KESÄKUUN KULLANKERÄT maaliskuussa

ursulaiselle varovaista automatkaa

KaalimaankakaraHyvä että alkaa elämä voittamaan. Toivotaan, että sokeriarvot olis hyvät =)

Oltiin tuossa vähän aikaa esikon kanssa pihalla. Aivan ihana ilma. Harmi vaan, kun ei jaksa olla niin kauaa pystyssä. vähän aikaa lepäillään ja sitten mennään paistamaan makkaraa tohon pihalle. Perunat on jo keitetty, jotta ei vie sitte niin kauan lämmetä, kun meinasin laittaa folion sisään ja grillille :p Outoja mielitekoja :LOL:

Venla ja Tauno 30+1
 
Molskis

Kotona ollaan taas, pääsiäistä vietettiin Kangasalla mun isän luona. Tylleröinen tykkäs kun sai papan kans viettää aikaa... Yöt se mokoma nukkuu edelleen levottomasti :/ Unissaan puhuu ties mitä ja heräilee omaan pölinäänsä. Kauhee univaje kyllä tuntuu ja kaiket päivät vois vaan nukkua. Tässä nytkin vartoan että iskä saa tytyn nukkumaan ja oikastaan mekin sitten pariksi tunniksi.

Muumi on ruvennut kovasti suosimaan mun alimpia kylkiluita potkujen kohteena. Ja just tuohon oikealle se ruimii mihin tyttökin tykkäs masuaikanaan potkia :xmas: Poikaa kaikki tästä ny povaa mutta niin povasivat tytöstäkin, maha kun on tollanen eteen työntyvä pallo. Mä kyllä edelleen sitä tyttöä kovasti veikkaan ja kahta tytön nimeä mielessäni pyörittelen. Pojallekin on kyllä nimi mietittynä =)

Nyt toi villikko lopetti seinän potkimisen ja taitaa olla nukahtamassa... Lepäämään siis!

Kylkiluu 28+0
 
Moikka!

Profiilissa päivitetty rv28 tasa ( eilen ) kuva :D

Meillä ukko siivoaa raivolla tuolla alakerrassa :LOL:

Miullakin alkanu yöllä vasenta lonkkaniveltä koskemaan, kun nukun aina vasemmalla kyljellä. En osaa oiken olkealla kylellä nukkua. Ja vessassa pitää nyt ainakin kerran käydä, muuten menee yöunet vaikka ei hirveästi pissittäisikään.

:wave:

amati ja tahvo 28+1
 
Täällä on kans tänään järkätty paikkoja uuteen uskoon. =)
Mies ja miun isä sai tuon pinniksen tuotua tänään ja laitettiin vähän muitakin huonekaluja uuteen uskoon. =) Nyt tässä koitan epätoivoissani sitten siivota kämppää siihen kuntoon, että ei viikolla tarvis työpäivien jälkeen puuhata mitään kummallisempia.
Veljen vaimon syndeillekin kai mennään poikkeemaan, joten aika lepponen viimonen vapaapäivä täällä!

Vaavi potkii nykyään hirmusesti ja tais lauantaina vihdosta viimen vaihtaa vähän asentoakin, kun ennen liikkeet on tuntuneet vain alas, mutta nyt tuntuvat oikealla kyljellä pääosin. En silti uskalla vielä tuulettaa... saattaahan se vielä mennä siellä kuinka päin vaan. :whistle:

Mutta nyt on jatkettava siivousta! Heido taas!

Rakkis ja masu 27+3
 
Yritin jo tuolta muualta kysellä, mut huonolla menestyksellä. Täällä tuntuu muut osaavan mua paremmin käsitellä näitä koneita, ne ehkä joku teistä osais auttaa...? Eli: Yritän siis lykätä kuvaa tonne mun profiiliin. Pääsen sinne muokkaamaan tietoja jne, mut ku painan "tallenna muutokset" mitään ei tapahdu. Siihen tulee vaan tää sama kakaplus tausta, mut tähän kohtaa mis esim nyt on nää keskustelut tulee vaan sellanen valkonen tausta ja yläosas on palkki missä teksti "etusivu -> rekisteröidy". Ja ainaki ite ku nyt meen profiiliini, se on ihan sama ku aina ennenki; ei kuvaa eikä muutosta tekstissä. Teenkö mä jotain väärin vai onks se taas vaan nää pirhanan sivut jotka on niin homeessa, ettei ne pelaa...?
 
rypäle ihana kuva :heart: En kyl osaa auttaa tossa ongelmassa, kun en oo oikein tutustunu näillä sivustoilla muuhun kuin kirjoitteluun :D

Täällä pyörii masuasukki viel ympyrää melkein jokapäivä, tai ainaki siltä tuntus. Elättelen vaan toivetta et aina pyörimisen päättyes asettus pää alaspäin nyt ku viel mahtuu :whistle:
Uskomatonta millä viikoilla jo mennää, ei mene kauaa ku meillä on jo pienet sylissä :heart:

Menhit ja Ella(viljami) rv 30+0
 
Aika monelle tuntuu olevan tavarat valmiina ja laitettuna. Meillä on hoitopöytä kasattuna pesuhuoneeseen ja viime viikolla ostettiin Ikeasta iso lipasto mihin tulee vauvan vaatteet jonkin verran olenkin niitä jo pessyt. Pinnis on anoppilassa vielä odottamassa. Vaunut käytiin varaamassa ja haetaan ne sitten huhti/toukokuussa kotiin.

Miten paljon muuten tarvitaan vaatteita? Riippuu tieten kuinka tiheästi haluaa pyykätä? Meille on nyt aika paljon 56 cm bodeja samoin 62 cm. Tuosta isompia en vielä hommaa eikös nuo koot mahdu päälle kuitenkin jonkin aikaa.

Milloinkas teillä masuasukit liikkuu eniten? Minä tunnen illalla liikkeet kaikista parhaiten, päivällä saattaa tuntua ihan yksittäisiä tosin päivät olen yleensä koko ajan liikkeen päällä tai puuhastelen jotain joten ehkä ne jää huomaamatta.

Neiti A ja Keijo-Kanerva 26+5
 
minäkin kirjoittelen PITKÄSTÄ AIKAA tänne! :)

ihan hyvää kuuluu, vaikka sokerit taitaa mullakin heitellä välillä. supistelee aina välillä, mutta en osaa "pelätä", kun on nuilta kahdeltakin supistellut aika paljon täs vaihees ja loppuajasta se onkin sitten yhtä supistelua se elämä, jos samaa kaavaa mennään. :snotty:

mun masuasukki liikkuu eniten illasta ja päivälläkin välillä innostuu heilumaan ihan kunnolla. yöllä sitten vääntää ja vänkää hulluna joskus, niin että herään siihen. pakko vaihtaa asentoa sillon. joo, nyt muistin, että liitoskivuthan ne välil on riesana. autss.. mut tää on "pian" ohi. =)
 
Eilinen rehkintä sit kostautui tänään :( Koko päivän ollut alamasu kipeä ettei juuri kävellä ole pystynyt.Olenkin sit koittanut lepäillä, mutta sekään kun ei koko aikaa onnista kun tuo "vauhtiviikari" pitää kokoajan liikenteessä itsensä.Meinaa mennä välillä hermot hänen kans kun purkaa kaikki kaapit ja tavarat.Sitten kun niitä ei jaksa kaiken aikaa keräillä niin asunto on kuin myrskyn jäljiltä.

NEITIA: Minulla on kahden edellisen aikana ollut kummallakin kerralla ihan turhan paljon vaatteita etten ole kaikkia ennättänyt edes käyttää päällä ja sit kun skulaiset ja tuttavat kuitenkin tuo vauvalle uutta.Olenkin kaikille sanonut että isompaa tuovat ettei just noita 56-60 cm sillä ne menee noin 2-3 kk asti.Riippuu tietty vauvan koosta, jos oikein iso niin eipä nuo 56 ennätä sopia kuin jonkun viikon. Vaikka niitä vaihteleekin usein niin turhaan mielestäni hommaa ihan älyttömän paljoa niitä. Tälläkertaa omat hankinnat on olleet nollassa eli entisillä meinaan pärjätä joista karsin rankalla kädellä kaikki epäkäytännölliset pois. Itsestä tuntuu että tuo koko 68-74 menee kaikista pisimpään.

Täällä masukki liikuskelee pitkin päivää, tai vois sanoa että päivällä en itsekään niin tarkkaan niitä rekisteröi mutta sitten iltaisin tuossa 21-24 välillä eniten. paitsi viime yönä oli joku ihme tapaus kun heräsin siihen "möyrintään" kahden pintaan .
Issias kipuilu tuli takaisin.... :kieh: mutta onneksi muuten selkäsärky pysynyt pois..
 
Täällä on käännetty lähes koko kämppä tänään jollain tavalla ympäri. Juuri miehelle sanoin, että tämä on ihan kamalaa, kun koko ajan tarvii siivota. Mies totes, että eipä osaa tunnetta ajatella, kun ei ole koskaan moista ollut. :D No ei varmasti! Sen miekin tiiän! :whistle:
Kukatkin kannoin suihkun puolelle virkistymään. =)

Mutta tuli siinä siivouksen lomassa mieleen, että kuinka monelle on jo neuvolasta annettu esitietolomake synnäriä varten täytettäväksi? Siis sitä, mihin tulee hätäkastenimet, toivomukset jne... Kun mulla ei sellaista vielä ole...
Pitäiskö olla? Ajattelin, että voisin vaikka kysellä sitä to, kun mulla on neuvola taas...
 
Hui kun on tullut paljon tekstiä kun en ole koneella ollut koko pääsiäisenä... Lueskelen sivut huomenna paremmalla ajalla, nyt piti vain Rankkapanuulle kommentoida tosta esitieto lomakkeesta että meillä sen sai viime neuvolakäynnillä täytettäväksi, jolloin viikkoja oli 27+2 ja nyt se pitää sitten palauttaa huomenna kun on neuvola ja viikkoja 30+2. Näin täällä...

Palailen paremmalla ajalla, nyt siivoomaan uusien kaappien liukuovia pölystä ja sormen jäljistä, makkariremontti alkaa olemaan viimeistelyjä vaille valmis :)

NASU-masu 30+1
 
Iltaa!

Harry Potteri on katottu :D Enpä ollukkaa tuota osaa kattonukkaan ja tulipa otettua talteen että ukko saa kattoa myöhemmin.

Illalla kävin ulkona tytön kanssa pienellä lenkillä. Ensin olin vähän sitä mieltä etten tuonne tuuleen lähe, mutta kun ketään muuta ei ollu tytön kanssa jatkamaan ulkoilua niin aattelin että parempihan se on jos vähän käy virkistäytymässä.
Ukko sai siivottua. Meillä kun tuo koira laskee koko ajan karvaa että sais joka päivä imuroida ja penskat muutenkin sotkee... Ei minnuu nuo lelut niin häirihe mutta kun ukko vaatii siisteyttä :/

Miulla tahvo potkiskelee pitkin päivää kun sille päälle sattuu, etenkin kun asetun radion viereen lepäilemään ja kuuntelemaan musiikkia.

Mie sain esitietolomakkeen jo joskus alku vaiheessa ja palautin sen vasta äskettäin. Lapussa kyllä luki että palautetaan rv20 aikaan. Ei kyllä nla kyselly sitä aikaisemmin.

Oon ihmetelly missä miun liitoskivut viipyy.... ennen on kyllä jo tässä vaiheessa jo ollu.

Mie en ole vieläkään laittanu mitään vauvaa varten valmiiksi :ashamed:
Mielessä on kyllä ollu että alkaisin vaatteita pestä mutkun ei ole vieläkään sitä kuivaustelinettä pienille vaatteille ja meillä kun tulee sitä tavan pyykkiä niin tuhottomasti muutenkin. Ja ne kaapit! ei ole tilaa lastenkaan vaatteille,pursuu jo yli....huh! pitää ostaa kun pääsis vaikka tokmannille. Tarttee kaappitilaa heti!

tämmöstä täällä tänään =)

amati
 
täällä vielä kukutaan ylhäällä.... Mä nyt sitte jäin sairaslomalle kai niin pitkäks aikaa että alkaa äippäloma, keskiviikkona selviää paremmin ku on lääkärineuvola. Alko viime vkolla supistella töissä ja pari vuoroa kituutin. Sitte oli jo pakko soittaa terkkarille että mitä pitäs tehä ja kehotti jäämään sairaslomalle. Tuo työ ku on kävelyä ja kyykkimistä ja pikkasen nostojakin ni parempi jäädä pois ennen ku alkaa vielä enemmän supistaan. Jännittää kyllä pikkasen tuo keskiviikko että mitä tohtori sanoo... Toivon vaan ettei ois tehny tuolla alhaalla mitään kummempia..

Tää pikkanen on alkanu nosteleen sitte oikeen kunnolla ahteriaan tai jotain... Sellanen patti nousee tuohon mahaan välillä ja tuntuu oikeen että joku hankaa mahanahkaa vasten :d Lauantai iltana tunsin kädellä vielä pienemmän patin mahan päältä, lie oliko kantapää vai mikä :D En vaan muista että oisin muilta tuntenu näin aikaseen tuollasia..voi tietty olla että en vaan muista ku viime kerrasta on sen verran aikaa. Muutenki tää vauva tuntuu melko hyvin tosta mahan päältä...

Tuossa äsken leikkelin kankaasta parit pussilakanat
ja pinnasuojuksen..saa nähä mikä päivä ne sais ommeltua valmiiks :d

Hande ja pikkanen 28+5
 
esitietolomakkeesta Ite sain semmosen jonku semmosen täytettäväks ekalla neuvolakäynnillä, ja se piti palauttaa ku siihe nt ultraan menin. Siihe oli ne hätäkastenimet laitettava, mut en kyllä muista et siin ois ollu paikka mihin ois synnytystoiveita laittanu. Saankohan sitten jossain vaiheessa jonku toisen lomakkeen :O

Täällä tulee potkuja lähinnä yöllä joskus 12-3 aikaan ja sitten päivällä 12 jälkeen. Tai no myllerrystä lähinnä eikä mitää potkuja. Ja ihmeellistä värinää on alkanu tuntuu kans :D

Menhit ja Ella(viljami) rv 30+1
 
Reissu tuli heitettyy tytön kans ja hyvin meni.
Aamul ei montaa autoo olt liikentees ja iltapvälkää ei edes ruuhkaks asti. Kyllä piristy mieli ku pääs kotiympyröist vähäks aikaa.

Nyt taas kituutan paastol ku puol ysi labrat....nääääälkä ois!

AadaOlavi 28+4
 
Hei vaan pitkästä aikaa...

Pääsiäinen mennä hurahti ja taas alkoi ankea arki! :|

Kävin ennen pääsiäistä neuvolassa, vkolla 26 ja minultakin mitattiin vihdoin se sf mitta. Se oli vain 22,5. Taitaa mennä ihan alakäyrillä!?
Ja terkka tietty alkoi valittaa minun painon noususta! :kieh: (170/67) Painoa tullut reilu 10 kiloa ja se on liikaa!!! Mut minkäs teet ku ruoka maistuu. ;) ja liikkuminenekin on niin vaikeaa ettei Kauheasti huvita hikoilla lenkki poluilla. Eilen kävin 40 minsan lenkin ja olin niin kipeä sen jälkeen ettei enää mieli edes kokeilla lenkille. Liitoskivut alkoivat vaivaamaan ja supisteli aika paljon sen jälkeen.
Tänään vein pissa näytteen ku neuvolasta käskettiin ja minä tollo en edes tiedä mitä ne siitä kattovat. Terkka kysyi jotain valkovuodosta niin ajttelin et siinä oli jotain valkuaista kai!? Huomenna selviää ku kyselen tuloksia.

Käytiin pääsiäisenä Ikealla ja ostettiin vauvalle pinnis, hoitopöytä, lakanat yms... sekä lastentarvike liikkeestä emaljungan yhdistelmä vaunut. Rahaa paloi kovasti, mut kerranhan tuo kirpaisee. Mies ihastui vaunuihin ku niissä oli niin komeat vanteet. Muulla ei ollu niinkään väliä.... Paljonkohan nuo vaunut maksaa täällä päin? siis suomessa? olen kuullut että olisivat halvemmat Ruotsissa mutta enpä tiedä.... (Emaljunga city cross) Maksettiin 715 euroa kaikkineen mukavuuksineen. Onko kenelläkään sellaisia??? Kommentteja saa laittaa!

Meilläkin alkaa olla vauvalle kaikki tervikkeet ja vaatteet kasassa. Ois niin kiva päästä laittamaan niitä jo kondikseen mutta kun meillä muutto edessä vasta touko-kesäkuun vaihteessa niin joudun odottelemmaa sinne asti. Ei kiva!!
 
Maleha: Täälläkään ei päästä vielä laittaan vauvalle tavaroita kuntoon kun muutto noin kuukauden päästä eessä... Ja tiä voinko vielä iha sittenkään laittaa mitään, riippuu iha miten valmis tuo torppa sitte on.. Jännittää kyllä pikkasen miten tuon muuton jaksaa, mutta ehkä sen jaksaa ku tietää pääsevänsä omaan kotiin ja isompiin tiloihin. Ja miehen kanssa saman katon alle :)

Täällä alko taas ne ihanat liitoskivut yöllä :kieh: Tuntuu että kaks luuta hankais alapäässä yhteen, ei kivaa!

Huomenna ois sitte se lääkäri ja viikkokin vaihtuu ja ollaan taas lähempänä synnytystä :)

Hande ja pikkanen 28+6
 
huomenia mammat :D

se sitten pääsiäinen oli ja meni.. ja ajatelkaa 12.vkoa juhannukseen :eek: miehen kanssa tossa naureskeltiin että mulla kun laskettu on 6.6 niin mahdetaanko juhannus synnärillä olla mikäli yli menee niin paljon että lopuksi käynnistävät :/ no, se nähään sitten..
täällä lääkekuurilla edelleen jatketaan, soittelin tossa neuvolaan ja hoitajan kanssa pääsin puhelemaan..rauhoitti kyllä mieltä hirmusesti. meillä on niiiiiiiiin ihana tuo neukkatäti, täytyy kyllä sanoa etten ole toista yhtä asiaansa osaavaa työntekijää nähnyt.. ymmärtäväinen ja ystävällinen :) lauantaina muuten bongattiin ekaa kertaa miehen kanssa vinskin liikuskelu mahan päältä.. kovasti heilu :D

rakkapanuu meillä tuo esitietolomake saatiin rv20. neukka käynnillä. synnytystoiveet kohtaan laitoin vain yksinkertaisesti kivunlievitystä (esim. epiduraalia..) ja perhehuonetta toivottais :LOL:

neitiA täällä vinski liikuskelee aamulla ja illalla eniten. päivisin sellasia yksittäisiä liikesarjoja tuntuu..tosin kanssa se voi vaikuttaa kun liikkeellä ite on ni vähempi tuntee masukin elämää. mutta tarvii sanoa että enempi on alkanut potkuja tulemaan :heart:
ja menhit olen samaa ihmetellyt mitä sellanen kummallinen värinä välillä on??! :D hikka
on jo tunnistettu ja se yleensä tuntuu tuolla alamasussa.

marleena83 ja vinski 29+4
 
Neuvolassa + lääkärissä käyty. Meidän nlatäti on lomalla ja sijainen tollo ei saanut konetta käyntiin ajoissa, otti sisään vartin myöhässä ja hutiloi hätäpäissään painon ja verenpaineen mittaukset:

Paino: nyt painoa 57,4 kg eli 7,1 kg raskauden alusta, nyt 920 g per viikko viime aikoina. Kaipa tuo on ok, kun ei mitään sanonut.
Verenpaineet 106/75.

Lääkäri oli kuiva ja nuiva kuten ennenkin (nuori nainen), mittasi sf-mitan musta jotenkin erilailla kuin meidän neuvolantäti yleensä, ei tuntunut samanlaiselta siellä häpyluussa...nyt se on 2,5 viikossa kasvanut 6cm (21 cm --> 27 cm). Lieköhän ollenkaan oikea tuo tulos kun musta masu ei ole kasvanut paljoakaan tai sitten en vain itse sitä huomaa. Kohdunsuu kiinni ja kohdunkaula 3 cm (se survoi tupon mun karvoja "sisään" kun mittasi kohdunsuuta, sattui ihan sikana, mokoma). Vauvan syke mitattiin nopeasti (syke 140), koko touhu kesti vain kymmenisen minuuttia terveydenhoitaja + lekuri yhteensä enkä edes muistanut oliko mulla jotain kysyttävää.

Tahtoo meidän oman neuvolatädin takaisin!

Meillä ei ole sanottu sanallakaan esitietolomakkeesta... enkä suoraan sanottuna muista sitä edellisestäkään raskaudesta (7v sitten). Olishan sekin kohta kiva saada täytettäväksi, jos sellainen pitää täyttää. Täytyy laittaa kysymyslistalle ensi kertaa varten...





 
Huomenet!

Ei täälläkään ole nähty mitään esitietolomakkeita, pitänee muistaa viikon päästä kysyä. Nyt alkoikin näköjään ne 2 viikon väliset neuvolakäynnit. Katsoin äsken että 20.3. edellinen, ja nyt 2.4. jo, onhan noita viikkojakin.

Kiva viikonloppu! Hoitokoiran kanssa rymytty kaikki pusikot ja nautittu auringonvalosta ja valkeasta maasta. Vähintään kolme kertaa päivässä olen käyttänyt lenkillä (mies välissä jos on ulissut pissalle) ja eilen tehtiin melkein 2h lenkki päivällä. Lopussa alkoi tutisuttamaan, meinasi jalat lähteä alta. Piti ihan istahtaa puiston penkille hetkeksi.. Reminder to self: SYÖ JOTAIN! Olin näköjään kaiken tekemisen keskellä unohtanut syödä aamumurojen jälkeen (klo 9) kuuteen tuntiin yhtään mitään :eek: Tais verensokerit laskea huimasti. No, n. 300g irtokarkkeja leffan kanssa myöhemmin varmaan tasapainotti vähäksi aikaa *röyh*

Mun vatsa on laskeutunut :eek: Onkohan tässä vaiheessa jo ihan normaalia? Alapäässä häpyluun kohdalla on kohtu paljon "kovempi" ja potkut tuntuu ylhäällä ja kyljissä. Taitaa asukas vihdoinkin tottua olemaan pää alaspäin.. Liitoskivutkin lievittäneet täysin pääsiäisen aikana. Tulee aivan varmasti jossain vaiheessa takaisin.. :whistle:

Ursulainen - raukka! Säällin sun paastoamisia :flower: Vivvin, rypäleen + muiden masut on ihania :heart: Omasta kamerasta en saa kuvia ulos kun tässä koneessa on Linux :kieh: ja tarttisin Windowsin.

Masut pystyssä kohti kesää! :heart: (P.S. Taisin saada miehen ylipuhuttua "rentoutuksen aiheuttajaan". Pitäkää peukut pystyssä :LOL: )

Elppa & Antsa 30+0 (WOHOO!)
 
täällä ollaan, koko påsken meni töitä tehdes, ja viel jatkuu, vkloppu onneks vapaa! :D

Täällä Taavi-Lotta myllertää menemään melki koko ajan, eli ei mitään eroa aamulla taikka illalla, aina sama meno, nytkin se sielä jotain tekee...saas nähdä mikä adhd sielt tulee..
Kävin eilen uimas pitkästä aikaa, kun tuota flunssa oli, niin oli kyllä niiiiiin ihanaa!!!...

Me ollaan siis ostettu vauvalle amme ja turvakaukalo autoon ja niihin kuuluu sellaset city rattaat, niin ja sain pari viikkoa sitten äippäpakkauksen...

Äitini lupas että kun ens viikolla lähtee työmatkalla madridiin, ni sen jälkeen käytäis hakemas kaikki muu tarvittava sieltä huvikummusta...Ihanaa sit saan alkaa tehdä pesää!! :heart:
Alkaa jo oleen sellanen olo että olis edes pinnasänky kasattuna, mutta mikä kiire mulla on...Eli vasta jos kolmen viikon päästä sais rakannettua pesää vähän.. :D
Mulla on seuraava neuvola vast 9.4 klo12.30, ymmärsin vaan että tuon äskeisen neuv.lääk. jälkeen rupeis oleen niinku joka toinen viikko...voi olla että muistan väärin...

Taavi-Lotta rv27+4
 
Tarkistakaa teitonne...

Eli tervetuloa tänne kesäkuisiin ja tosiaan kaikki uudet ja kaikki päivitystä tarvivat, mulle yv:nä...

On niin kiwaa ku tämä porukka suurenee!!! :heart:
Mun piti jo tehdä uusi toinen sivu että mahtuu....
Merkatkaa otsikkoon kumpaan listaan kuulutte, baby vai baby2...niin olis helpompaa... =)listat menee pvm kohtasesti, eka 1-15.6, toinen 16-31.6


http://www.geocities.com/kesavauvat08/baby
http://www.geocities.com/kesavauvat08/baby2
 
Heippa!
Hirveesti tullut taas tekstiä pääsiäisen aikaan.Me oltiin mökillä koko pääsiäinen ja siellä oli täys talvi.Lauantai aamuna pakkasta oli 20 astetta.Meinas etelän tytölle tulla vilu :D
No sai meidän poika kokea edes hetken kunnon talven ja tykkäsi tosi kovasti pulkkailla.

Huomenna olis neuvola ja vähän jännittää,kun on tullu syötyä niin paljon noita pääsiäismunia,että taitaa vaa´an viisari heilahtaa...
Nyt on tullut jo turvotustakin,tuntuu että sormien tilalla on kasa nakkeja.
Ja tosta alapään turvotuksesta...Täällä on kanssa värkki turvonnut.Kysyin jo mieheltä lainaksi kalsareita,kun välillä tuntuu että olis pallit kasvanut :ashamed: :LOL:

Eipä tänne muuta...Haleja kaikille niitä tarvitseville!

Bamse 29+4
 

Yhteistyössä