MiiJane79 Tosi kurjaa, kun teillä sellanen pöpö sieltä löytyi...
Mulla pitäis olla helpottanut pissatulehduksen oireet, mutta vieläkin välillä sattuu pissaaminen! Tosi kurjaa! :'( Maanantaina vien näytteen, että saapa nähdä, onko poistunut...
Tuisku83 Mulla eka lapsi, niin vähän uutta kaikki... Mutta olen ymmärtänyt, että sellainen 8-12kg painonnousu on ihan ok raskauden aikana... 7kg kuullostaa aika vähältä! Itselläkin tuota lähtöpainoa on ennestään, kun BMI 31!
Pyrin siis siihen ettei ihan mahdottomia nouse, mutta väkisinkinhän sen täytyy vähän nousta kohdusta, lapsivedestä, istukasta ja itse vauvasta!
Tietenkin sellaiset, jolla BMI alhainen ennen raskautta ovat ihan eri asia ja heillä on suotavaakin suurempi painonnousu, että on sitten niitä rasvavarastoja mistä imettää...
Mutta mulla niitä rasvavarastoja on jo ennestään sen verran, että olisin oikeen tyytyväinen, jos nousisi vain sen 10kg!
Mutta en nyt ihan kauheeta stressiä siitä vedä, yritän vain etten herkuttele kauheesti ja käynhän minä joka päivä koirien kanssa lenkilläkin... Nyt onneksi noussut vasta 1-2kg, riippuu päivästä!
Sais kyllä pysyä muutaman viikon siinä...
Rokotuksesta mä saisin töistä ilmaiseksi vaikken olisikaan raskaana, mutta tänä vuonna en ottanut...
Vaikka parina vuonna olen ottanut! Jotenkin en nyt halunnut! Toivotaan ettei tule nyt sitten influenssaa, vaika vähän minä onneksi muutenkin flunssia sairastelen...
Juliet & Pirpana 14+3