se talo tuntui siltä oikealta! Pidän peukkuja. :)
 
MG Kiva kuulla susta, että kaikki on OK. Nyt vaan kesästä nauttimaan ja syksyllä sitten uudella innolla!

Fiona Noi on tosi ikäviä tilanteita. Hammasta purren ja jos ei auta, niin sitten vaikka vessaan itkemään. Silmätipolla saa punaisuuden pois. Tai sitten vaan palaa vessasta silmät punaisina. Mä en enää töissä välitä vaikka joku saattaakin sanoa, että näytän ihan itkeneeltä.

Viola30 Jännää, jännää! Odottelemme positiivista tulosta. :)

Barbamama35 Milloin aloit testata? Eikö sun tarvinut käydä ultrassa tässä kierrossa?

).( Nyt on KP12 ja kävin ultrassa. Yksi 16mm rakkula näkyi. Nyt sitten bongailen ovista ja torstaina inseminaatio, ellei sitä ennen ole positiivinen. Tuntuu hassulta, että ollaan jo nyt tässä tilanteessa hoitojen suhteen.

Viiden viikon sisään mahtuu viiden tutun LA. 2 on jo syntynyt ja kolmea vielä odotellaan. Monet aloittanut yrittämisen myöhemmin kuin minä ja nyt niillä on jo vauvat sylissä. Näin tämän ajan kulumisen tajuaa. Ja se on jotenkin niin konkreettista, että mä en ole raskaana.
 
mg: Ihana kuulla Sinusta pitkästä aikaa! =) Pahoitteluni toisen hoitokierroksen ikävästä päätöksestä. Hyvä, että teillä on muita positiivisia asioita elämässänne tällä hetkellä. Se auttaa varmasti taas jatkamaan eteenpäin.

Bla-bla: Hienoja uutisia! Toivottavasti inseminaatio tuottaa tulosta! b=)d Tsemppiä Sinullekin noihin ikäviin kateuden tunteisiin. Samaistun täysin tuohon ajatukseen. Ei tämän projektin kestoa muuten oikein ajattele, mutta tuo konkreettinen toisten raskauksien seuraaminen tuo sen väkisinkin mieleen. Kumpa teillä nyt tärppäisi, niin voisit iloita täysillä ystäviesi puolesta!

Tässä kierrossa lääkäri vapautti tosiaan siitä ultrasta. Toisaalta olisi ollut rauhoittavaa nähdä tilanne, mutta toisaalta säästettiin näin rahaa. Yleensä olen saanut ovisplussan kp 10-12 ilman lääkehoitoja. Ensimmäisessä clomi kierrossa ovisplussa tuli kp 14. Tällä kertaa oli siis ihan ovismainen olo jo kp 8-9 ja aloitin testaamisen kp 11. Nyt on kp 14 eikä plussaa ole vielä tullut. Laskin vain, että tikut juuri riittävät, jos plussa tulee huomenna. Nyt harmittaa, etten aloittanut testaamista aiemmin. :headwall: Eikai tässä auta kuin jatkaa testaamista ja soittaa klinikalle, jos plussaa ei näy.

Voiko luget aloittaa vaikka ei ole varma onko ovis jo mennyt? Entä onko niistä hyötyä, jos ne aloittaa reilusti myöhemmin kuin piti?
 
Barbamama35[/B Mulla oli viime kierrossa pelkät luget, kun clomit ei ehtinyt mukaan alkukierrossa. Tuskin niistä mitään haittaa ainakaan on.

Entäs jos sulla onkin ovis vaan myöhässä? Mulla alkoi nyt ovisoireet ja limat selvästi aikaisemmin kuin normaalisti, siis oireet, mutta ovis tulee kai vasta KP16? Tai nyt jos se ei tule ke mennessä, niin pistän irrotuspiikin. Tarkoitan siis vaan, että mulla alkoi oireet tosi aikaisin, kun normaalisti vasta ihan silloin, kun ovis on ollut käsillä. Voisko se olla clomien "ansiota"?

Mä niiiiiiiiiin toivon, että tulisin nyt raskaaksi. Samaa toivon teille kaikille muillekin!
 
moikka..täällä jännäillään kuikas käy 29/30-31 olis menossa :) tuossa joko pe tai la.testailen jos mitään ei ole kuulunu..olis meinaan tarkoitus mennä juhannusjuhliin :)

maira Onnea talon ostoon..itsekkin etimme omakotitaloa mutta unelmaa ei vielä vastaan ole tullut..toivottavasti saatte talon =)
 
Tsemppiä piinailijoille!!! :p

Mä täältä huhuilen väliaikatietoja: Annosta nostettiin hieman tämänpäiväisen kontrollin perusteella. Toisella puolella oli mukavasti n.12 follia kasvaneena ja toisella puolella oli vaan kaksi. Pieniä oli lisäksi molemmilla puolilla, lääkäri arveli että osa niistä voi kasvaa mukaan tai sitten ei. Hyvä tilanne oli kuulemma kuitenkin ja ei ainakaan mitään liikastimulaatiota ollut tapahtunut 4:n pistoksen perusteella, siksi varmaan annostakin uskalsi nostaa. Huomenna alkaa jarrupiikit, oon jo valjastanut miehen sen pistämiseen koska se neula kuulemma on aika tylsä. Eli ei muuta kun odotellaan ja ihmetellään, seuraava kontrolli tostaina. Silloin kuulemma päätetään jo lopusta ja jos ei vielä silloin uskalla sanoa niin varaudutaan sitten vielä kolmanteen kontrolliin juhannuksen jälkeen. Hieman on paineen tuntua munasarjoissa ja illalla se yltyy yleensä säryksi myös selän puolelle. Toivottavasti särky pysyisi aisoissa:rolleyes:
 
Heips Barbamama35
kun sä sait clomit ja luget ni onko sulla ennen niitä ollu just ennen menkkoja tiputteluvuotoja yms.???? ku mulla on vaan clomit päiville 3-7 ja 1 tbl...toista kierrosta syön niit..eka kierrost tuli dpo 16 ja dpo 14 mulla alko tiputtelulla..taas...ennen clomeja mulla tuli tiputtelu päivä 1-3 päivää ennen menkkoi....ajattelin ku tääl on moni kirjoittanu siit et on saanu luget ku on tiputtelua ennen menkkoi. kysyin lekurilt ja ei antanu mulle niit :| tais tulla sekava selitys ku äkkiä yritän kirjoittaa :LOL: on taasen kiiruine (loma)päivä..
 

Yhteistyössä