Tervetuloa
Pe tänne kesäkuisiin!
Äitiyspakkausta ei oteta, koska esikoisen tavarat vuodelta 2011 on tallessa ja esim. toppapuku jäi silloin kokonaan käyttämättä, mutta nyt tulee tälle olemaan ensi talvena sopiva.
Meillä on
Manduca ja mun mielestä se on kyllä hyvä. Saa kannettua mahan puolella, selässä ja kyljellä ja menee vastasyntyneestä taaperoon. Meidän neiti ei siinä kauheesti viihtynyt, kun alkoi jo 9 kk käveleen itse, eikä oo koskaan vaunuissa/rattaissakaan viihtynyt, mutta uuden tulokkaan kanssa voi olla eri juttu.
Kiloja on tullut jo 6-7, mutta en ota stressiä, kun lähtö-BMI oli 19 ja ekastakin kilot karisivat itekseen. Nyt, kun
pahoinvointi on vihdoin loppunut, olen saanut itseni raahattua ryhmäliikuntaan. Eilenkin olin vesijumpassa ja tosi hyvä olo tulee kyllä liikunnan jälkeen.
Väsymys ei vaan silti meinaa ottaa hellittääkseen. Tähän asiaan ei yhtään auta, että esikoisella alkoi ihan järkyttävä
uhma ja tuntuu, että joka päivä on yhtä taistelua. No, parempi että se alkoi nyt eikä samaan aikaan kun vauva syntyy. Ehtii vähän ehkä pahin laantumaan tai ainakin itse oppii suhtautumaan toisen raivoon ja kiukutteluun.
Liikkeitä tuntuu joka päivä. Ihania pikku muljahduksia :heart: Viisi yötä enää
rakenneultraan! En millään malttais oottaa!
rockstone & mini 19+0 ****poksista poks poks****
muoks* niin ja mulla on ihan järkyttävä
vaunukuume Emmaljunga city cross olisi tällä hetkellä ykkösvaihtoehto, kun vaan löytäis hyväkuntoiset käytetyt (ja oikean väriset
) jostain...