rockstone myös meidän kaveri pariskunnalle annettiin selkeä poikalupaus, mutta tulikin sit yllätys synnärillä
mut eihän noista voi koskaan tietää...varmaa aika harvinaista kuitee. Ja tuntuu, et jos tyttöä luvataan, ni vois kuvitella et harvemmin sinne se pippeli jostain ilmestyy, mut poikalupauksia voidaan tehdä, kun tytöillä voi häpyhuulet ja klitoris olla sen verran turvonneet, että pippeliks luullaan, vai? mitä muut ootte kuulleet?
Itsekin yritetään vähän unisex väreillä mennä
mut silti kiva tietää kumpi tulee, jos sattuu näkymään
Onnellinen minulle kerrottiin niin hyviä kokemuksia vakuutuksesta, että sen takia otin. Könttä summan maksoi 113 otti sen missä vaiheessa raskautta tahansa, mut tietty kannattaa ottaa mahd pian jos ottaa, ettei kerke tulla mitään oireita, jotka vois estää vakuutuksen saannin. Minulle siis perusteltiin siten, että jos vauva on vaikka maitoproteiini allerginen synnyttyään, niin joutuu hakemaan apteekista sairaan kallista jauhetta/juomaa minkä joutuu itse maksamaan ilman vakuutusta..monta tonnia voi siihen upota helposti! Ja sit jos synnyttyä huomataa joku pieni "vika" tai sairaus lapsessa, niin sitten sitä ei enään saa lapsivakuutukseen, koska se sairaus on ollut jo olemassa vakuutusta hakiessa. :/ Et mun mielestä yks satanen ei ollut paha hinta näitä juttua ajatellen
saati sitten mitä kaikkea muuta vielä voi näiden esimerkkien ulkopuoleltakin löytyä ja tulla...
Äitiysloma alkaa vappuna
mulla on tässä vielä 14 viikkoa putkee työharjoittelua (mm. synnyttäneiden vuodeosastolla, äitiyspolilla ja synnärillä), jonka jälkeen alkaa MAMMALOMA
kunhan vaan tän pyristyksen vielä jaksais mahan kanssa!! Ei malta odottaa, et koko kesä vapaata vauvan kanssa :heart: täydellistä :heart:
BF & tähtönen 17+2
Lisäys: pissaleikkejä leikitty, eli soodatesti tehty täällä myös
mulla kyllä sihis ja kupli, mutta sillee pienesti...et kuinkas isoja suhinoita ja kuplintaa pojan kanssa olis odotettavissa??