Synnytyksestä: meidän esikoinen syntyi 42+0, käynnistettiin puolikkaalla cytotecilla ja 30min päästä supistukset alkoi. 11h11min niin tyttö oli pihalla. Kalvot puhkaistiin iltapäivällä ja sain sitten oksitosiinitipan, supistukset oli ihan karseita, mutta ilokaasulla pärjäsin aika pitkään, epiduraalin sain kaveriksi joskus klo 16 jälkeen? Tyttö syntyi klo 22. Tosi hyvin meni kyllä, vaikkakin epäilin tota käynnistystä yli kaiken. Mutta tällä kertaa jos pääsisin ihan luonnollisella alulla liikkeelle, vaikkakin asutaan 30min matkan päässä synnäriltä. Se vähän hirvittää, että keretäänhän ajoissa sairaalaan Pakko sopia kyllä ajoissa, että kenen luo tyttö menee hoitoon milläkin ajan jaksolla. Toivottavasti kumpikaan lähemmistä isovanhemmista ei ole mökillä just silloin saatika reissussa. Yksin en ole menossa synnyttämään.
Hankintoja en ole vieläkään tehnyt.. Mikäs kiire tässä.....
Töissä saa päivittäin kuulla, kuinka iso maha mulla jo on ja kuinka aion jaksaa olla loppuun asti töissä. No, olen niin pitkään kun pystyn ja itse en näe sitä mitenkään päin isona, isompiakin olen nähnyt. Menoa ei haittaa, muutenkun kumarrellessa ja nostaessa/kantaessa.
Tänään on ollut vähän nivuset kipeänä, ja sitten sellaista kamalaa tunnetta alapäässä, niinkuin olisin istunut 4 tuntia hevosen selässä itselle huonossa satulassa (olen istunut ja tiedän miltä se tuntuu ja se tuntuu just TÄLTÄ). Mietinkin että mistä se johtuu :/ Pää ei pitäis painaa vielä mistään kun ei tuo ipana kiinnikkään vielä ole.
Koko viikonlopuksi taas sovittu kauheasti kyläilyä ja meidän tupa on kuin kaatopaikka, vaatteet loppuu kaapista itseltäni ja huilatakin pitäisi keretä. Mitenköhän tästä taas selviää.. PLÄÄH. Koko viikollakaan ole kerennyt tehdä kotitöitä kun töissä ollut niin ihmeellisiä aikoja. Onneks kohta alkaa "loma"
Beibei & Ipana 26+2
Hankintoja en ole vieläkään tehnyt.. Mikäs kiire tässä.....
Töissä saa päivittäin kuulla, kuinka iso maha mulla jo on ja kuinka aion jaksaa olla loppuun asti töissä. No, olen niin pitkään kun pystyn ja itse en näe sitä mitenkään päin isona, isompiakin olen nähnyt. Menoa ei haittaa, muutenkun kumarrellessa ja nostaessa/kantaessa.
Tänään on ollut vähän nivuset kipeänä, ja sitten sellaista kamalaa tunnetta alapäässä, niinkuin olisin istunut 4 tuntia hevosen selässä itselle huonossa satulassa (olen istunut ja tiedän miltä se tuntuu ja se tuntuu just TÄLTÄ). Mietinkin että mistä se johtuu :/ Pää ei pitäis painaa vielä mistään kun ei tuo ipana kiinnikkään vielä ole.
Koko viikonlopuksi taas sovittu kauheasti kyläilyä ja meidän tupa on kuin kaatopaikka, vaatteet loppuu kaapista itseltäni ja huilatakin pitäisi keretä. Mitenköhän tästä taas selviää.. PLÄÄH. Koko viikollakaan ole kerennyt tehdä kotitöitä kun töissä ollut niin ihmeellisiä aikoja. Onneks kohta alkaa "loma"
Beibei & Ipana 26+2