Onnellinen älä vielä hermostu.. Niitä oireettomia päiviä voi tulla ja sulla alkaa olemaan jo ne viikot, että oireet alkaa kadota ihan itsekseen. Mitkä oireet sulla siis tarkalleen ottaen on kadonnut? Tissikipu? Kuuluukin käsittääkseni kadota. Pahoinvoinnin samaten. Pääsetkö mihinkään kuunteluttamaan/kuuntelemaan sydänääniä? Tossa vaiheessa voisi hyvinkin jo kuulua. Eipä mullakaan tänään ole mitään ihmeempiä oireita ollut, vähän ehkä huono olo aamulla ja mulla vasta 9+4 menossa. Eilen kuitenkin kuului ne sydänäänet, että en ressaa. Ilmottele itsestäsi!
Ja rockstone en ole kuullut, että np ultrassa arvottaisiin sukupuolta. Toisaalta olen tässä lukiessani tullut siihen tulokseen, että jokaisella paikkakunnalla/lääkärillä on omat tyylinsä ja tapansa hoitaa asioita. Joillekin on täällä sanottu (ainakin muistaakseni, korjatkaa jos olen väärässä), että ar ultra näyttää niin hyvältä, että voi kertoa kaikille, ei pelkoa keskenmenosta. Mulle lääkäri sanoi, että vaikka ar ultra ok, kaikkea voi tapahtua. Tällä hetkellä näyttää oikein hyvältä, siinä kaikki. Silti uskon, että oma ultra oli ihan yhtä "hyvä" kun heilläkin, joille on sanottu että voi kertoa kaikille uutiset huoletta. Olipa sekavaa, tulinkohan ymmärretyksi =)
Mulla ja vaavilla on ultra-aika kahden viikon päästä tiistaina. Huhhuu, mitenhän sitä jaksaa ootella.. Pitää turvautua doppleriin sitten "väliaikoina". Oon kyllä päättänyt et kerta viikossa on hyvä kuunnella niitä ääniä kun tuolta netistä löytyy tietoa, et ei ois välttämättä hyvä koko ajan kuunnella.