Maikkii Mulla kans ensimmäinen tulossa, joten kaikki ihan uutta myös ne liikkeiden tuntemiset!
Tunsin eka kerran jo loppiaisvloppuna sellaista pientä silittelyä oikealla puolella mahaa... Silloin katottiin leffaa ja makoilin rauhassa sohvalla kyljellään. Tuntui kuin joku olisi silitellyt mahansisäpuolelta nahkaa...
Silloin ajattelin, että onkohan tämä nyt sitä, kun olin kuitenkin vasta muistaakseni 14+4 viikot!
Mutta on nyt parin viikon ajan toistunut samanlaisena ja nyt pikku hiljaa muuttunut vähän niinkuin elohiireksi mahalla! :heart: Mulla tosiaan takaseinä istukka, niin sen takia varmaan tunsin niin aikasin... Alussa minä aina tunsin rauhassa ollessa ja usein varsinkin nukkumaan mennessä! Joskus ihan tarkoituksella vähän painelin mahaa, että tulevatko silloin ja sieltähän ne tuli!
Pikkuinen vissiin heräs mun tökkimiseen! :heart: Nykyään saatan tuntea jo liikkeellä ollessa, kun tiedän mitä odottaa mutta ei ne musta vielä ihan selkeitä ole... Pari isompaa muljahdusta olen nyt parina päivänä tuntenut! Että jospa ne sieltä on vahvitumassa ihan kunnon potkuiksi!
Sitten
neuvolaterveisiä! Tänään oli tosiaan aamulla neuvola ja kaikki oikeen hyvin... Syke löytyi heti ja oli 140-150! :heart: Kovasti siellä pikkuinen meni karkuun anturia ja potki siihen minkä kerkes... Sain nyt sitten varmuuden, että mun "elohiiri" on vauvanpotkuja! :heart: Verenpaine oli tosi hyvä ja hemoglobiini ei ollut laskenut yhtään, oli 143! Toivottavasti pysyykin hyvänä koko raskauden... Painoa oli tullut 700g edellisestä kerrasta, johon olen tyytyväinen. Nyt on tullut siis yhteensä 2,5kg! Kohtu ei ihan vielä ollut navan kohdalla, mutta kasvanut oli hyvin. Nyt sitten pitää nelisen viikkoa odotella rakenneultraa, seuraava neuvola onkin vasta ultran jälkeen...
Juliet & Pirpana 16+2