KESÄKUUN KULLANKERÄT maaliskuussa

en oo vielä kerinny päivitteleen listaa, kun olin kämpillä niin meidän netti yhteys ei jonkun kumman syystä toiminu... :kieh:
Eli ehkä sunnuntaina päivitän listan kun me taas muutetaan omille kämpille :D
Mä täytän tänään 25wuotta...huhhhu...vanhaaaa...blaah...ahdistaa jo tuo luku30... :LOL:

Kaikki täällä on aivan mainiosti...Taavi-Lotta potkii niin maan perkuleesti joka päivä...ihanaa :heart: :heart:

Tänään siis tarjoilen kahvia ja vaniljapossuja ja mummun tekemiä plättyjä kermavaahdolla ja mansikka-soseella...nammm.... :D :D

Taavi-Lotta rv25+5



Tarkistakaa teitonne...

Eli tervetuloa tänne kesäkuisiin ja tosiaan kaikki uudet ja kaikki päivitystä tarvivat, mulle yv:nä...

On niin kiwaa ku tämä porukka suurenee!!! :heart:
Mun piti jo tehdä uusi toinen sivu että mahtuu....
Merkatkaa otsikkoon kumpaan listaan kuulutte, baby vai baby2...niin olis helpompaa... =)listat menee pvm kohtasesti, eka 1-15.6, toinen 16-31.6


http://www.geocities.com/kesavauvat08/baby
http://www.geocities.com/kesavauvat08/baby2
 
JEEEE pakkaus saapu ja tää äiti saa jotain ilta puuhaa kun mies on töissä... :D
kirpparit tuli taas tänään kierryttyä ja nuorimmalle ja vaaville löytyi taas ihania vaatteita kamala kasa..pitäisköhän rauhottua tai kohta mä hukun näihin vauvanvaatteisiin.. :whistle:
 
Sydänkäpynen: Paljon onnea synttäripäivänä!! :flower: :flower:

Mulle tuli jo pari viikkoa sitten päätös äitiyspäivärahasta,mutta äitiyspakkauksesta ei ole kuulunut vielä mitään.Kävin kelan sivuilla katsomassa ja siellä näkyy vaan päätös edellisestä pakkauksesta... Kylläpä kestää,mut onneksi on sentään äitiyspäivärahaa tulossa :D
 
Jei, meille saatiin netti toimimaan!
Nyt sitten toiset kaksi viikkoa sairaslomaa luvassa kun oikeaan käteen on tullut raskauden myötä joku KARPAALIOIREYHTYMÄ ja viikon päästä pitää varmaan käydä ottamassa kortisonipiikki siihen. Siis oikean käden keskisormi ja nimetön on tunnottomat, hermokipuja, tavarat putoilee, jyskytystä... Vaak, kaikkea sitä.
Nyt vain tylsistyn ehkä kuoliaaksi kun kerkesin tässä saikkuillessa laittaa jo tavaratkin paikoilleen ja lähestulkoon kaikki kaverit ja tutut on Lappeenrannassa :/

Vauva potkiskelee, pyörii ja liikkuu jatkuvasti, alkaa olemaan jo iso tyyppi voimankäytöstä päätellen...? :)

loaloa + leevivauva 27+4
 
loaloa: älä huoli, minä en olis ymmärtäny asiasta yhtään mitään :D

Kävin maanantaina oys:lla äippäpolilla, kun on ollut niitä outoja alamahakipuja. Kaikki oli kyllä kunnossa, lääkäri sanoi että on todennäköstä et ne kivut johtuu umppariarven repeämisestä tai venymisestä.

mymmy myy halauksia sinullekin! :hug:

Di 26+1
 
Hyvää syntymäpäivää sydänkäpynen !

ja tsemppia kaikille oireileville!

Itse jo luulin selviäväni näistä viikoista ilman ihmeempää, niin johan iski kaikkien flunssien äiti.En muista milloin olen viimeksi ollut näin kuumeessa ja räkäinen,sniff! Onneksi kuume on jo rauhoittumassa kun menee jo 4.päivä panadolin kanssa...Ei viitsisi sitä ihan päivätolkulla syödä.... Vaavikin ollut rauhallisemmin masussa , väsyttää varmaan sitäkin äiskän yskiminen ja köhiminen....

Kun tästä paranen niin innolla pitäisi ostella vauvalle tarvikkeita,kun on kaikki vielä hankkimatta... Mitä Hesan kirppareita voitte muuten suositella??

köh-köh terkuin Renee ja vaavi
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa :wave:

Ollaan tosiaan oltu viime viikko lomalla. Oltiin Tallinnassa miehen kaa shoppaileen ja sit lähettiin koko perheen kera mökkeilemää. Oli ihan rentouttava loma. Teki ainakin hyvää olla viikko pois töistä. Tuli niinku eri ihminen B)

Oon käyny uusinta ultrassa ja neuvolassa. Kaikki on ihan ok. Hemoglobiini oli kyllä tippunu, oli 108! Rautakuurille. Oli kyllä aikamoinen näky siellä ultrassa ku näytölle ilmesty ilmiselvät vehkeet, eli taloon on tulossa poika!!!! Arvatkaa oonko onnellinen, esikoinen siis tyttö. Sanoinki jo miehehelle et nyt on lapsiluku täynnä.

Et siinä näin pikaisesti meidän kuulumiset.

Kaikilla näyttää olevan jotain sairauksia liikenteessä :( Voimia ja paranemisia kaikille!

Betonimamma 25+1
 
Taidetaan kaikki olla aika landelaisia, ku puhutaan "Hesa"sta? Eiks se tuolla kehän sisällä oo "Stadi"? ;)

Nyt on mulla kyllä viimenenki aivosolu pudonnu yöllä korvasta ulos ja lähteny paremmille apajille, koska en muista yhtään, mitä olin kirjottamassa. Hirveesti piti ainaki vastailla, mut... :ashamed:

Mua ärsyttää IHAN HIRVEESTI ku kaikki kommentoi mun mahaa. On kuulemma NIIIIN iso. On tai ei, mitä se muille kuuluu!? :kieh:

Jotkut ehkä muistaa, ku tossa viikko sitte (suurinpiirtein) marisin ukon Kuopion leiri-matkasta. Yritin kovasti asiasta miehen kanssa keskustella. Hänen ratkasu siihen, ettei reissuun oo varaa, ei tietenkään ollu jättää menemättä, vaan oli saanu sovittua että seura maksaa (on vetäjä). Nyt kai mun pitäis olla sitte tosi onnessani, ettei meijän rahoja kulu, mut ei se nyt mitään siihen vaikuta, etten haluais jäädä yksin kotiin. Ja varsinki mua ärsyttää se, ku mies aina tekee noita omia reissujaan mut mä en koskaan saa tehä mitään tyttöjen juttuja. Mä oon nii-in kauan halunnu kampaajalle, kasvohoitoon, vahaukseen tai edes yhteiselle kylpyläreissulle, mut ei. Mies kun tarvii omaa aikaa, viis siitä, onko mulla koskaan siihen mahollisuutta. Että ärsyttää. Ja selvennykseks, en normisti oo noita leirejä ym treeniin liittyvää rajottanu, mut nyt raskausaikan olis kiva, jos mies ymmärtäis noilta matkoita ainaki pysyä pois. Seuraavaankaa leiriin ei kovin pitkä aika olis (kesällä ) ja se on sitäpaitsi täällä Porvoossa, ni olis voinu tää yks jäädä välistä. :kieh:

ärsyyntynyt Rypäle ja pallopää, 25+1
 
Moikka!!!

Kuumetaudista selvitty viime viikosta, nyt vuorossa mahatauti toistamiseen kuukauden aikana. Ollaan miehen kanssa molemmat valitettu vatsaa ja juostu vessassa. Onneksi lapset on mennyt vähäksi aikaa omatoimisesti ulos ja leikkinyt omiaan!!
Edellispäivänä alkoi vielä lonkkasärky. Mulla ei ole ollut minkäänlaisia liitoskipuja tai lantio/lonkkasärkyjä edellisistä raskauksista. Urhollisesti menin eilen aamulla töihin mutta kun olin neljä tuntia klinkannut, luovutin ja kävin lääkärissä. Nyt onkin pari päivää vapaata ja alkaa tuo jalka helpottaa.

Mua on alkanut miehessä ärsyttää kaikki!!! Se jättää tiskit, vaatteet, sählymailat,... Se paiskoo aamulla aikaisin ovia, se ei ulkoiluta koiraa kunnolla, se ei mene lasten kanssa suihkuun ja pese niitten hampaita,... Oikein hakemalla haen vikoja ja ärsytys sen kun kasvaa :headwall: Toivottavasti mun ärsyyntyminen on ohi menevää koska hyvä isähän hän on :heart:

Huomenna neuvola joten kirjoittelen kuulumisia. Vaaka hirvittää...

Valmet 25+4
 
heips pitkästä aikaa

eilen oltiin neuvolassa:

rv 25+6
paino: 87,4kg (lähtö 85kg)
RR 114/73
Hb 117 (rautakuuri päälle)
Sf 23cm
syke 153
pissa puhas.


ja neuvolatäti kyseli että oonko mä tyytyväinen mun parisuhteeseen.... olin hetken hiljaa ja kysyin sit et täh? ni tätsy sit siihen et nii onks teillä isojakin riitoja..... yms yms...tälläsii se rupes kyselee ihan yhtäkkii...hmm

Niin ja tänään sain äippäpakkauksen... tuli pojan kans katottuu ne pikaseen läpi... saman paketin kun olen jo kaverilla hypistelly viime vuonna. haalarin mallista tykkään kyllä todella paljon.

kauhee närästys vaivaa iltaisin ja nyt tullu "lonkka" kipeeks joka johtaa siihen että ei voi ees astuu... töissä pitäis jaksaa päälle kuukaus viel olla... huoh.

nyt pakko mennä sohvalle köllölleen ku masukki potkii kylkiluita ja väsyttää.

wiivi84 & ? rv 26
 
täällä mittailtu ekaa päivää verensokereita... Viime pe oli rasitus ja oli paastoarvo 0.1 yli sen rajan. Muuten oli lukemat hyviä. Nyt pitää sitte kaks kertaa vkoss mitata paasto ja kolme muuta arvoa ja jos menee parikin ylitte ni laittaa kuulemma Jyväskylään lähetteen. No tänää ollu ees lähellä noita raja-arvoja nuo lukemat ja toivottavasti ei meekkään sen lähemmäs... Keskimmäiseltä oli samat mittailut eikä sillonkaan lukemissa ollu mitään vikaa ja sen mittailun saikin lopettaa jokusen viikon päästä.

Mahassa pikkanen muksii ja möyrii. Välillä painaa mahassa niin tonne alas että on oikeen vaikee kävellä, varsinki pitkän työpäivän aikana käy noin. Sitte onki illat makoiltava että olo menisi ohitte...

Hande ja pikkanen 27+0
 
Heippa!

Täälläkin ärsyttää mies! Onkohan se aina ollut samanlainen vai onko mun hormoonit nyt jotenkin vetäneet herkille..?
Sitä ei oikein jaksa enää tässä vaiheessa muuta kuin käydä töissä, ja sen jälkeen onkin ihan kuitti. Mahaa onkin alkanut pingottaa ihan kiitettävästi (onneksi ilman kipua) töissä kun saa koventaa ääntään oppilaille.
Kotona saan syyllisen olon kun lepään sohvalla. Ei kai ole kenenkään tarkoitus syyllistää, mutta niin sen asian kuitenkin nyt jotenkin vedän itteeni. Ja tuntuu että minä en kelpaa enää edes kaveriksi. Mun luokse on nähtävästi hyvin vaikea tulla (olenkohan niin kärsivän näköinen vai mitä..?) Vaikka siis haluaisin enemmän kuin mitään muuta että minun lähelle tultaisiin ja pidettäisiin hyvänä. Viime aikoina olenkin ollut aika yksin.. Molemmat puuhailevat omia juttujaan ja kaikesta saa aikaan riitaa. Todella väsyttävää ja surullista.
Mulla oli ehkä hieman eri käsitys raskausajasta ja tää todellisuus onkin kolotusta ja itkua..
Ainakaan meillä miehelle ei ole herännyt mitään hoitoviettiä äitiä kohtaan, mikä surettaa minua..
Oikeastaan päinvastoin. Harmittaa että luulen että hän näkee minussa luultavasti suuren läskimöykyn joka on väsynyt. aina vaan väsynyt.

Olen toki iloinenkin ja lähestyn omasta mielestäni hauskastikin miestäni jopa päivittäin. Ei innostu mies siitäkään.. yleensä vain kääntää pään pois tai on muuten etäinen. Mitäpä tästä pitäisi taas sitten muuta tulkita kuin se että vaikka mies haluaakin lapsen ja varmasti rakastaa minua niin ei vain väliaikaisesti halua minua..

Plaah..
Mahassa kaikki hyvin. Maanantaina neuvolalääkäri. KOvat on potkut ja varsinkin iltayöstä alkaa kunnon jumpat. miten voikaan tuota navan seutua rakastaakaan näin kovasti :heart:
Munlla ihan kamala hellyyden tarve ja sen osoittamistulva. Odotan siis kesäkuuta että pääsen hoivaamaan pikkuista kun mies ei tunnu läheisyyttä tarvitsevan.

-Kylli ja vaavi 27+3-
 
Olen 29 v, kolmannen lapsen odottaja. Taustaillut olen jo kauan, mut nyt vasta uskallan mukaan.
Rv:t on nyt 25+5 ja LA 20.6.
Raskaus sujunut muuten hyvin, ennenaikaiset supistelut vaan riesana.
Kaksi aikaisempaa ovat syntyneet keskosina, mut jospa nyt päästäisiin loppuun asti. Tai edes kesäkuulle :whistle:

tyty-78 ja vaavi
 
Sydänkäpyselle synttäri onnea! :flower:

tyty-78 : tervetuloa joukkoon =)

wiivi84 : neuvolassa ilmeisesti kuuluu nykyään keskustella parisuhteesta ja sen tilasta ym.... niin miullakin tänään...

Tänään kävin neuvolassa.

rv26+3
painon nousu 600 ja risat/vk
hb 120, rauta kuurille...
rr 107/74
sf 29cm
sydänäänet hyvät
pissa puhdas

Samalla vein tytön pissinäytteen lasten nlaan ja uusi pittää viedä kun oli leukosyyttejä näytteessä :(
Jos siinäkin on vielä niitä leukoja niin labraan uusi näyte...

Sokeriarvot on miulla pysyny tämän kuukauden aikana ihan hyvinä. Nlasta käski soittaa jos ne taas nousee....
Ja kotiin tultua piti päiväkahvit juoda ja lisukkeena tietty hillomunkki,vesirinkeli + näkkäri niin jokos oli arvot koholla 1.5 tunnin pästä, 9.7 :eek:

Täälläkin ukko aiheuttaa kaiken näköistä ärsytystä vähän väliä :whistle:

Muuten täällä ollaan selvitty ilman muita vaivoja.

amati ja tahvo 26+3


:wave:
 
:flower: Onnea synttäri sankarille!!

Ja minäkin toivottelen tervetulleeksi tytyn 78!!

RYPÄLE: Ihan vaan kuule otat itsellesi sitä aikaa, kerta miehesikin ottaa omaa aikaansa.Älä anna toiselle sitä tyydytystä että teet kaiken kuten hän toivoo...Sillä pidemmän päälle siinä käy vaan niin että huomaat todellakin olevasi paljon lapsen kans kahden. Kyllä mielestäni jokaiselle kuuluu oma aika myös ja omat harrasteet.En nyt tarkoita mitään huippu kalliita harrastuksia vaan esim vaikka ystävien tapailu kahvittelun merkeissä jne.. Ja js sinusta tuntuu että tahdot sinne kampaajalle niin otat ja menet!! Tsemppiä sinulle kovasti.

Kylli-täti: Saoja tuntemuksia täälläkin väliin...vaikka tiedän että mieheni kyllä tahtoisi olla lähellä, mutta itse koen olevani vaivainen valtava vatsainen murjottava muori, jolle ei mikään ole nyt mitenkään ;) Jotkut kun sanovat että raskaana olo on hehkeetä, niin mulle se on kyllä kaikkea muuta.

Amati: Ai sulla oli noin pieni poikkeama arvoissa ja jouduit heti seurantaan..jännä miten noissa on paikkakunta kohtaisia eroja todella paljon. Itsellä sama meininki että arvot pysyy hyvinä kun vaan maltan syödä oikein mutta heti kun "ylitän" jonkun hiilari rajan niin arvot paukkuu korkealla... Nooo, mulla pe neuvola ja pyydänkin lähetteen KAKS:lle jo.

Nyt pientä galluppia kehiin: Eli te jotka olette kysyneet sukupuolen ennakkoon..oletteko ajatelleet vauvan liikkeitä sen perusteella?? Esim, mun mummolla on 12 lasta ja hän kertoi että tyttö potkii eritavalla kuin poika!!! Muka niin että tytön liikkeet ovat paljon vikkelämpiä ja poika potkisi yksittäisiä ja harvoja potkuja :)
Hih...vähän minua huvittaa tää mummon väite. Sen perusteella meille tulee kolmas poika =)
 
Huomenta :flower:

ansku71:Sinun mummon väitteet osuu oikeeseen ainakin mulla =)
Mulla on ennestään 4 tyttöä ja nyt odotan poikaa..ja kyllä on potkuissa paljon eroa. Nyt masuasukki on ollut koko raskauden "rauhallinen" verrattuna nuita tyttöjä

Nyt aamu kahville ja kouluun!!

 
jepjep
oon sitte vanha...nyyh...no eikai...Oli ihanat pienehköt syndet, ihanat sukulaiset ja maailman parhaat kaverit tuli käymään, kiitos kaikille...<3

Noh tuo kiwa loppui lyhkäseen ku ärsyttävä koiramme venla otti taas ja kusas sänkyyn yöllä, eli siis toinen kerta, voi perk mä sanon!!!!Mulla meni pälli, eli oikeesti aloin vaan rääkyyn et mikä siinä on ettei toinen herätä kun on hätä, niinkuin se yleensä tekee!!!...??...huhhu, onneks enään kaks yötä jäljellä niin päästään takas omaan rauhaan, kisujen kanss...ja omaan rauhalliseen sänkyyn missä ei ole eläimiä!!!!!

Luulen että venla ei nuku sängys seuraavia öitä, vaan laitan sen omaan koriin nukkumaan eteiseen...pakko, koska mulla alkaa oleen aika paljo voimat loppu ja viel kaupan päälle FLUNSSA!!!!
Ja pitäis jaksaa töissä...noh jos mä jaksan viel lauantain töis ja sit sunnuntaina on sama fiilis, niin haen kyllä hyvin äkkiää saikkua...jotenki flunssa on raskaampaa kun raskaana, voimat loppuu oikeesti,,,=(....

Noh tänään ku tulin töihin kuuntelin tämän biisin, ni jotenki alkoi olla parempi olo...just se kohta et :everything is going to be allright!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=Yci8zVNMEdg
AIVAN MAHTAVA BIISI!!!!!!!!!
 
Kaikilla tuntuu vauva kovasti potkivan ja yölläkin vissiin herättelee teitä. Minulla yhden ainoan kerran potkinut kovempaa ja liikkeet tuntui navan seudulle. Liikkeet tuntuu aina vaimeasti navan alapuolella siis tosi alhaalla. Liekkö tuo ees normaalia ku en tunne liikkeitä kuin ihan alhaalla???? Sf mittaakaan ei ole kertaakaan mitattu. Maha omasta mielestä iso mutta muiden mielestä tosi pieni.

Meillä mies tosi ihana ja huolehtivainen, mutta minulle ei riitä mikään. Iltaisin olen niin väsynyt että tulee tiuskittua ja kiukuteltua miehelle. Aina jostain saan aihetta nälviä ukko kultaani ja väitän ettei häntä kiinnosta vauva tarpeeksi. ukko parka ei tiedä mitä minulle puhuu ja miten minua lähestyy ku minulle ei kelpaa mikään. Olen kauhea akka!!

Joko olette muut jo paperit pakkauksesta ja äitiyspäivärahasta laittaneet kelalle?
minä en ole vielä edes saanut koko papereita. kai sitä vielä hyvin kerkeää!? Viikon päästä neuvola, jospa sieltä sitten sais paperit...
 
Maleha: Minulla liikkeet tuntuu pääasiassa alhaalla ja viimeksi ultrassa olikin perätilassa.. välillä on tuntunut muljahduksia potkujen seassa ja välillä navan
yläpuolella joko potkuja tai nyrkkeilyä.. vielä on ollut tilaa tehdä kuperkeikkaa.
Illalla menemme 4d-ultraan, täytyykin kysyä jos vielä perätilassa että onkos enää tilaa kääntyä kun nyt tällä viikolla ollut jotenkin vaimeampaa jo tuo liikehdintä.. no sektio edessä joka tapauksessa.
Anskun galluppiin.. tämä asukas on huomattavasti riehakkaampi kuin isosiskonsa, tosin tänäänhän tuo sukupuoli vasta varmistuu.. vahva poikatunne +
rakenneultran veikkaus oli 100% poika.. istukka tosin nyt takana joten tunnenkin liikkeet aivan eri lailla. :)

äää & Vili 27+0
 
Huomenta!

Tervetuloa uudet mukaan :flower:
Halaukset kaikille jotka on kipeinä ja muutenkin kaipaavat halausta :hug:

Galluppiin vastausta..mulla tuntuu potkut enimmäkseen kylkiin oikeastaan oikealle,ja alas tuntuu aina silloin tällöin ja tyttö tosiaan tulossa. :heart:
meilläkin on silleen "vilkas" että saa sellasia hepuli kohtauksia että potkii vaikka kuinka kauan tai sitten taas on "rauhallinen" ettei potki oikeestaan mitenkään päin.. :)

äitiyspakkauksesta tosiaan eilen se tuli ja purettuakin tuli jo :whistle: ,mutta sanotaan nyt näin että hiukkasen olin pettynyt ja ylättänyt.. :/
plussaa oli se että meillä oli pakkauksessa kaksi samanlaista bodya :D
miinusta taas se ettei pakkaus enään sisällä sitä tuttipulloa.. :/
mutta muuten oli kaiken puolin oikein ihqu pakkaus,varsinkin se talvihaalari :p

oma vointi on nyt hyvä kun jätin ne viinirypäleet ja rusinat pois ni ei sillen enään närästä,mutta eilen tuli koko kämppä siivottua kun isäntä oli iltavuorossa ja pesin matotkin koneessa ni nyt on selkä sitten niin julmettoman kipeä.. :kieh: :ashamed:
mutta kaippa se panadolilla ohitte menee.. :whistle:

mutta nyt on kadottava ruuan laittoon..
:wave: :wave:

Tuire ja mini 25+6 :heart: :heart:
 
Täällä ollaan oltu niin laiskoja ja olevinaan kiireisiä, että taustalla olen vain käynyt pikaisesti lukaisemassa, mutta rivin riviä en ole saanut tämän kuukauden aikana kirjoitettua. Meillä alkaa muutto painaa päälle, uuden talon pitäisi valmistua vielä tämän kuun puolella ja sit heti muutetaan. Tavaroita on jo alettu pikkuhiljaa pakkailemaan.

Tiistaina kävin äippäpolilla ultrassa ja siellä vatsassa köllötteli oikein reippaasti potkiva POIKA! Koko ajan on itsellä sellainen poika tunne ollutkin, mutta viime ultrassa ei suostunut "kalleuksiaan" paljastamaan. Painoarvio oli 1300g, eli oikein mukavan kokoinen jo, keskikäyrillä mennään sen suhteen. Ja mikä tässä käynnissä oli mukavinta, oli maha-asukki kääntynyt ns. oikein päin eli päättänyt kuitenkin luopua perätilasta. Ensimmäinen meillä syntyi sektiolla juuri perätilan takia, enkä siihen operaatioon ihan heti uudelleen lähtisi, jos ei ole pakko. Minulle ei oikein sellainen avuttomana sängyssä makaaminen satu, kun on tottunut olemaan aina liikkeellä ja touhuamaan kaikenlaista. Toki sektiostakin toivuin kohtuu nopeasti, mutta se parin päivän muiden armoilla oleminenkin otti jo koville...

Nyt pitää alkaa perkaamaan noita vauvanvaatteita uudelleen, kun jostain kumman syystä väritys on vahvasti vaaleanpunaista. No ompahan hyvä syy ostella uudellekin tulokkaalle jotain ihan uusia vaatteita.

Paino on noussut huimat 10 kg lähtöpainosta, tosin silloin BMI oli hätäisesti 21. Tuntuu. että maha on nyt yhtä iso kuin esikolla laitokselle lähtiessä. No onneksi (tai ainakin toivottavasti) tämä on vain ohimenevä olotila! Liikkeet tuntuvat nyt paljon vahvempina ja selkeämpinä kuin aikaisemmin, koska ensimmäinen lapsi oli koko raskauden perätilassa ja tämäkin on ollut ainakin sinne rv 24 saakka. Tosin nyt olen muutamana yönä joutunut jopa heräilemään kovien potkujen herättämänä, mutta mukavaltahan ne liikkeet tuntuu.

No nyt pitäisi lähteä jatkamaan työntekoa, mukavaa loppuviikkoa kaikille.

Tuikku ja maha-asukki 28+2
 

Yhteistyössä