häpimama mul piti sunnuntai iltana käydä työntääs sormet kurkkuun, kun oli ihan kaamee olo syömisen jälkeen nyt pitää kyl yrittää rajottaa vähän tuota syömistä, ettei vaikka koulussa tuu samanlainen olo :/
Olen seuraillut pinoa sivusta, kun ei vielä varmuutta, onko oma raskaus normaali.
MiiJanelle vastaukseksi tyroksiinin määrään: 'keittokirjaohje' on, että tyroksiiniannosta nostetaan 30% heti plussatestin tekemisen jälkeen. Tämän jälkeen säännöllisillä labroilla säädetään tyroksiiniannosta.
Muakin kiinnostaa kävitkö Femedassa varhaisultrassa kun noin halpa?Tällä leijutaan pilvissä :heart:
Käytiin just varhaisultrassa. Viikot vastas mun laskuja, 5+6. Saatiin nähdä meidän 3mm:n pituinen pieni ihme. Sydämmen sykekin nähtiin lepattamassa kuvaruudulla :heart:
Ei ollu ultraaja Bruno, vaan ihan "perus-Pirkko" Silti ei olis voinnu enempää saada 50e:lle vastiketta. Monta eri mittausta pikkusesta. Näytti kuinka sikiöpussi tosi hyvän kokonen, oikeessa paikassa, limakalvot hyvin turvonnu, mulla ei näy mitään kystiä tai vuotopaikkoja... Ja itelle positiivinen yllätys, että tehtiin mahan päältä. Viikon päästä tosiaan saadaan käydä uudelleen kuuntelemassa sydänääniä ja otattamassa pikkusesta ekat kuvat matkaan :saint:
LittleOne 5+6