Martta78 :hug: voimia tuleviin päiviin!!
Jessi75 jaksamista sinulle olosi kanssa ja kaikille muillekkin joilla ei olo tahdo parantua!! Näitä paskamaisia pomoja löytyy joka lähtöön
.
Hiipu1 kyllä kuulostaa sinunkin olo aika karseelta kun oot tiputukseen asti joutunut, toivottavasti olosi kohenee!!
sannikkin ystävästä.
Sen pystyy ymmärtämään että hänellä on aivan varmana kamala olo ja joutuu asiaa pitkään käsittelemään ja pystyykö siltikään koskaan hyväksymään että muut saavat mutta hän ei.
Hänen olonsa ei kuitenkaan oikeuta kostamaan omaa pahaa oloaan kehenkään toiseen ihmiseen/ystäväänsä.
Muut ihmiset eivät ole syypäitä siihen että hän ei ole tullut raskaaksi ja jokaisella on oikeus onneen, niin hänelläkin kuin muillakin.
Jos hän on tosiaan sanonut tuon toiveensa että menisi kesken niin on erittäin julmasti sanottu. Sellaista ei sanota ääneen vaikka kuinka tuska repisi sisältä päin. Sama kun jos hän nyt tulisi raskaaksi monen vuoden yrittämisen jälkeen ja joku sanoisi samat.. mä veikkaan että se kuulostaisi hänen korvissaan aivan hirvittävältä ja luultavasti ei koskaan antaisi sen sanoneelle anteeksi eli asiat voi koittaa miettiä tosiaan myös toisin päin jokainen, myös tämä Sannikin ystävä.
Toivottavasti ystäväsi pystyy asian käsittelemään ja jossain vaiheessa pyytämään ehkä anteeksi jos hän saa tietää sinun kuuleen asiasta.
Sinun saattaa olla vaikea antaa anteeksi, mutta ihmiset tekee virheitä ja kukaan meistä ei ole täydellinen... ( toivottavasti..
).
Voin vain kuvitella kuinka pahamieli sinulla on ystäväsi käytöksen johdosta, mutta jätä asia takaalalle. Et voi asialle tällä hetkellä paljoakaan mitään tehdä, niin nauti raskaudestasi. Asioilla on tapana järjestyä omalla painollaan =).
Jos sit muutama sana itsestäni...
Mulla on tuo maha kasvanut hirveetä vauhtia ja nyt on pieni pelko että jos onkin tuulimuna. Yhdellä läheiselläni on ollut tuulimuna ja hänellä ei ollut muuta paljastavaa kuin juuri tuo nopea mahan kasvu. Kahdesta edellisestä ei ole kyllä tällä tavalla kasvanut : /.
Mietin kyllä sitäkin että voiko olla kaksoset.. kaikkea se pää alkaa kehittämään kun alkaa tuntua että jos kaikki ei olekkaan ihan kunnossa.
Muutenkin jotenkin tuntuu tyhmältä kun en ole koskaan ollut ihminen joka alkaisi kaikesta pienestä stressaamaan tai miettimään.
Onneks on ensiviikolla lääkärineuvolla vaikka se siellä näykkään jos on tuulimuna, mutta jos sydänäänet kuuluu niin silloin on ainakin varma että ei tuulimuna ole.
Olotila on päivä päivältä huono olon suhteen parempi, mutta sitä helpommin kyllä sitten itken. Tämän päivä jututkin kun tästä ketjusta luin niin n. joka toisen tekstin kohdalla pillahdin itkuun.. huoh..
.. ihan pimeetä... :O...
Tänään sain lastenhuoneeseen tehtyä uudet verhot (jouluu aatellen) ja sitten kävin äsken ottamassa uunista täytekakunpohjia pois. olis viikoloppuna juhlat. Keittiöönkin sain vaihdettua toiset verhot!!
Mä oon saanut yllättävän paljon tänään aikaseks. Huomenna tarvis tehdä kunnon siivous niin sais sitten lauantai aamuna nukkua pidempään
.
Kaikille jaksamista ja hyviä vointeja!
Calumet + :heart: