Heips aikoihin! Tervetuloa uudet =)!
Mun on pakko purkautua tänne omista asioista ja sitten alan lukemaan useamman päivän tekstit taaksepäin.. Sori omanapaisuus, mutta kommentteja kaipaan.
Tänään ol ialkuraskauden ultra (rv 6+4). Mentiin ihan tuntemattomalle yksityiselle tyypille.. ensinäky oli erittäin epäilllyttävä; epäsiisti olemus tohtorilla. Oli todella tyly ja vähäsanainen. Ultrauslaite oli sellanen "taskuversio", joku 8 tuuman näyttö, ikinä en ole sellasta nähnyt! Ultraus kesti noin 1 minuutin. Kaikki näytti normaalilta, raskaus kohdunsisäinen, sikiöpussi löytyi ja vastasi rv 6+6, mutta sikiö silmämääräisesti pieni (rv4-5), joten tää nulikka päätti että se tutkimu oli siinä, ei toinna mittaillakkaan. Sykettä hän ei nähnyt.. ja me ei tosiaan miehen kaa nähty mitään, kun tää laite oli minimaalinen eikä asiakkiden nähtävillä lainkaan. Sitten se alkoi puhumaan, että jos vuoto alkaa, niin kesken menee ymsyms. masentavaa. Oikeestaan se 99 maksettiin siitä luennosta. Itse tutkimus, anteeksi, siis hutkimus, sen minuutin ajan. Laitteet oli kyllä niin epäilyttävät, että liekkö niillä edes mitään näkee, tohtorista puhumattakaan. Kauhea viha oli, kun sieltä poistuin. Nyt hieman jo rauhoittunut. Mä luulen ja uskon, että kaikki on hyvin. Ed. raskaudessa tasan samat rv:t 6+4 ja sykettä eivät nähneet, reilu vko, niin kaikki oli hyvin ja sydän sykki. Olen siis toiveikas ja päätin jatkaa onnellisesti raskaana olemista. Mutta kertokaa te kokemuksia tai omia ajtuksia tästä käynnistä.
Nyt lähden lukemaan teidän kuulumisia =)