hei teille kanssasisaret!!!
Pitkästä aikaa koneella sillä viime viikolla olimme siellä hiihtolomalla.Muuten kivaviikko tuolla kotipuolessa mutta loppuviikolla selkä äityi niin pahasti että lauantaina täytyi mennä päivystykseen.Eipä sieltä apua juuri saanut...toteamus vaan että nämä niitä raskaus ajan vaivoja ja reseptin voimakkaampiin särkylääkkeisiin. Joita ei sit kuitenkaan voi käyttää koska nelisää ummetusta jota on jo ihan tarpeeksi asti!!
No eilen kävin fysioterapiassa jossa sain ohjeita tuohon alaselän kipuiluun, eli noita lantio pohja lihaksia varovaisesti parisen krt päivässä harjoitella ja pakara kipuiluun venyttelyä. Sitä nyt kyllä yritän tehdä että pääsis jotenkin sinne kesään asti ettei ihan pää leviäisi!!!
Täällä oli keskusteltu noista lääkäri käynneistä: Minulla on nuo neuvola käynnit olleet neljän viikon välein joista seuraava nyt tulevana perjantaina.Täällä käsittääkseni keskiraskauden lääkäri viikoilla 30. Minä varmaankin joudun sokereiden takia jo nyt tuonne KAKS:lle seurantaan sillä ne ei oikein ota pysyäkseen kohdillaan... :snotty: eipä sillä en ole jaksanut niin tiukkiksena olla dietissäkään..Minulla pitäis tuo 1600 kcal olla ja lipsumisia tulee, siiskin noitten hiilareitten takia.
Lonkat alkaa täälläkin vedellä viimeisiään, ja öisin nukkuminen ei onnista enää muuten kuin kyljellään jota on vaihdeltava noin tunnin välein...Hohhoijaa...empä muistanutkaan tätä ihanuutta..Kummasti nuo edellisen raskauden vaivat vaan unohtuu..
Joku suunnitteli ulkomaanmatkaa lokakuulle...Minäkin tahdon!!! Mutta meillä taitaa jäädä seuraava matka tuonne ensi vuoden alkuun.Kun eipä ne matkat nyt niin edullisia enää ole kun kahdesta menee jo puoli maksua joten täytyy säästää sitä ennen että pääsee jonnekin.
Ja eihän koskaan tiedä miten loppupelissä asiat menee, toivon mukaan tietenkin kaikki sujuisi hyvin!!
Vein kelalle hakemuksen viikko sitten, veilä ei näkynyt omilla sivuilla että asiaa olisi edes käsitelty. Työnantajan mukaan hänen i tarvitse minulle maksaa kolmen kk palkkaa vaikka liitto sitä mieltä. No asia meni työtuomio istuimeen. Sieltä kun aikanaan tulee päätös on mahdollista sit saada takautuvasti tuo palkka, toivottavasti menee läpi.
Kesäloma alkaa minulla 22.4 ja äippäloma alkaa 12.5 Vaikka enhän minä nyt töissä olekaan vaan kotihoidon tuella.
Aikalailla kuitenkin tuntuu "meillä" kaikilla olevan samansuuntaisia vaivoja jotka siis kuulunevatkin raskauteen mutta aina ne silti huolettaa mikä on normaalia ja mikä ei.
Eilen meidän kuopus joka nyt siis 1 v 4 kk:tta sai uuden lasten sängyn ja viime yönä nukkui huomattavasti paremmin kuin pinniksessä. Pinnis nyt siirretty vauvalle valmiiksi joskaan en sitä nyt vielä ole valmiiksi laittanut. Sitten kesäkuun alussa sen ennättää.Vaatteit hiukan järjestelin jo kaappiin ja totesin niiden pienten riittävn vallan hyvin.En osta mitään ennakkoon sillä meillähän ei kyselty sukupuolta koska ei tahdota tietää.Ja ennättää sit välikausi haalaria yms ostelemaan. Vaikka arvata saattaa kuinka himottaisi ostella
Mutta nyt iltapalalle ja sit koisaa!!