Hellou! Pidin viikonlopun taukoa netistä ja tänne olikin tullut mukavasti tekstiä.
Varhaisultraan olin ajatellut mennä yksityiselle, mutta neuvolassa terkka sanoi, että kyllä hän voi lähetteen tehdä äitiyspolille. Olin sitten vaan, että jaa, no mennään sitten sinne. Siitä maksetaan sitten itse poliklinikkamaksu 27,50 eur. Se on tasan viikon päästä ja en kyllä malttais odottaa. Syyt mulla mennä vu:hun on mielenrauha, la:n muuttaminen (tiedän että heittää n.10 päivää menkoista laskettuun aikaan) ja sitten on mukavampi kertoa läheisille, kun tietää, että siellä joku asustaa. Sinne 12 viikkoon en kertomista halua venyttää, kun nytkin on tosi vaikeeta olla hiljaa. Niin ja normaaliultrat täällä päin on nuo nt- ja rakenneultrat. Esikoisesta tehtiin tämän lisäksi automaattisesti synnytystapa-arvio raskauden loppupuolella, mutta luulisin, että se tehdään vain ensimmäisestä lapsesta.
4d:hen mennään niin kuin ensimmäisestäkin. Haluan tietää sukupuolen etukäteen ja se on tutkimuksena niin älyttömän kattava verrattuna tämän seudun rakenneultraan, että ehdottomasti haluan tästä toisestakin.
Oireet on voimistunut aika paljon. Pahoinvoinnin perään huutelin niin sitä saa mitä tilaa... :x Ne tulee oikein sellaisina kohtauksina, että töissä olo on kyllä välillä tosi kamalaa. Olen huomannut, että syöminen auttaa siihen, joten yritän syödä väh. 3 tunnin välein jotain. Jos se vaikka auttais. Muita oireita on edelleen palelu, vatsan turvotus, väsymys ja hajuille herkkä nenä. Naene En tiedä kyllä mistään lääkityksestä mitään. Sun kannattaa varmaan mennä lääkäriin. Kai sitä sairaslomaakin saa raskauspahoinvointiin, jos ei ole työkykyinen.
Mukavaa päivää kanssaodottajille! :flower:
rockstone & mini 6+0 (7+3)
*muoks. nyt lähti tilaukseen pahoinvointirannekkeet... http://www.pahoinvointi.fi/