Lauwra, pakko sen on, kun pyykkihuolto ei enää pelaa kovin hyvin
en vaan pysty noissa jyrkissä rapuissa ravaamaan montaa kertaa päivässä ja kun pesutilatkin on alakerrassa, niin mieluummin pesen itseni kuin pyykit
mä luulen, että pieni herääminen kävi silloin, kun mies onnistui kokeilemaan mun mahaa, kun olin just noussut sohvalta ja koko alamaha oli aivan kova ja se sitä ihmetteli niin kovasti. Toivottavasti jaksaa nyt alkaa oikeasti panostamaan.
Mä rekisteröin liikkeitä pitkin päivää. Ja välillä ne tuntuu takapuolessa, joten varmaan silloin potkii johonkin selkään päin
kovasti puskee milloin minnekin. Ihanaa, että liikkuu paljon, niin on edes jotain, mistä ei tarvi murehtia
ensi viikon ultrakin on kieltämättä alkanut jännittää vähän. Jos ei kasvua tapahdu riittävästi, niin ei voi tietää, mitä ja millä aikataululla lääkärit päättää tehdä jotain. Toivoisin, että vauva nyt sen reilu 6 viikkoa saisi kasvaa sisäpuolella. Oikeastaan se riittäisi ihan hyvin
tyttö on syntynyt tasan 6 viikon päästä tästä, enkä olisi sitäkään silloin osannut ennustaa. Ja nyt kun odotan, että tämä syntyy viimeistään heti 38+ alussa, niin päästävätkin tietysti 39+6, Ennenkuin tekevät mitään. Sitten ei ole päästetty laskettuun aikaan...
onpas positiivinen asenne.
Muuten mieli on ollut nyt rauhallisempi, kun pääsin itse lukemaan, mitä lääkäri oli edellisen käynnin jälkeen kirjoittanut. Olihan siellä sanoja, mitä en ihan ymmärtänyt, mutta ne oli pääteltävissä. Täällä ei tuo omakanta kovin nopeasti päivity, joten vasta tällä viikolla näkyi lääkärin tekstit 3 viikon takaisesta käynnistä. Tuli sellainen olo, että joku on oikeasti kuunnellut, mitä sanon, eikä vaan pistä raskauden piikkiin ja normaaleiksi mielialanvaihteluiksi ja jännitykseksi. Toivottavasti sattuisi ensi viikolla sama lääkäri.
Supertuulinen päivä, joten ollaan yritetty keksiä tekemistä sisätiloissa. Tyttö olisi ulos halunnut, mutta ei siellä tarkene. Niinpä käytiin vähän vauvanvaatteita läpi, mitä sain siskolta ja kaverilta. Niitä on muuten sellainen määrä, että MITÄÄN ei tarvi ostaa
jos syntyy siellä toukokuun puolella, niin tuskin (toivottavasti!) tarvii mitään kovin paksua ulkopukuakaan olla. Fleecehaalareita on useampi ja on meillä sellainen pörrönallehaalarikin, mutta se on ehkä jo liian paksu, jos toukokuu on lämmin. Autollahan sieltä sairaalasta kuitenkin kotiudutaan ja matka on lyhyt (n. 10 minuuttia). Tyttö tykkää tosi kovasti katsoa vauvanvaatteita, joten olipahan jotain mieluista puuhaa
ja auttoi tuo pyykkien kuivuriin laittamisessakin. Kyllä muuten voi reilu 2 vuotiaasta olla iso apu, kun se sille päälle sattuu
Taas herätty ennen seitsemää. Mieskin tulee töistä vasta 4 tunnin päästä ja hetikohta lähteekin viemään kaatopaikkakuormaa, että saadaan meidän uusi sohva mahtumaan. Tyttö näyttää jo ihan valmiilta päiväunille, mutta ei se mokoma nuku kuin maksimissaan tunnin, niin ei ihan vielä viitsisi laittaa.
Pihla 31+5