Hei taas, yllättävän pian, kun eilen vasta viestitin.
Minä en nyt josain syystä saa noita yläpuolella näkyviä asetuksia, kuten esim alleviivaukset yms korostukset käyttööni. Ihan eri tavalla ovat äkyneet ennen, en ymmärrä, mitä kautta ketjuun pitäisi oikeaoppisesti vastata,kertokaa te viisaammat. Pitänee vaan "huutaa" isoilla kirjaimilla, mikäli haluan jotakin tärkeää kertoa.
Eli siis ensin LINDACANDYLLE valtavasti onnea.
Ja sitten toinen asia.Hoidin juuri alta pois yhden ehkä vaikeimmista tehtävistä mitä tähän raskauden vaiheeseen saatan keksiä. ILMOITIN ÄIDILLENI että kesällä meille syntyy sitten taas vauva, viides minulle laatujaan. Osasin odottaa kalseaa kommentointia asiaan. Ja totta tosiaan ääni muuttui lempeästä kireäksi ja ensimmäiseksi sanoi, että miten te enää uskallatte, hui. Kyselin että mitä hän tarkoittaa ja siihen periytyvään geenivirheeseenhän se liittyi. Totesin siihen, että hyvinhän me olemme tyttöjen kanssa pärjänneet, mutta ääni kellossa ei muuttunut ja kommentit olivat kaikkea muuta kuin onnittelevia. Mutta eipä tuo mitään, kun siihen osasi varautua. Ei näistä minun kahdesta edellisestäkään lapsesta onnitteluja ole sadellut odotus aikana. Itse olen ainut lapsi vanhemmilleni, joten osittain voin kyllä olettaa, että viides lapsenlapsi äidistä ja isästä tuntuu todellakin jo ilman periytymisasioitakin melkoiselta paukulta. Onneksi äiti huolehtii isälle ilmoittamisen, jotta toiselta saarnalta edes vältyn vielä hetkeksi.
Taisi olla MIIJANE76, joka sai samantasoista kommenttia. Ollaankin saman ikäisiä ja minulla on myös mies jopa sinun miestäsi vanhempi, joten sekään ei taida ainakaan minun kohdalla helpottaa asiaa vanhempien silmissä. Myös meidän elämässä on ollut mennyt vuosi äärettömän raskas, ja kun vauva syntyy, elämme väistämättä vielä raskasta vaihetta, sillä taloomme tulee valtava remontti kevään aikana ja joudumme muuttamaan hetkeksi muualle.
Tärkeintä kuitenkinasiassa on se, että itse odotamme kovasti vauvan syntymistä, ja toki toivoisimme hänen olevan terve. Sisaruksetkin ovat ottaneet asian positiivisesti vastaan. Ei meidän onni vauvasta ole toisten surkutteluista tai onnitteluista kiinni. Lisää mukavia kommentteja lähipiiristä tulee vielä lisää aivan varmasti, joten siitä sitten vaan.
Kultatiuku ja odotettu vauva rv 16+2