Tervetuloa uudet!
Meillä tyttö 2v 1kk.
Ultra mullakin vasta 13.2. PAITSI jos saan naapurikaupunkiin neuvolan lähetteellä aikasemmin ajan.
En haluais täällä kaupungissa mennä enää ultraan, kun synnytän kuitenkin tuolla naapurikaupungissa. Onneksi sinne on vain puolen tunnin ajomatka.
Täällä myös oikein ihania kunnon potkuja alkanut tuntumaan päivittäin viime viikosta alkaen. :heart:
Mulla oli tosi huono päivä eilen. Koko päivän olin jotenkin maassa ja tyttökin kiukutteli ja testasi rajojaan koko illan. Yleensä on niin kiltti.
Ei normaalisti paikallansa pysy sekuntia kauempaa ja on kova höpöttämään ja hääräämään :heart: Nyt sit otti ja pisti sellasen lelukolikon suuhunsa ja juoksi karkuun. Ukolle sanoin että kato nyt laitto kolikon suuhun, ei mitään reaktiota. Sitten menin ottaan sen pois ja kun tyttö sen anto ihan nätisti pois suustaan niin sitten minä säikähdyksestä kiljasin vähän liian kovaa et "anna olla viimenen kerta" :ashamed:
Isäntä sanoi et ei tarvi noin huutaa, ei se mitään hyödytä... mut kun mä säikähdin ja tuntuu et kaikki saan yksinään "hoitaa". Sit lähdinkin alakertaan itkemään. Tuli kyllä tytön vuoksi niin paha mieli. :'( Miten mä saisin hillittyä itseäni? Huusin myös rumasti ruokapöydässä kun tyttö purskautti maidot tahallaan ulos. Voi että se on ärsyttävää. Ja voi että mua ottaa päästä ja ahistaa kun oon tällanen. Ei oikein tällä hetkellä huvita mikään. Kova hinku töistä kotia leikkimään
neidin kanssa mut sit kun oon siellä leikkimässä niin ei taho jaksaa, haluaisin vaan maata sohvalla ja halia tyttöä. Mut kun ei rassukka tajua et äiti ei jaksa :stick:
Onneksi se kuitenkin odottaa kovasti vauvaa ja selittää joka päivä että "Iia" ottaa vauvan syliin ja halii." "Iia" ottaa vauvan syliin, antaa tutin, näyttää söpöä(lelukoira)"
Isäntä ei hirveesti oo mukana tässä odotuksessa, ainakin musta tuntuu siltä. Voipi olla että ollut sekin aika kovilla mun hormoonihöyryjen vuoksi.
Ollaan kovia reissaan ja Täällä hirvee matkakuume!!!!
MUTTA, päästäis matkalle vasta huhtikuun lopussa ja sillon on jo yli 30rv... en tiiä uskallanko ja jaksanko lähtee etelään enää siinä vaiheessa? Ja sitten on monta muutakin mutkaa matkassa. Missä on oikeesti tarpeeksi lämmin silloin?
Kyproksella? (liian kylmä merivesi, ja rannalla pitäs enimmäkseen olla ton ikiliikkuja kanssa, kun jos kaatuu juostessa, kävellä kun ei osaa, niin ei oo pää auki)
Thaimaahan liian pitkä lentomatka
Egyptiin en halua mennä saamaan mahatautia siinä vaiheessa
Kanarian saaret... ööh ei nappais yhtään.
Kreikassa ja espanjassakin liian kylmä sillon vielä
Turkki?
Kertokaa te matkailijat, onko vinkkejä?
Tällasta tällä kertaa
Mukavaa viikkoa