Heipsistä kaikille! ja tervetuloa uusille, onpas meitä paljon =)!! Kiva.
Mahakivuista: Mulla kyllä vihloo ja viiltelee joka päivä. Ehkä eniten vaivaa sellanen painon tunne kohdulla ja välillä kovettuu, kun supistas. Alaselkä paljon rauhallisempi kun ed. raskaudessa, onneksi! Mutta kyllä ne pelottaa.. Tahtomattakin tulee mieleen, että tuleeko se muru sieltä pois
. Mutta mä luulen, että mulla kun on todettu erityisen pieni kohtu (johon ei edes kierukkaa saa), niin se vaan venyy ja paukkuu heti alusta, että kans tuntuu, ainakin toivon sen olevan sitä.
Mahan turvotuksesta: Mä en kyllä voi olla tavis ihon myötäsissä paidoissa enää.. eikä nuo housutkaan kauaa enää mene, tai siis nappi ei mee kiinni. Olen kauheen herkkä vielä tuolta masulta, kun odotan, joten siellä ei saa kiristää mikään.
Mielialoista: Mä oon käsittämättömän lyhyt pinnainen! Alkaa jo ihteeni ärsyttämään oma käytös. En kestä oikeen mitään poikkisanaa keltään ja olemattomatkin ärsyttävät. Mä luulen, että johtuu tästä älyttömästä väysmyksestä ja kun sitä ei saa nukuttua vähemmäksi. Ja nää hormonit on kyllä kans, mitkä mun psyykettä värisyttää..Onneks miehellä on lehmän hermot :heart:
Mahan toiminnasta: Mulla on kans ummella, mikä tod. mulle epätyypillistä. HUH! Ilmalaivoja tuleekin sit senkin edestä :saint: Alkaa jo ottaa aivoon.. joisko huomenna töissä pullon laksopörröö
Varhaisultrasta: Kyllä mua se jännittää! Ensinnäkin se pettymys, jos syke ei näy. Se gyne vaan niin vannotti, että hän sen näkee, ku 6+0 täynnä.. NO mulla on ens ke 6+4.. toivotaan. pelottaa kyllä kans, onko se elossa jnejne. Mutta jos kaikki on hyvin, aion huokaista ja sitten kerrotaan vanhemmille ja joillekin lähimmille kavereille. On inhottavaa narrata niitä.. ja mä luulen, että musta kyllä tietyt ihmiset näkee vaan, että olen raskaana
. Edesmennyt mummoni on tiennyt kolme mun raskautta rv 4+, että odotan, kuulemma hehkun sillai jännästi.. no jos en hehkun, niin ainakin olen kuulunut viime päivinä
:headwall:
Moni sanonut, että pääe ei oikein pelitä. Mulla on sellanen tunne töissä.. jotenkin käyn puoliteholla siellä. Yhtää ei jaksa hötkytä mitään. Kyllä ne siellä kahtoo, kun kävelen 2 pitkähihasta ja villatakki päällä
.. kohta joku tulee sanomaan jotain.. siitäkin, että pukeudun löysempiin paitoihin, ja palelen, ja haukottelen jajajajaja..
.
Epätodellinen olo jatkuu ja epäröinti.. jotenkin se, että täytyy salailla tää onnea, estää iloitsemisenkin jollain tasolla. Niin kiva ois juoruilla nasikavereiden kanssa töissäkin esim.. Ja kai se näköyhteys tuo sen viimeisen varmuuden ja luvan iloita 110% tästä raskaudesta!
Kauheesti tuli kirjoteltua.. yhtään en muista kuka mistäkin aina kirjottelee, jotenka ajattelin ottaa kantaa noi yleisesti ja tietty omaa napaa peilaten :ashamed:. Mutta tää on mulle jo riippuvuus käydä täällä ja ootte tosi tärkeitä. Viime raskaudessa tää palsta muodostui yhdeksi parhaimmista tukipilareista jaksaa, kiitos teille siis :heart:
Nelli ja pötky 5+5