****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

moi taas kaikille!

ei tosiaan hirveesti kerkee kirjotella ku koneella olot arkisin jää aika vähäisiksi töitten ja kotihommien takia. no yritän vkl osalistua enempi. nyt ei muista mitä kukain kirjotellu mut tervetuloa taas uusille ja onnittelut!
oma olo on ollu suht ok mut ip alko oksettava olo, söin päivällä liikaa ni tekiskö se sit sen, en tiiä. toivotaa et ei ainakaa jatkuvaksi rupee :x
mä kävin eilen stepissä ja ainaki aiemmin on ollu sykerajana 140 mut en tiiä miten nykyään on. netistäkää kunnon tietoa löytäny. pitänee lekurilta kysellä. tossa stepissä meinaan tosi vaikee yrittää pitää syke alle 140 ku niin nopeetemposta ja rankkaa. meinaan kyllä jatkaa, hidastan vaan vähän tahtia vaikka vaikeeta on ku aina vetäny täysiä :p

sannikki asutko missäpäin? meillähän on molemmilla koks synnytyssairaalana et aika lähekkäin asutaan :) meillä on kyllä tosi kivat neukkutädit, mun oma on jopa mun naamiskaveri :D harmi et sulla on tollanen asshole :|

joku muukin oli lähössä tänään kattomaan napapiirin sankarit, me myös :wave: ihan kivaa vaihtelua ja se kun ei oo liian pitkäkään ni jaksaa hyvin istua. eka käydään syömässä ja sit hakees varmaan irttareita :p
tuolikos se oli kuka ei enää halunnu yhtä paljon lihoa? mulla sama homma, molemmista pojista on kertyny varmaan just se 20kg enkä tosiaan enää halua samaa kuormaa :x yritetäänkö tsempata toisiamme tässä jutussa?

nyt hetkeks ulos ja sit sinne leffaan, hauskaa viikonloppua kaikille!
 
niin ja tohon isovanhempien reaktioon sen verran et meille tulossa kaikkiaan viides lapsi (miehen lapset 2kpl käy joka toinen vkl) ja anopin reaktio oli vähemmän mairitteleva, tuhahteli vaan ja anto ymmärtää et vieläkö niitä pitää tehä. vittuako se sille kuuluu?? eiköhän se oo mein oma asia. en kyllä siihen eukkoon pidä toviin mitään yhteyksiä :stick:
mun isä varmaan kans suhtautuu suht negatiivisesti mut en anna sen häiritä, se nyt on muutenki sellanen jöröjukka. mun äiti onneks oli ihan onnellinen mein puolesta ja uudesta lapsenlapsesta :)
 
Perjantaita!
Aamulla oli eka neuvola ja ihan mukavat fiilikset jäi vaikka olikin sijainen tänään.Papereita tutkittiin tarkasti ja kyseltiin kaikennäköstä,lippusia ja lappusia sai myös kotiinvietäväks.Sydänääniä ei edes koittanu kuunnella,sanoi että vasta 10viikon jälkeen,eli ens kerralla sitten.Ultra varattiin myös ja eka lääkäri käynti.
Noita lääkärikäyntejä en sitten yhtään odota,oli mielestäni aina viimeksi niin kivuliaita ja epämiellyttäviä.. :/ Samoten puhuttiin synnytyksestä että haluan siitä ajoissa keskustella ja mahd.pelkopolille tai johonkin mutta nyt tuntuu siltä etten halua edes alatiesynnytystä enää kokea,niin pahat traumat edellisestä jäi.Oli pitkä ja kivulias ja tyttö ei meinannut mahtua ulos..
Lupasi että asia otetaan puheeksi eikä tarvii ajatusten kanssa ykskin olla.

Täällä tosi kirpakka syysilma,muutama pakkasastekin!Sai ihan kunnolla pukea kun pihalla oli.Millanen takki sitä oikeen sit talvella mahtuu kun tuppaa jo nyt kiristää mahan kohdalta.. :D

Viikonloppuja kaikille!!!

Perdy 8+1
 
Jooh iltaa vaan...
En nyt tiedä kuinka tässä ajattelis, positiivista lienee se että kohdussa on ruskuaispussi ja raskauspussi ja 6+5 viikkoa vastaava elävä sikiö, siis syke näkyi. se mitä muuta siellä oli on nyt hämärän peitossa, polyyppi, myooma, partielli mola( osittainen joku, vissii valeraskaus taisi sanoa) no kuitenkin... yhtä suuri paise kohdun seinämässä (sisällä) kun kaikki muu mikä oli normaalia. Kahden viikon päästä uus ultra ja hormonikoe otettiin tänään ja sit 2vko:n päästä, jos on se partielli mola niin hormonitaso on normia korkeampi kuulemma... Aika hankala nauttia pienestä sykkeestä kun pahimmassa ja ilmeisesti vissii parhaassakin tapauksessa joudutaan keskeyttämään... paras tapaus olis polyyppi, ja sekin pitäisi kuitenkin poistaa, ja mitenkäs se sikiön vierestä kohdun sisällä onnistuu tuhoamatta jotain tärkeää....

Kyllä potkii ihan saatanasti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ei jaksais........................
 
Sannikki :hug: ja kovasti voimia.

Halinappi toivottavasti miehesi tulee kuntoon pian.

Jessi75, älä välitä anopin tuhinoista, kuulostaa tosi ikävältä tyypiltä.

Mekin kerrottiin eilen isovanhemmille ja minun siskolle (mies onkin ainoa lapsi). Pelkäsin kyllä oman äidin kommentteja, että jos sieltä tulee jotain kauhistelua ja ilkeyttä, että mitä nyt kolmas jne. Mutta olikin ihan fiksu ja sanoi onneksi olkoon. Silloin kun siskoni alkoi odottaa kolmatta, äidiltämme nimittäin tuli aika negatiivista kommenttia. Siskokin oli ihan positiivinen, mutta sen nyt arvasinkin ja anoppi oli oikein onnellinen. Nyt tuntuu ihan mukavalta, että on jo kerrottu. Ja oli vähän pakkokin, koska voin niin huonosti, että olen jo esim. jättänyt menemättä anoppilaan mukaan, kun muu perhe kävi, ja anoppi oli siitä loukkaantunut. Nyt tuli sitten selitys siihenkin.
 
Kirjoitin pitkät pätkät ja ne hävis. mur! No nopeasti tärkeimmät.

Sannikille hirveästi voimia ja haleja! toivotaan että kaikki menis parhain päin.

Jessi75, ehdottomasti tsempataan toisiamme :)

Onko muilla hirveitä ilmavaivoja?! mä en kestä ku normaalisti ei ole mitään ongelmaa ja nyt on ja haisee :kieh: :D enkä keksi mitää syytä miks ongelma tullu, koska syön normaalisti.
 
sannikki Voi ei, siitäkö se verenvuoto sitten johtui :( Toivottavasti ei tarvitse tehdä mitään radikaalia ja masuasukkia ei häiritä. Paljon voimia :hug:

tuoli Mua kyllä pierettää enemmän :D Ja muutenkin vähän ummetusta, luulen kyl et voi johtua siitä, ettei tuu vedettyä aamukahvia samalla tavalla kun se sai vatsan hyvin toimimaan..

Mulla on kysymys, että treenaatteko te ihan samalla tavalla kun ennen raskautta? Oon vähän arka nyt kun ekaa kertaa raskaana, ja mietin että pitäiskö niitä sykkeitä seurata jotenkin? Kun joka paikassa sanotaan, että urheilu olisi kyllä hyvästä.

Nam, teen tässä lasagnea samalla ja odotan miestä kotiin töistä :p
 
Mä en kestä! Mä oon aina vähän ihmetelly niitä jotka tekee miljoona raskaustestiä. Se varmaan johtuu siitä, että kaksi kertaa olen saanut tumman viivan heti kuukautisten pois jäätyä. NYT mä tein juuri kolmannen kahden päivän sisällä. Se oli apteekin oma, ja seki näyttää ihan haaleaa viivaa vaan :( Mua pelottaa et tää onki joku kemiallinen raskaus tai jotain :/ ARGH. No, nyt mä koitan pitää pään kylmänä ja testaan ens viikolla joskus vasta seuraavan kerran JOS menkat EI ala.

Mä en juuri treenaa, mut lenkillä käyn ihan normaalisti :D

Ja tosta Lily-Janen kahvijutusta tuli mieleen, et kahdessa ed. raskaudessa oon lähestulkoon lopettanu kahvin juonnin koska se ällötti alusta alkaen. NYT EI. Sori ku valitan koko ajan :/ En osaa näköjään ees keskittyä siihen mitä muut kirjottaa ku murehdin vaan koko ajan. Vaikka muilla täällä on paljon isompia murheita ku mulla.
 
Jaksuja Sannikille :hug: Toivottavasti pikkuista ei tarvi sen enempää häiritä ja saisi sun masussa asustaa seuraavat 9kk.

Mä lopetin kahvin juonnin pari vkoa sitten, hajukin ällöttää. Sama juttu hajuvesien kanssa, niitäkään en enää voi laittaa. Pelkkä dödö riittää.

Mäkään en treenaa. Ton 14-kuisen jäbyn perässä juoksu saa toistaiseksi mennä treenauksesta. Ja koiran kanssa käydään ulkona. Ei mulla muuhun oo aikaakaan.
 
Sannikki paljon voimia ja :hug: sinne! En voi ees kuvitella miltä siusta tuntuu :(, mut toivon sydämestäni, et kaikki kääntyy parhain päin ja raskaus saa jatkua ja vauva saa jatkaa kasvuaan :heart:.

tuoli ei tuo välttämättä mitään tarkota vielä, joten älä huoli :). Etköhän sie raskaana oo, ehkä hormoonia oli sillon vähemmän virtsassa, vaikka virtsa laimeempaa. Voimia kuitenkin siulle :hug:.

Jessi75 mie voisin kans liittyä tohon kerhoon, et ei saman verran kiloja ku aikasemmissa raskauksissa :p. Kahessa edellisessä tosiaan tuli 20 kiloa ni en todellakaan haluaisi, et nyt tulis saman verran :D.
 
sannikki :hug: toivotaan että raskaus jatkuu normaalisti ja mikä lie ylimääränen kohdussa onkaan liukenis pois!

lilyjane kuten jo aiemminkin tuolla kirjotin ni käyn jumpissa, syketasoa vaan seurailen tiiviimmin, sykemittari siis ehdoton. pienet nousut ei haittaa mut pitempään yli 140 (tai 150) ei olis suotavaa, näin oli ainakin aiemmin koska se vähentää sikiön hapensaantia. jumpissa jatkan normisti niin pitkään kun hyvältä tuntuu mut zumban jätän koska siinä mulla nousee sykkeet ihan älyttömän korkeelle ja pysyy siellä koko tunnin ku niin raakaa menoa. esikoisesta fillaroin loppuun asti mut nyt jätän sen kyllä heti ku liukkaat tulee, ei viiti ottaa riskejä. liikunta on ehdottomasti hyväksi ja suotavaa raskausaikana, synnytys sujuu helpommin, samoin siitä palautuminen kun on hyvässä fyysisessä kunnossa.

pyyter tervetuloa tsemppikerhoon vaan :D

me käytiin kattomassa se napapiirin sankarit ja oli kyllä tosi katottava leffa, sai nauraa, aika älyttömiä juttuja :D käytiin myös syömässä ennen leffaa ja karmee ähky tuli :x
 
neljä+yksi kyseli isovanhemmille kertomisesta. Itse olen heti testattuani kertonut äidilleni ja isä joka asuu syntymäpaikkakunnallani ei tiedä vielä, eikä tule tietämään aikoihin on sen verraan tuo isän puolen suku kauhistelija porukkaa. Äidin kans ei tarvitse asioita salailla vaan ollaan aina ihan avoimia oltu.
 
Viimeksi muokattu:
Sannikki: kovasti voimia sinulle. Toivotaan, että pieni saisi kasvaa omassa rauhassaan ja keksisivät jonkun paremman vaihtoehdon asian hoitamiseksi.

Kärsiikö joku muu alkaneesta kaljuuntumisesta? Täällä päästä irtoaa hiuksia taas oikein urakalla, toivottavasti edes kolme karvaa jäisi, onhan Homerillakin sen verran. Muutoin ei oireita oikein ole näkynyt, lukuunottamatta rintojen kipeytymistä, joka sekin oli tänään tiessään.

Varasin ajan ensi perjantaille varhaisultraan. Sen verran näitä pettymyksiä on tälle vuodelle tullut, että en usko ennenkuin näen. Saa siis nähdä mitä näkyy. Meilläpäin tuo varhaisraskauden ultraus on ov 70e ja sen ajattelin kyllä tuhlata mielenterveyden hyväksi.
 
pirde täällä myös hiuksia lähtee ihan urakalla, toivottavasti ei sentäs homeriks tartte ruveta :eek:

hieman etovaa oloa ilmassa, jaiks! toivottavasti ei meinaa jokapäiväseks ruveta :x suunnittelen tässä aamupalaa et mikä uppois :rolleyes:
 
Kiitoksia kaikille:flower:
On kyllä aika kauhea tilanne, olis ihan musertavaa joutua keskeyttämään niin kovin toivottu raskaus:'(...
Ihmeitä tapahtuu ja täytyy yrittää jaksaa toivoa, mut kyllä tässä aika masentunu fiilis on. Ajattelin maanantaina soittaa sinne naistentautien polille ja kysyä että mikä OIKEESTI on tilanne, kyllähän se eilen otettu hormoniarvo pitäis jo jotain osviittaa antaa... Ja meinasin sanoo että eihän tästä tule mitään jos en uskalla iloita ns normaalista raskaudesta, kun on epäselvää minne tie kääntyy... yritän laittaa kuvaa ultrakuvasta kohtapuoliin...
 
[/URL][/IMG]

Toivottavasti saapi yhtään selvää, eli pitkula keskellä on sikiö, pussi sen vieressä oikealla ruskuaispussi ja vaalea kohouma vasemmalla alaviistossa on se ylimääräinen juttu... on aika suurehko kuitenkin...
 
Viimeksi muokattu:
Sannikille :hug:

Onko kellään migreeniä? Miten se on käyttäytynyt nyt? Mulla pojan aikaan loppu kuin seinään plussan jälkeen, nyt tahtoo vaan tulla kohtauksia.. Nyttenkin jo kaivertaa tuolla oikean silmän takana, tietää että kohta koskee ja kovaa. Oon koettanu ettiä netistä sumaration käytöstä raskauden aikana, pitää jatkaa vielä ettimistä. Ei jaksa tätä kipua!

Mites, miten muiden maha reagoi seksiin? Mulla on niin kipeä alamaha aina seksin jälkeen jonkun aikaa ettei tosikaan. Sit se menee vähän ajan päästä ohi..tätäkään en muista pojan ajoilta, minusta silloin se onnistui ihan hyvin..
Voi kyllä olla etten vaan muista, onhan siitä 5 vuotta kun viimeks olin raskaana. Aika jännää että nyt tein positiivisen testin 4.10 ja pojasta 10.10 silloin aikoinaan.

Jospa sitä hetken vielä lepäilis ennen iltavuoroa...
 
Sannikki, soita vaan ja kysy! eihän ne voi tuolleen pitää jännityksessä sua. mä kuitenkin uskon, että ne tekee kaikkensa että raskaus saa jatkua, tietenkin. voihan ongelmaan olla hyvä ratkaisu, pidetään toivoa yllä!

Itse olen päättäny lopettaa typerät murehtimiset ja nauttia raskaudesta.

Olette puhuneet kertomisesta. mä olisin jo viimeks halunnu pitää kaiken salassa ja katsoa kuka ekana kehtaa kysyä :D silloin mies halus kertoa ultran jälkeen. nyt se sano et jos tällä kertaa yrittäis pitää salassa mut kuinkas kävi?! mun äiti oli täällä suihkussa aamulla ku niillä on remppa. ja eikös se sen jälkeen rynnänny vessan kaapille etsimään pumpulipuikkoja. mikäpä muu siellä samalla hyllyllä olis edes voinu olla ku mun eilen tekemä testi. ja roskiksessa kääreet. kovasti sit selitti et ei ollu lasit päässä ku penko kaappia, eli ei nähny mitää. ts. se näki kaiken ja koitti sit paikata ku arvas tietenkin et salaisuutena haluttais pitää. harmittaa niin et itku piti aivan tirauttaa.

täällä näkyi olevan paljon lähihoitajia, mä olen myös :) tällä hetkellä teen yötyötä, saa nähdä miten sujuu jos tulee paha väsymys. tosin mä olen edellisissä raskauksissa kärsiny yöllä unettomuutta ja nukkunu päivällä, et ehkä ei hätää :D mulla ei fyysisesti kovin raskas työ mielestäni ole, toivottavasti vois olla töissä pitkään. selkä on ollu huonona aiemmilla kerroilla, mutta nythän me yhdessä pidetään painot kurissa niin jospa ei niin rasitu :)
 
PALJON VOIMIA SANNIKILLE :flower::hug::(:heart:
(kun tyhmänä menin googlettamaan noita sanoja:()

Me oltiin eileen syömässä Gringos Locosissa! Ihanaa ruokaa, oon vieläkin ihan täynnä :confused: Siis meillä oli "täydellinen" vapaa ilta &yö kun esikko oli mummolassa yökylässä: eka olin nii intopiukeena, syömään ja kotiin kattoo leffaa.. No tultiin me kotiin ja meikä nukahti = takana 13h yö unet ;)

Pian hakemaan murua :heart:

MMILIA ja hugo 7+5 ?
 
Moi!
En ole hetkeen koneella pystynyt käymään kun huonoa oloa piisaa..

SANNIKKI: Mielestäni polyyppia tai myomaa ei tarvitse mitenkään hoitaa/poistaa raskauden aikana. Niitä voi sitten poistaa myöhemminkin. Ne tosin saattavat aiheuttaa verenvuotoa raskauden aikana, mutta hyvänlaatuisia kasvaimiahan ne ovat, jotka ovat todella yleisiä monilla naisilla. Tuo moolaraskaus vaihtoehto sitten onkin ihan eri juttu.. Se selviää tuosta hormoniarvosta ja tietysti ultrasta parin viikon päästä.. Eli ottivat sinulta nyt hormoniarvon, jotta on vertailuarvo kahden viikon päästä olevaan kokeeseen. Moolassa hormoniarvo on tosiaan koholla.. Toivottavasti se ei moolaa ole! Piinaavat kaksi viikkoa sinulla tulee olemaan, voimia sinne kovasti..

OMAA NAPAA:Täällä on käyty varhaisultrassa ja kohdusta löytyi yksi sikiö, jonka sydän löi =) Nyt vähän enemmän uskon tähän raskauteen. Neuvolakin on jo ensi viikolla, mutta sinne meno "kauhistuttaa". Olen nimittäin lihonut tässä kuukauden aikana neljä kiloa. Toisin oli viime raskuadessa, sillä laihduin ensimmäisen 12 viikon aikana tuon neljä kiloa ja koko raskauden aikana tuli 5 kiloa painoa.. Taitaa olla poika täälä masussa, kun viimeksi oli tyttö =) Ja olen siis ihan normaalipainoinen ihminen..

No ruoka maistuu täällä ja se onkin ainut tapa pitää oksettava olo kurissa. Mitään makeaa ei tee mieli, vaan ennemmin esim. ruisleipää ja sitä syönkin melkein tunnin välein.

LIIKUNNASTA: Itse liikun ja jumppaan niin kauan kuin tuntuu hyvältä. Samoin tein viimeksikin. Tällä hetkellä ei tee vaan yhtään mieli lähteä lenkille, kun pahaolo tulee heti pystyyn noustessa..

Mimossa- 7+4, niin ja synnytyssairaala on TAYS
 
sannikki mulla oli kans ekan kans jompiakumpia ja se puhkes itekseen sit ja kävin lekuril olisinkohan ollu 6-7kuulla kun puhkes... nyt vaan jaksamista ja yritä rauhottua ja olla ressaamasta.. :hug:

omanapapahaolo häviää ja palaa takas.. rinnat niin arat että ei haluis pitää rintaliivejä.. toissapäivänä ostin ekat mammahousut kun ei noi omat farkut oikeen mahdupäälle.

Kysymys: onko muilla sellasta paineen tunnet alapääs kun käytte esim vessas pissalla tai kakalla? itellä on ja välillä sattuu tai tuntuu niin pahalle että puuskuttaa..

Minsku82 ja tärppi 8+4
 
Mimossa onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! :) On se vaan niin ihmeellistä nähdä siellä se pieni pamppaileva sydän. :heart:

Minsku82 paineenutunteesta: tänään on tuntunut jotain tuon tyyppistä. Nimittäin aamulla ja nytkin taas tuntunut siltä kuin supistaisi. Mutta ei kai näin aikaisin vielä voi supistuksia olla? Ja kun kokeilen vatsaa, ei se ole mennyt sillä tavalla kovaksi, kuin supistuksissa muistan menneen. Vai voisiko se silti olla jo supistus, mutta että kohtu on vielä niin pieni, ettei sitä tunne ulospäin? :confused: Mutta paineentunne on hyvä sana kuvaamaan sitä, miltä se tuntuu.

Pahanolon suhteen alan olla aseeton. Just sain puoli tuntia nukuttua päiväruoan jälkeen, se syöminenkin oli niin pakotettua hommaa kuin vain voi. Sitten taju kankaalle sohvalle ja puolen tunnin päästä heräsin siihen, että olo alkaa taas olla kauhea. Ja nyt syön kaikenlaista, tällä hetkellä manteleita, yritän torjua pahaaoloa, mutta ei auta. Mietin jo, miten ihmeessä kykenen maanantaina töihin menemään. Ja jos en pääse töihin, niin mietin, mistä alan sairaslomaa kyselemään. Meidän neuvolatäti ei todellakaan ole joka päivä välttämättä paikalla. Vai ottaako työterveyslääkäri minut tämän asian takia vastaan, jos en töihin kykene? Tosin siinä tapauksessa joudun joka tapauksessa vääntäytymään työpaikalle, enkä tiedä onnistuuko bussimatka miten... Ja kiva kun en ole pomollekaan vielä edes sanonut olevani raskaana!

Muistaako joku jostain raskauskalentereista, että millä viikoilla pahoinvointi on yleensä voimakkaimmillaan, olikohan se viikolla 9? Mä pelkään sitä, kuinka paljon huonommaksi tää vielä menee. :( Ei uskoisi, että tämä on jo 4. raskaus mulla, en muista yksityiskohtia aikaisemmista alkuraskauksista. Sen muistan että esikoisen eli pojan kanssa oksentelin ja voin pahoin paljon, mutta se ajoittui aamusta klo 10:een ja klo 18:sta aamuun. Nyt on olo huono koko ajan.

Sori omat valitteluni, mutta ei pyöri muut asiat mielessä kuin oma olotila.

Kurkkunaamio ja toukka 8+0
 
Kertomisesta sen verran, et oon kertonu jo omalle äidille ja isälle. Äitini suhtautui todella hienosti eikä isänikään oo ollu negatiivinen. Aattelin, et on pakko kertoa jollekulle muuta ku miehelle, et saa puhua näistä tunnoista ym. muusta raskauteen liittyvästä. Ollaan äitini kans oltu aina läheisiä, joten voin puhua hänelle asiasta ku asiasta :heart:. Ja on sit joku muukin kuin mies tukena, jos jotain käypi. Kerroin myös eilen siskolleni, koska meillä oli tarkotus viikon päästä lähteä juhlimaan ja miun piti perua koko juttu. Hänkin oli iloinen puolestani :D. Sanoin miehelle, et hää voi kertoa kans yhelle ihmiselle ja hää sano, et pitää kait tota omalle äiteelle kertoa :D. Saas nähä miten anoppi suhtautuu, ku hänelle alkaa kans noita lapsenlapsia satelemaan, miun vanhemmille se olis jo 5 ni ei oo nii uutta enää :D.

Jessi75 jospa tuo anoppis suhtautuminen muuttus ajan myötä =). Kun kuuli asiasta oli kyllä vähän tökeröä miunkin mielestä.

Mimossa onnittelut hyvistä ultrauutisista :heart:!

Täällä en oo uskaltanu harrastaa seksiä plussan jälkeen :(. Ku joku kyseli siitä miten masu toimii sen jälkeen. Jotenkin en vaan uskalla, ku heinäkuussa alko vuoto seksin jälkeen. Tiiän kyl, et ei se sen takia mene kesken, mutta... No, ehkä täs tulevaisuudessa ku päivät menee eteenpäin :p
 
Ei hitsi, kirjottelin äsken pitkät pätkän ja se hävisi sitten jonnekin bittitaivaaseen... Ärsyttävää!

Lyhennelmänä siis suurinpiirtein näin:

Ihania kaikkien ultrakuulumiset ja -kuvat! Itse en ole uskaltautunut vielä ultraan, vaan odottelen sitä np-ultraa. Täällä meilläpäin neuvola toivoo, että siellä olisi eka käynti viikolla 8+, jotta saadaan varattua np-ultra keskussairaalasta viikolle 12. Eli pari viikkoa tässä odottelen, niin saan varattua aikaa. Onneks mun neuvolatäti on tosi mukava!

Itsekin tekisi jo kovasti mieli kertoa, että olisi joku muukin juttukaveri kuin oma mies, mutta.... Mies itse asiassa on vähän kertomista vastaan, hän haluaisi, että kertoisimme ensin pian 5-vuotta täyttävälle tyttärellemme. Itse en haluaisi kertoa hänelle ihan ensimmäisenä, ensimmäisten joukossa kylläkin. Mutta, niin kuin joku sen täällä sanoikin, niin pienelle se odotusaika on tooosi pitkä, kun se välillä on itsellekin.

Nyt laittamaan välipalaa. Ihan kauheata, kun tekee mieli syödä koko ajan vaan herkkuja, ei ollenkaan mitään terveeellistä ruokaa. Kauppaankin haluan lähteä vaan siitä syystä, että saan itselleni karkkipussin illaksi!

Äitienpäivälahja 6+2
 

Yhteistyössä