Huomenta kaikille!
Ihanaa, kun olette taas olleet superaktiivisia. Teidän juttuja on mahtava lukea. Oon hengessä mukana, vaikka en saa aikaiseksi kovin usein kirjoitella.
Täällä on puhuttu ruokarajoituksista ja itsekin olen nyt miettinyt sitä inkivääriä glögissä ja pipareissa. Totesin sitten, että ostan inkivääritöntä glögiä, jos löytyy, mutta muuten antaa mennä. Sitä on kuitenkin niin pieniä määriä mausteena.
Kiloista: Mulla tuli pari kiloa ihan alussa, kun oli niin kauhee nälkä. Vaikka oli lounaalla syöny kunnon satsin, niin puoli tuntia lounaasta oli jo nälkä... :ashamed:
Tuulentyttö: sulla on ihana masu! :heart:
Peloista: Mä oon nyt tässä toisessa raskaudessa pelänny ihan kaikkea mahdollista. Yritän nyt vaan psyykata itseäni, että kaikki on ollu ultrissa hyvin ja veriseulatkin oli ok (siis ei riskiä), eli mulla ei ole mitään syytä huolehtia. Se ei aina vaan ole kauheen helppoa. Tänä aamuna meinasin hädissäni rynnätä neuvolaan kuuntelemaan sydänääniä, mutta mies rauhoitteli mut ja sanoi vaan, että nyt rauhassa, kun kaikki on oikeesti hyvin. Ja nyt yritän tosissan rauhoittua, kun ei se stressaaminenkaan ole vauvalle hyväksi. Mutta siis ymmärrän kaikkia huolien kanssa tuskailijoita. Tsemppiä meille!
Mulla on muuten tullu takaisin aamuiset öklötykset. Kosteessa kylppärissä meinaa tulla huono olo ja töihin ajaessa tulee aina heikko olo. Töissä nautitun aamupalan jälkeen kaikki on erinomaisesti. Syön kyllä vähän kotonakin ennen lähtöä, muten en varmaan töihin saakka selviäis. Huh! Mutta kai se on hyvä vaan, että on oireita.
Liikkeistä: Musta on parina päivänä tuntunu, niin kuin joku olisi hieman hipaissut tuolla masussa. Voiko niitä tuntea näin aikaisin?
Ihanaa lumipäivää kaikille. Täällä odotellaan huomista poksahdusta, nyt siis 13+6.