Tänne on tullut taas hirveesti tekstiä ja minä en ole kerinnyt kirjoittelemaan...
En muista olenko jo maininnut, että teen kolmivuorotyötä ja nyt tämä viikko ollut yövuoroja... Jopa neljä sellaista, huh huh!!!
Kyllä alkaa olla nuo yövuorot tosi rankkoja, mutta en silloin vielä kun näitä listoja tehtiin kehdannut töissä sanoa, kun olin niin alussa. :| Lopetin yöt eilen aamulla ja menin ajoissa nukkumaan, kun ihan puhki... No klo 03 heräsin, että hirveä vessahätä ja sen jälkeen ei uni sitten tullutkaan. :kieh: Tunnin pyörin sängyssä ja sen jälkeen oli pakko nousta, kun tuli kauhee nälkä!
Rytmit näköjään ihan sekaisin... Nyt ajattelin seuraavassa aamuvuorossa kertoo pomolle raskaudesta ja toivoa jos voisin jo vähän vähentää öitä! En nyt muista viikko rajaa, mutta meillä tiettyjen viikkojen jälkeen ei enään tarvii tehdä ollenkaan...
Mutta on mulla ihaniakin asioita!
Tässä viikon päivät olen jo tuntenut pientä silittelyä alamahalla! :heart: Ensin ajattelin, että onko tämä nyt sitä... Voiko olla, näin aikaisin!!!
Mutta nyt toistunut monena päivänä samanlaisena, niin ei kai se ilma voi aina samallalailla kiertää...
Ja torstaiaamuna nukkumaan mennessä tunnustelin mahaa ja muljahti pari kertaa ihan kunnolla, ihanaa! :heart: Jospa ne tässä vielä voimistuisi ja tulisi varmuus asiasta! Mutta olen kyllä yllättynyt, että näin aikaisin huomasin, kun kuitenkin esikoinen tulossa!
Äitiyspakkauksesta me ollaan ottamassa ihan vaan sen vuoksi, että tosiaan esikko tulossa. Siellä varmasti meille kaikkea höydyllistä ja ihanaa päästä hypistelemään! :heart: Olen kyllä vähän lipsunut noissa muissakin hankinnoissa, kun olen aika paljon mennyt ostelemaan vaatteita... Nyt on pakko hillitä sinne rakenneultraan asti!
Onneksi en nyt isompia ole vielä hankkinut... Tosin uusi sohvakalusto ja tv-taso ostettiin, oli muka nyt mun pakko saada!
Mikä lie pesänrakennusvietti!
Rakenneultraan vielä aikaa yli kuukausi, mutta onneksi neuvola jo ensi viikolla...
Juliet & Pirpana 15+4