Heippa kaikille! :wave:
Täällä ollaan edelleen, vaikka en ole ehtinytkään kirjoitella mitään pitkiin aikoihin! Ihanan aktiivinen palsta tämä on, seuraamisessakin tekee tiukkaa että pysyy perässä kun tekstiä tulee niin paljon
Mulle vois päivittää la 27.6., se on nyt virallinen la vaikka omien laskujen ja ultran mukaan 26.6 mutta ei sitä ruettu muuttamaan sitten. Ultrassa siis käytiin toissapäivänä, voi miten jännitin kovasti sitä! Mutta kaikki hyvin, nt 0,7mm pää-perämitta 64 mm. Siellä se pikkunen pomppi hurjasti ja ponnisti jaloillaan koko ajan, ihana! :heart:
Liikkeitä odottelen tuntuvaksi jo kovasti, tuntuu hurjalta että mun masussa liikkuu kokoajan kuitenkin yli 6 senttinen pieni otus ja minä en tunne sitä ollenkaan! Ehkäpä piakkoin ne alkaa tuntua , ainakin nyt osaa vähän jo kuulostella miltä ne voisi tuntua.
Uhmaikä alkaa meilläkin kolkutella ovelle, ikää esikoisella vajaa 2 vuotta, mutta kovin tuntuu koville ottavan aina välillä jos ei mene asiat oman mielen mukaan. Itte olen lastenhoitaja ammatiltani ja pari vuotta ehdin työelämässäkin olla, mutta kyllä se on niin erilaista sitten oman lapsen kanssa. Toisaalta onhan se hyvä, että luonnetta löytyy lapsesta vaikka omia hermoja koetellaankin välillä.
Tuulentyttö oi mikä masu! Itelläkin kyllä vaikea enää peitellä, paljon aikasemmin tässä raskaudessa tullut näkyviin kuin edellisessä.
tiuhti_lle tsemppiä! Toivottavasti kaikki menisi kuitenkin hyvin!
Tuorejuustokakuista, käyttäkää tuorejuuston tilalla vaikka rahkaa. Maultaan toimii mun mielestä myös tosi hyvin ja on himpun kevyempää kuin tuorejuusto. Lisäks niitähän saa valmiiks maustettuinakin niin voi saada kivaa twistiä kakkuun
KatsuAmsku oletko palstaillut aikanaan maaliskuisten 2011 ketjussa? Nimimerkki kuulostaa tutulta, itse en silloin kirjoitellut mitään mutta seurasin tiiviisti ketjua kun esikoinen syntyi maaliskuussa -11.
Mä toivottelen jo kaikille oikein ihanaa ja rauhallista joulunaikaa! Epäilen että ennen joulua en ehdi kirjoitella enää =) Rentoutukaa ja nauttikaa!
marme 13+0 POKSPOKS!!