:heart:
kesähaave onnea ihanista ultrakuulumisista:heart:
murkku tsemppiä kertomiseen
meillä tuo on ajankohtaista vasta paljon myöhemmin ja tuntuu että joulunaikakin voi olla liian aikaista
..vissiin jännittää joidenkin mielipiteet vaikka niillä ei silti meille oo merkitystä,mutta harmittaahan ne inhottavat sanat ku ite on vaan onnellinen.Toisaalta tuo joulukortissa kertominen vois olla paljon helpompaa kuin päin naamaa kertominen,eikä tarvis nähä kenenkään tyrmistyneitä ilmeitäkään,joten saisivat sulatella uutista rauhassa ennenkuin satutaan nokikkain.Ja osalle tuo siis tulee vaan iloisena yllätyksenä mutta sekin ois aika hauska jouluyllätys jos sen kortissa kertois
Sanuk Onnittelut ja tervetuloa:heart:
Hööpi Minäkin menin tilaamaan kaks mammatoppia ja mammafarkut ja siitäkin on jo aikaa ku toppi on kerinny jo tulla
Eka aattelin että ihan tyhmää näin aikasten tilata,mutta sitten mietin että jos tää menis kesken(joka ois kyllä ihan kamalaa!!!!)niin kyllä mää niitä äippä vaatteita tarvisin kuitenkin jossain välissä.Mutta tosiaan siksi kiirehin nuiden kans ku oon myynyt vanhat äippävaatteet ja jos maha tätä tahtia turpoaa niin pitää varmaan käyttää aijemmin nuita äippävaatteitakin.Toisaalta luin vanhoja kirjotuksiani muiden odotus ajoilta ja mulla on taas noin rv.12 mahtunu vanhat farkkuni ku turvotus hävinnyt.
Neminka Ompa outoa käytöstä miehen veljen vaimolta:OItekki oon kärsinyt lapsettomuudesta kolme vuotta ennen esikoista ja kyllä mua ahisti kauheena ku muut kerto vauvauutisia(osa ystävistä kerkes saada sinä lapsettomuusaikana kaksi lasta jona minä en saanut yhtäkään) ja ite en tullu millään raskaaksi.Kurkkua kuristi se etten ite saanut kertoa niin ihania uutisia,mutta olin kuitenkin onnellinen ystävieni puolesta.Ei ois tullu mieleen pistää välejä poikki sen takia että joku saa maailman ihanimman uutisen.
Naaman kukkimisesta Mulla voi iho huonosti imetyksen lopettamisen jälkeen vaikka yleensä mulla ei oo finnin finniä.Hain sitten oikein hyvät kasvojen hoitoaineet jolloin olin jo raskaana ja aavistelinkin sitä ja johtuen sitten raskaudesta tai niistä hoitoaineista niin mun iho alkaa taas olla aika hyvinvoivan näköinen.Vielä on muutamia finnin jäänteitä sillä "huonosti voineella" ihoaluella jälellä,mutta selvästi iho on parantumaan päin.Näyttää jo vähän sille että iho hehkuu raskaudesta
Aijemmin mulla on tullut just joskus alkuraskaudesta finnejä ja esim anoppi pisti ne sillon merkille mutta jospa nyt ei kukaan takuias mun oottavan ku ihokin nuin hyvin alkaa kukoistaan.Jollei sit joku hirvee pahoinvointi tuu ja paljasta mua.
..itseasiassa nyt taas vähän huolettaa ku ei oo yhtään huono olo :headwall:ja muina päivinä sitä on ollu lähes kokoajan ja nykyään myös öisinkin.Yhtenä yönä tuntu että varmaan kohta pakko lähtä vessaan oksentaan.
Tissit mulla on yhä pienet ja pärjäisin vaikka ilman liivejä,mutta nyt oon huomannu että jos rinnat osuu johonkin esim patjaan niin nänneissä tuntuu vähän arkuutta.Ihanaa munkin tissit on huomannu raskauden
..voi ku niin ootan että pääsen imettään viimesen kerran elämässäni:heart: Oonkin kuluttanut elämästäni tosi monta vuotta imettämiseen
:heart:
Hiih mutta nyt täytyy mennä antaan lapsille aamupalaa ja jatkaa tätä kokoaíkaista vauvan mietintää hiljaa mielessäni
Ihanaa ku nyt ei varhaisultraan oo enään ihan kahtakaan viikkoa
Silti tuntuu että on liika pitkä aika odottaa.Voi että oon nyt mattamaton.Tahtos vaan nähä onko tää todellakin totta
rakkaudesta äiti ja kesän lapsi:heart: rv.6+3