Ihanaa kun teillä jo ultria takana ja sukupuoliakin selvinnyt! :heart: Itsellä vielä rakenneultraan HURJAN pitkä aika, 20.helmikuuta vasta! Kovasti poikaolo on, mutta enpä sitten tiedä... Pojalle olis toiset nimet tiedossa, etunimi ei. Tytölle taas kaikki nimet, ainakin tällä hetkellä!
Kolmea nimeä ollaan ajateltu molemmille...
Voi hurja, kun uskallette
matkustaa vielä aika lopussa...
Ite en uskalla, kun tulee se 23 viikkoa täyteen! Sehän on hoitoraja Suomessa, sitä ennen keskenmeno. Jossain muissa maissa on korkeampi... Ei mulla mitään viitteitä siitä ole, että tulis ennen aikaisesti mutta jotenkin en vaan uskalla... : / Niin kauan tätä raskautta odotettu!
Ehkä sit joskus, jos suodaan, niin toisessa raskaudessa uskallan! Muuten ollaan kyllä kovia matkustelemaan ja ollaan ajateltu et ens keväänä jo vois vauvan kans lähtee... Riipppuu tietenkin siitä millanen vauva!
Siskontytöllä oli tässä
parvoepäily!
Niin munhan piti sitten käydä maanantain verikokeissa, en vielä ainakaan kauheesti osaa sitä stressata. Nyt sit odotellaan tuloksia... Äiti kyllä muisteli, että olisin voinu lapsena sairastaa!
Äititysloma mulla alkaa kelan sivujen mukaan 27.5. Mutta ajattelin siinä vähän pitää lomaa ennen, jos toukokuun alussa jäis pois!
Muuten tämä kevät varmaan menee aika kivasti, kun helmikuussa ja maaliskuussa myös 5 päivää lomaa!
Raskauden takia ei ole vielä onneksi tarvinnut töistä olla pois...
Liikkeitä tuntuu melkeen päivittäin, vielä aika pieniä hipaisuja... Mutta olen jo aika varma, että niitä ne on! :heart: Kun toistuvat niin samanlaisina! Täällä tulee enimmäkseen oikealle tai alamahalle!
Juliet & Pirpana 16+0 POKS!