Mahtavaa joulunodotusta kaikille!
Täällä ollaan ihan joulutunnelmissa, kuusi koristeltu ja Elsellin tavoin kynttilöitä lisäämällä ja valoja himmentämällä joulusiivous hoituu kuin itsestään. Kaikki lahjat hankittu ja paketoitu. Tänään alkoi pitkä joululoma, aivan mahtavaa!
Mitenkähän sitä sais tota suklaa syöntiä hillittyä, ettei tulis ihan övereitä vedettyä joka päivä :ashamed:
Maha turpoo iltaisin aina ihan kauheesti. Muuten olot on ollu hyviä, tällä viikolla oksensin aamupalan pihalle. Mulla tulee aamusin sellasia "yökkäysrefleksejä" mutta aikasemmin ei oo tullu oikein mitään ulos asti. Hampaita en voi heräämisen jälkeen pestä ollenkaan kun yökkö tulee. Mulla muuten kanssa viime yönä hirvee suonenveto jalassa, tosin mulla on ollu niitä ennen raskauttakin. Ne on ihan hirveitä, kun sattuu ihan kauheesti. Ummetusta tulee edelleen aina välillä, mutta mä juon ihan hirveitä määriä maitoa, että todennäköisesti se vaikuttaa. Yritän kyllä sitten syödä puuroja vastapainoksi.
Liikkeitä ei ole tuntenut, lähinnä niitä eksyneitä pieruja, joita joku kuunteli dopplerilla
Kovasti niitä jo odottelee, että olis taas jotain vielä konkreettisempaa.
Ihan huikeita juttuja teillä peräpukamista ja haistelemisesta, ääneen saa nauraa kun lueskelee.
Toivottavasti kaikki pystyy rentoutumaan joulun aikaan ja stressaus ei nostaisi liiaksi päätään! Kaikille erityisen huolestuneille voimahalit, kaikki on varmasti hyvin! :hug: Eilen tuli sellainen olo, että on keksinyt koko raskauden omassa pienessä päässään, eikä se ole totta ollenkaan mutta onneks se olo meni nopeasti olo. Piti kattella hetki ultrakuvaa todistusaineistona.
Oikein hyvää ja joulua ja muistakaa herkutella sopivassa määrin! (jos en joulua ennen enää kirjoittele, lueskelen kyllä):xmas:
Haavevauva ja 15+6 (huomenna poks)