Kiloistasen verran, että mun paino on edelleen 2 kiloa lähtöpainosta alempana. Oon yrittäny syödä hyvin, että se lähtis nousemaan, mutta toistaiseksi ei vielä tulosta. No, on ainakin varaa syödä jouluruokaa. Voi että mulla tekee mieli graavikalaa, kinkkua, sinappia, laatikoita... Muutama päivä enää niin pääsee herkuttelemaan!
Masu ei juurikaa ulkopuolisille näy. Tänään iski kauhea turvotus, ja jopa näytin siltä, että oon raskaana. Alamaha vaan pullottaa, pitempään istuessa rupeaa housun vyötärö ahistamaan.
Liikkeitä ei ole vielä tuntunut. Alaselkää jomottaa ikävästi
Iho on kauhean kuiva. Eilen öljysin itteni vauvaöljyllä ennen suihkuun menoa ja suihkun jälkeen heti rasvasin, mutta kuiva korppu se oli silti. Semmosia kuivuusnäppylöitä on myös mulla lonkissa ja reisissä ainakin. Joku kirjoitti, että sohvan kangaskin saa aikaan kauhean kutinan - tiiän miltä susta tuntuu!
Neuvolassa ollaan käyty kahdesti.
Ultrassa myös kahdesti. Ensimmäisellä kerralla vauvalla oli vielä fysiologinen napatyrä nähtävillä, mutta eilen kun käytiin kontrollissa, se oli hävinnyt. Kaikki siis kunnossa. Pikkuinen oli tosi vilkkaana
Olisin halunnut sukupuolen tietää, mutta oli niin jalar ristissä kaveri siellä, että ultraaja ei lähtenyt arvuuttelemaan... Helmikuun alussa sitten rakenneultra, josko siellä saisi tietää.
Hellioz ja masu-asukki 14+4 :heart: